Oog voor detail.

Peter heeft de uitvaart van mijn moeder verzorgd. Peter werkt zorgvuldig, neemt de tijd, maar bovenal observeert hij bij alles waar hij bij betrokken is. En op basis van deze observaties stemt hij zijn dienstverlening af en heeft hierbij echt oog voor detail. Bij en over alles is nagedacht en zit er een gedachte / visie achter en maakt dit ook bespreekbaar. Hierin geeft hij ons als nabestaanden ook steeds weer keuzes in wat we wel / niet doen. Peter denkt en handelt vanuit mogelijkheden en niet vanuit beperkingen. En hierin heeft hij ook weer alle aandacht en oog voor detail. Hij kijkt naar wat wij als nabestaanden nodig kunnen hebben in ons rouwproces. Zó waardevol. Mijn neef heeft autisme en ook hier had Peter alle oog en aandacht voor. Zo hebben we voor de uitvaart de hele dag van de uitvaart doorgenomen. Dit was zo in detail uitgewerkt dat het enorm veel duidelijkheid gaf aan mijn neef met autisme, maar ook aan ons en de andere kinderen die betrokken zijn. Er was een tijdsplanning gemaakt waarin elke stap uitgewerkt was, tot in de minuut uitgestippeld. Dit heeft voor zoveel duidelijkheid gezorgd waardoor er rust ontstond. Het was een duidelijk schema met ruimte voor enige uitloop, dus geen stress. Toen op de dag van de uitvaart het niet helemaal liep zoals gepland ontstond er geen paniek, er was nog steeds rust en vertrouwen. Dit was door Peter zijn benadering gecreëerd. Alhoewel dit de eerste uitvaart voor mijn neef was, was het wel eentje die een positieve indruk heeft achtergelaten. Peter heeft gedurende de hele week van overlijden tot aan de dag van de uitvaart mijn neef zoveel mogelijk betrokken. Ook de duidelijkheid, voorspelbaarheid wat Peter gegeven heeft, en de rustige benadering heeft enorm geholpen. Toen ik mijn neef enige tijd later heb gevraagd hoe hij de uitvaart heeft ervaren , gaf hij aan dat het goed gegaan was. Zo vertelde hij ook dat toen het op de dag van de uitvaart allemaal uitliep hij niet onrustig werd. Er heerste volledige vertrouwen.

Beste Elvira, Dank voor deze mooie en warme woorden. Wat fijn dat je het onderdeel autismevriendelijk / prikkelarm ook meeneemt in de review. Lezers die op zoek zijn naar een uitvaartbegeleider / uitvaartondernemer kunnen deze informatie gebruiken om een weloverwogen keuze te maken. Hartelijke groet, Peter

Peter ik had je al bedankt maar bij deze doe ik dat nog een keer. Je hebt ons van a tot z bijgestaan, ook naar de kinderen toe fantastisch nog even samen met swen alleen naar de aula om hem over zijn angst heen te helpen. Kinderen konden alles vragen en jij legt alles goed en eerlijk uit. Jij hebt het mogelijk gemaakt dat wij mam oma een waardig afscheid konden bezorgen. Onze dank daarvoor. En ook naar de Boskamp en niet te vergeten Ronald en janny met hun kon ik oma de laatste zorg geven, respect vol en fijn. Ik neem aan dat je dit aan hun door wilt geven met een firituele knuffel. Peter ☺️

Dag Jolanda, Bedankt voor deze mooie review. Ik zal de complimenten overbrengen aan Ronald en Janny en doorgeven aan de Boskamp. Fijn dat jij/jullie jullie ervaringen hier openbaar delen. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger / uitvaartondernemer zullen zeker deze review kunnen gebruiken om een weloverwogen keuze te kunnen maken. Hartelijke groet, Peter

Zorgvuldig en BijZonder

Peter Hendriks' leidraad is hoe hij mensen kan helpen het (organiseren van het) afscheid een deel van het verwerkingsproces te laten zijn. Alles is daaraan ondergeschikt. En hij rekent echt een eerlijke prijs (maakt geen misbruik van sentiment) en is bovendien volkomen transparant over de kosten. Daarnaast is hij heel benaderbaar en prettig in de omgang. Toen mijn vader indertijd overleed snapte mijn dementerende moeder tijdens het afscheid niet goed wat er aan de hand was. Wat hulp hierbij van iemand die hiervoor specifiek is opgeleid, zoals Peter Hendriks, was toen heel welkom geweest. Jammer dat we toen nog niet wisten van Uitvaartzorg BijZonder!

