Snelle, eerlijke en kundige service

Snelle, eerlijke en kundige service

zeer behulpzaam

Ik weet zelf weinig van auto's, maar Roy maakt hier nooit misbruik van. Hij is altijd eerlijk en vraagt altijd om confirmatie als een duurdere reparatie nodig is.

Vriendelijk, vakkundig, betrouwbaar

Tetteroo is al jaren onze vaste garage. De mensen daar zijn vriendelijk, weten waar ze het over hebben en zijn betrouwbaar. We gaan nooit meer naar een aan aan andere.

Helemaal goed

Al jaren klant bij dit hele fijne bedrijf. Betrouwbaar, nette prijzen en altijd alles volgens afspraak en op tijd.

Betrouwbaar, kennis van zaken en bovenal vriendelijke mensen

Al ruim 30 jaar alleen maar goede ervaringen met deze garage kortom een aanrader voor een ieder.

Top mensen staan altijd voor je klaar

Word er altijd vriendelijk en goed geholpen

Zeer klantgericht en een vertrouwde plek om je auto te laten onderhouden.

We komen nu al vele jaren bij deze garage. Als we de auto hebben weggebracht weet je zeker dat het goed komt en dat er geen onnodige werkzaamheden worden gedaan of dat er iets wordt vervangen wat later niet nodig bleek. Alles gaat in overleg en je kunt er altijd terecht voor professionele informatie.

tevreden

mijn laatste beoordeling was een 8 (4 sterren) maar daarmee deed ik ze kort. Wil daar alsnog een 10 van maken.

Super fijn bedrijf!!!

Super fijn bedrijf

How it always should be

Thanks Roy and Ellen for always making sure everything is in order, delivering personal service and being extremely fair-priced! Happy customer for years

Altijd topservice

Ik breng mijn bus altijd graag naar Tetteroo. Ze zijn erg vriendelijk om mee te praten en ze zijn zeker niet de duurste, terwijl ik vind dat ze echt vakmanschap uitstralen. Ik kom nu voor het 2e jaar bij ze, op aanraden van anderen.

Al meer dan 30 jaar trouwe klant bij Tettero en altijd goede service en betrouwbaar advies

Vertrouwen, kwaliteit en een goede prijs dat zijn in 3 woorden de ervaring die ik al 30 jaar heb met deze garage. Altijd vriendelijk en niets is teveel voor Roy en Ellen. Kortom ouderwetse service tegen een goede prijs. Erik van der Plas.

vakmensen met super goede service

Kom hier al vele jaren omdat je weet dat je auto in goede handen is. De reparatiekosten zijn heel redelijk en dat geldt ook bij complexe storingen. Als garage echt een aanrader!

Vriendelijke, snelle, vakkundige hulp

Goede afspraken, bellen voor overleg indien nodig, vriendelijke vakkundige hulp.

Eeerlijk en betrouwbaar met verstand van zaken

Al een paar jaar klant en zeer tevreden.

kom hier al zeker 30 jaar en heb er meerdere auto's gekocht en in onderhoud gegeven. altijd goed behandeld. denken met je mee, niet voorziene reparaties en mogelijkheden worden vooraf besproken zodat je niet voor verrassingen komt te staan.

Snel en goed geholpen. Aanrader.

Goede service en vriendelijk

Ze bellen gelijk als de auto klaar is en over leggen goed als de kosten hoger worden dan gezegd

Goed en vertrouwd

Leveren goed werk af en komen afspraken na. Prijs kwaliteit dik in orde.

TOP! Had sleutels in de auto laten liggen, met de deur op slot. Binnen een half uur was de monteur en opende vakkundig mijn deur. Geen rekening gehad, hoe bijzonder.

• Reden bezoek Andere reden

Ik vindt dit de beste auto bedrijf die ik ken. Ze zijn altijd eerlijk tegen je en helpen je met adviezen, u kan een leen auto mee krijgen , ik kom er al paar jaar en ga hier nooit weg. Top service roy en jou team natuurlijk

Uitstekend. Kennis van zaken, klantvriendelijk en een schappelijke prijs zorgen ervoor dat ik al jaren klant ben.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel

Tettero biedt een hele goede service waarbij ze de klant centraal zetten.

Goede service en advies hoe het betaalbaar te repareren en staat altijd klaar als er iets tussentijds gefikst moet worden.

• Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel