TOP! Had sleutels in de auto laten liggen, met de deur op slot. Binnen een half uur was de monteur en opende vakkundig mijn deur. Geen rekening gehad, hoe bijzonder.

Ik vindt dit de beste auto bedrijf die ik ken. Ze zijn altijd eerlijk tegen je en helpen je met adviezen, u kan een leen auto mee krijgen , ik kom er al paar jaar en ga hier nooit weg. Top service roy en jou team natuurlijk

Uitstekend. Kennis van zaken, klantvriendelijk en een schappelijke prijs zorgen ervoor dat ik al jaren klant ben.

Tettero biedt een hele goede service waarbij ze de klant centraal zetten.

Goede service en advies hoe het betaalbaar te repareren en staat altijd klaar als er iets tussentijds gefikst moet worden.

Mijn ervaring met dit bedrijf is uitstekend ik raad men aan om bij Tettero hun auto te laten keuren of voor een reparatie te brengen. Eerlijk en vakmanschap en goedkoop.

Een klantvriendelijk bedrijf dat nauwkeurig alle onderhoud aan de auto doet. Vriendelijk personeel, goede communicatie en goed vakmanschap!

4 nieuwe banden+remblokken onder mijn Fiat sportwagen, gratis leenauto mee, gewoon super-service voor billijk prijsje... Kan deze garage van harte aanbevelen!

Kom er al jaren en mijn kinderen hebben bij Roy ook een auto gekocht, super.tevreden. goede.service

Ik en mijn vrouw zijn elk via onze eigen weg bij Tettero uit gekomen. Ik omdat mijn garage iets niet kon, wat bij Tettero wel kon. Ik ben gebleven. Voor het opschalen naar een ruimere auto, hebben wij Tettero gevraagd voor een type auto. Na een paar proefritten hebben we een keuze gemaakt. Wijnwilden wel met trekhaak en geblindeerde glas. Alles tot de puntjes verzorgd. Erg fijn gegaan allemaal. En voor mij belangrijk: een nette prijs. Erg tervreden over Tettero.

Al ruim 40 jaar bij deze garage voor aanschaf en onderhoud van mijn auto, door de kennis, vriendelijke en persoonlijke benadering beveel ik iedereen garage Tettero aan.

Ik kom al jaren bij deze garage en de wijze waarop je als klant benaderd wordt, de extra service en persoonlijke benadering zorgen er voor dat ik dit bedrijf al bij meerdere vrienden en bekenden met succes aangeraden heb.

Zeer vriendelijke mensen, veel ervaring en kennis en willen meedenken met de klant. Voldoet volledig aan de verwachtingen en ga er de volgende keer weer heen.

Prima garage in nabijheid van Den Haag Centraal. Vakkundig, betrouwbaar, doet wat er wordt gezegd.

Als je al meer dan 30 jaar bij dezelfde autobedrijf komt dan zit het wel goed toch eerlijkheid, vriendelijk top ga zo door firma Tettero.

Al 7 jaar klant. Goede en deskundige service voor een marktconforme prijs.

Een topbedrijf!! Alles is mogelijk, komen de kosten toch hoger uit wordt er altijd contact met ons opgenomen!! Vriendelijke mensen, het voelt als een familiebedrijf!!

Je hebt pech met de auto, je kunt meteen komen, en ze helpen je direct. En nog dezelfde dag de auto weer terug

Ik ben uitermate tevreden en gelukkig met garage Tettero. Een pareltje van vriendelijkheid. Eerlijk en vakkundig hebben ze mij en mijn auto geholpen. Duidelijke communicatie en snel geregelde afspraken, super! De kosten zijn zeer redelijk en overzichtelijk zonder verrassingen, ik ben zelfs gratis en vrijwel onmiddellijk van mijn schakelproblemen afgeholpen laatst. \"Even wat vastgemaakt en de kabels opnieuw gesteld\". Deze mensen worden niet rijk, maar wel heel gelukkig :-) En mij maken ze ook heel gelukkig! Ik heb zelf geen verstand van auto\'s en voel me enorm vakkundig verzorgd bij deze garage. Awesome!

Eerlijk, duidelijk, en met zorg. En de prijs is prima! Ik kom graag vaker.

Fijn en deskundig bedrijf. Al meerdere keren geweest, houden zich altijd netjes aan afspraken en de kosten vallen ook altijd mee.

Mijn 3 jaar jonge Kia Picanto met 24000km. voor grote servicebeurt gebracht. Bij garage Tettero 50% minder betaald dan bij de Kia dealer!!

Prima geholpen door deze Bovaggarage. Weten waar ze het over hebben, geen poespas, geen rare posten op de rekening. Wat is dat toch met die ruitensproeiervloeistof bij andere garages ? Zeer net uurtarief. Betaalbaar en vakkundig. Zeer tevreden.

Keurige garage, vakmensen, denken met de klant mee, top