Dag Pauline, Hartelijk dank voor deze mooie, fijne en warme woorden. Daarnaast is het fijn om te lezen dat jij ook de "Dementievriendelijke uitvaartzorg" aanstipt. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger / uitvaartondernemer zullen zeker deze review kunnen gebruiken om een weloverwogen keuze te kunnen maken. Nogmaals mijn dank. Hartelijke groet, Peter

Alles prima verzorgd en goede begeleiding

Alles prima verzorgd en goede begeleiding

Beste Bartie, Dank je wel voor deze mooie woorden en de aanbeveling. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger / uitvaartondernemer zullen hier zeker wat aan hebben. Hartelijke groet, Peter

Ben goed tevreden

Ik ben zeer tevreden De begrafenis van mijn vrouw is goed geregeld Ik ken Peter Hendriks persoonlijk goed

Hallo Johannes, Dank je wel voor deze mooie woorden en de aanbeveling. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger / uitvaartondernemer zullen hier zeker wat aan hebben. Hartelijke groet, Peter

Warm, professioneel, betrokken, meedenkend

De kers op de taart, liefdevol, menselijk, warm, meedenkend, alles gericht op de wensen van de overledene en familie. GEWELDIG

Hallo Elise, Dank je wel voor deze mooie en warme woorden en natuurlijk de aanbeveling. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger / uitvaartondernemer zullen hier zeker wat aan hebben. Hartelijke groet, Peter

uitstekend

Persoonlijk en toch professioneel. vond ík niet alleen, maar ook vele 'gasten' die ik later gesproken heb.

Hallo Renate, Dank je wel voor deze mooie woorden en de aanbeveling. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger / uitvaartondernemer zullen hier zeker wat aan hebben. Hartelijke groet, Peter

Een heel bijzondere, uitstekend georganiseerde, heel mooie crematie

Ondanks het verdriet hebben wij een buitengewoon mooie en gevoelvolle crematiedienst gehad, die prachtig is vastgelegd in geweldige beelden, die we later in alle rust kunnen bekijken in een mooi fotoboek.

Hallo Bert, Dank voor deze mooie woorden en de aanbeveling. Fijn dat jij ook aantipt dat BijZonder verder gaat dan de gebruikelijke dienstverlening. Hier zullen lezers die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger / uitvaartonderneming zeker wat aan hebben. Hartelijke groet, Peter

Het beste wat je kan wensen op zo’n moment

Bij het plotselinge overlijden van mijn vader hebben we Peter ingeschakeld. Vanaf de eerste minuut geen spijt gehad. Wat heeft hij ons als familie goed geholpen. Rustig, betrouwbaar, betrokken, origineel en professioneel. Hij heeft mij, en eigenlijk ons, heel erg geholpen in het rouwproces. Als je op zoek bent naar een betrokken en fijne begrafenisondernemer, echt, zoek niet verder.

Beste Henk-Jan (en familie) Dank voor deze BijZonder mooie woorden en het openbaar willen delen van jullie bevindingen. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartondernemer / uitvaartbegeleider zullen hier zeker wat aan hebben. Nogmaals dank voor deze en alle andere complimenten die ik al heb mogen ontvangen, heel hartverwarmend. Hartelijke groet, Peter Hendriks

BijZonder positieve ervaring

Beste Peter en de rest van het team, Dank voor de super service en de mogelijkheid tot nazorg. Wat was dit welkom... Beste lezers vanaf het eerste telefoontje tot en met de nazorg was er super begeleiding en top dienstverlening. Helaas hebben wij ook andere ervaringen :-( Hartelijke groet, Peter

Beste Peter, Je had e.e.a. al verteld over de vervelende ervaringen die jullie hebben opgedaan. Wel mijn complimenten hoe jullie hier mee omgaan. Natuurlijk is het fijn om te horen dat jullie zeer tevreden zijn over onze dienstverlening en dank voor het openbaar delen daarvan. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartondernemer / uitvaartbegeleider zullen hier zeker wat aan hebben. Hartelijke groet namens het team BijZonder, Peter Hendriks

Zonder zorgen voor een uitstekende prijs

Het ging om onze oudste broer die in een instelling verbleef. De heer Hendriks is ons door de instelling aanbevolen vanwege de goede samenwerking en de uitstekende ervaringen. Dat klopte ook helemaal. Onze wensen werden met veel inlevingsvermogen en respect besproken en konden ook meestal worden uitgevoerd. De heer Hendriks was voor ons dag en nacht goed bereikbaar voor onverwachte vragen en/of knelpunten. Hij was de rust zelve, dacht goed mee en kwam ook met goede oplossingen, waar dat nodig was. Er werd in het begin een inschatting gemaakt van het uiteindelijke bedrag dat alles zou gaan kosten en als ik me goed herinner, kwam het zelfs goedkoper uit. Tijdens de plechtigheid was de heer Hendriks aanwezig waar dat nodig was en op de achtergrond waar wij de regie zelf graag in handen wilde nemen. Als het zover is voor mijzelf, mag hij ook mijn begrafenis/crematie verzorgen.

Dag Marja, Dank voor deze fijne, mooie en open reactie. Vanuit ons nagesprek mocht ik deze complimenten al ontvangen, maar fijn dat jij deze ook openbaar deelt. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartondernemer / uitvaartbegeleider zullen hier zeker wat aan hebben. Hartelijke groet, Peter

Dhr. Hendriks, waartegen ik al vrij snel Peter mocht zeggen, is een intelligente enthousiasteling die weet waarover hij praat. Op gebied van nieuwe ideeën weet hij effectief op in te spelen. Bijzonder past bij Peter en vice versa! Peter.. bedankt voor je steun en toeverlaat in de periode dat ik je mag kennen, ga zo door!! Groetjes, Frits

Dag Frits Dank voor deze bijzonder mooie woorden en het openbaar delen daarvan. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartondernemer / uitvaartbegeleider zullen hier zeker wat aan hebben. Hartelijke groet, Peter Hendriks

Menselijke opstelling én zeer professioneel in de uitvoering!

Dhr. Peter Hendriks heeft zichtbaar veel levenservaring als mens en als professional. Hij weet op de voorgrond te treden wanneer gewenst en op de achtergrond wanneer nodig. Dienstbaar met oog voor detail. Vriendelijk, warm en zeer persoonlijk m.b.t. de begeleiding.

Dag Ragnar, Dank voor deze bijzonder mooie woorden en het openbaar delen daarvan. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartondernemer / uitvaartbegeleider zullen hier zeker wat aan hebben. Hartelijke groet, Peter Hendriks

Peter is rustig, betrouwbaar en niet duur.

Wij hebben de uitvaart als zeer positief ervaren. Peter is rustig en denkt met je mee.

Dag Marco, Dank voor deze bijzonder mooie woorden en het openbaar willen delen van jullie bevindingen. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartondernemer / uitvaartbegeleider zullen hier zeker wat aan hebben. Hartelijke groet namens het hele team van BijZonder, Peter Hendriks

Warm, betrokken en betrouwbaar

Zelf werkzaam als uitvaartspreekster, heb ik Peter Hendriks van Uitvaartzorg Bijzonder, als een heel betrokken en betrouwbaar uitvaartverzorger leren kennen. Peter heeft oog voor detail en streeft ernaar de uitvaart dusdanig vorm te geven zoals de familie van de overledene graag zou zien. Hij houd goed overzicht in de periode voor, en tijdens de uitvaarten en is flexibel en creatief in het bedenken van oplossingen als blijkt dat dingen anders gaan dan gepland.

Dag Annemieke, Dank voor deze mooie review en wat fijn dat jij deze namens inmemoriam48 openbaar deelt. Als een collega vanuit de branche dit schrijft, dan doet mij dat veel. Daarnaast verwacht ik dat mensen die zich aan het voorbereiden zijn op... en zich aan het oriënteren zijn bij wie zij de informatie willen halen, dan wel de dienstverlening willen laten verzorgen, veel aan deze informatie hebben. Dank daarvoor. Hartelijke groet, Peter

Begeleiding met rust en ruimte

Ik heb enkele malen met Peter van Uitvaartzorg BijZonder mogen samenwerken al afscheidsfotograaf voor families die hij begeleid tijdens het afscheid van een dierbare. Wat mij meteen op viel was zijn rust, rust in alles wat hij doet, daarmee geeft hij de families alle ruimte en is hij niet prominent aanwezig. Hij bewaart het overzicht en van daaruit doet hij zijn werk. Peter is een plezierig persoon om mee samen te werken. Ook als toeleverancier neemt hij je op in zijn 'team'.

Dag Rob, Dank voor deze mooie review en wat fijn dat jij deze namens Kiekfoto openbaar deelt. Als een collega vanuit de branche dit schrijft, dan doet mij dat veel. Daarnaast verwacht ik dat mensen die zich aan het voorbereiden zijn op... en zich aan het oriënteren zijn bij wie zij de informatie willen halen, dan wel de dienstverlening willen laten verzorgen, veel aan deze informatie hebben. Dank daarvoor. Hartelijke groet, Peter

Goede en persoonlijke service.

Wanneer iemand overlijdt die dicht bij je staat weet je eigenlijk niet wat je staat te wachten. Peter heeft ons op een hele fijne, rustige en betrokken manier geholpen bij dit process. Hij nam uitgebreid de tijd voor ons, legde alles meerdere malen uit waar nodig en liet ons ook goed nadenken met zijn ideeën over hoe je zo'n dag en zo'n moment kan invullen. Ook was hij erg duidelijk over de kosten, mogelijkheden en voor en nadelen om bijvoorbeeld de overledene thuis te houden. Ook als iets niet lukte of niet kon bracht hij dit op een tactvolle manier. Op de dag zelf was alles strak geregeld. De locatie heeft zich gehouden aan de gemaakte afspraken en Peter heeft alles prachtig aan elkaar gepraat en met zijn hulp en invulling is het een mooie dienst geworden. Ik heb geen vergelijkingsmateriaal maar ik ben van mening dat dit in zijn geval niet eens nodig is. Ook nadat de crematie is geweest bleef hij ons punt van contact en als we wilden konden we hem e-mailen of bellen met vragen. Ik beveel hem zeker aan en dit hebben we ook al gedaan. Al hoop ik toch dat ik hem eerder gewoon op straat tegen kom dan tijdens een dienst.

Dag Noëlla, Wat een mooie en warme review, dank daarvoor. Jou/jullie review is uitgebreid omschreven zodat andere families hier zeker wat aan hebben, fijn dat jullie dit openbaar hebben willen delen. Nogmaals dank voor deze mooie woorden. Hartelijke groet, Peter

Uitstekende begeleiding en service

Zeer goede service. Werd goed naar onze wensen geluisterd en aansluitend nuttige adviezen gegeven. Vriendelijk en correct in de omgang. Hetgeen resulteerde in een uitstekend verlopen uitvaart.

Dag Betsy Dank voor deze bijzonder mooie woorden en het openbaar willen delen van jullie bevindingen. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartondernemer / uitvaartbegeleider zullen hier zeker wat aan hebben. Hartelijke groet namens het hele team van BijZonder, Peter Hendriks

Professionele begeleiding rondom de uitvaart

Uitvaartzorg Bijzonder had een zeer professionele begeleiding rondom de uitvaart, ze geven je de ruimte om te beslissen en denken goed mee. Verder zijn ze erg open en transparant ten aanzien van de kosten.

Dag Hans en Joyce, Dank voor deze bijzonder mooie woorden en het openbaar willen delen van jullie bevindingen. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartondernemer / uitvaartbegeleider zullen hier zeker wat aan hebben. Hartelijke groet namens het hele team van BijZonder, Peter Hendriks

Professionele begeleiding met ruimte voor eigen invulling.

Na het overlijden van onze moeder en schoonmoeder zocht ik een uitvaartverzorger, die ruimte kon geven aan een niet alledaagse uitvaart. Ik wilde geen standaardpakket en samen met de familie de afscheidsviering vormgeven zonder te horen wat allemaal niet kon. Peter Hendriks is ons vanaf het eerste moment zeer dienstbaar geweest. Wij hadden de volledige regie, zoals we wilden en in Amsterdam eerdere ervaringen mee hadden opgedaan. Peter hield echter alles goed in de gaten, zodat wij ook écht het afscheid konden vieren. Hij heeft ons oprecht ontzorgd op fundamentele momenten.

Uitvaartzorg Bijzonder=persoonlijke aandacht

Transparantie staat bij Uitvaartzorg Bijzonder hoog in het vaandel. Een adequate en persoonlijke begeleiding in alles wat er wordt aangepakt.

Ontstaan uit ideologie en daarom al BijZonder!

Hoi Peter, ik vind het fijn dat ik jou een beoordeling mag geven. De assistentie en de samenwerking van Uitvaartzorg BijZonder en Uitvaartzorg Westerkwartier/Noordenveld/Haren bij drukte en vakantie wordt als zeer prettig ervaren. Ga vooral zo door en op een fijne verdere samenwerking!

Goede meedenkende service in een moeilijke tijd

Goede en eerlijke uitleg van de mogelijkheden.

Dag Roelof, Dank voor deze openbare review aan de aanbeveling van uitvaartzorg BijZonder. Hartelijke groet, Peter Hendriks

Prima service, heerlijke mensen mensen en begrepen ons

Dag Peter, Ik wil jou en je team nogmaals bedanken wat je voor ons gedaan hebt. Bijzondere locaties, het kerkje, de ceremonie aan het meer, de expositie, gecombineerd met de uitvaartfotograaf en een compleet warm en koud buffet voor 60 personen. Niets was te gek, niets was te veel. Jullie deden alles wat in jullie vermogen lag om het ons naar de zin te maken. (Mensen die dit lezen zullen wel denken gaat dit over een uitvaart of... ja mensen, dit gaat over een crematieplechtigheid) Wij kijken stuk voor stuk allemaal terug op een emotionele periode, maar een warme periode. Dank voor jullie super begeleiding en alle tijd die jullie voor ons hadden.

Dag Greetje, Bedankt voor de mooie woorden en het openbaar delen van jullie ervaringen met ons. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartondernemer / uitvaartbegeleider zullen hier zeker wat aan hebben. Wat een mooi compliment trouwens. Mensen mensen… :-) Hartelijke groet namens het hele team van uitvaartzorg BijZonder, Peter Hendriks

Prima service en gekwalificeerde personeel

Goed luisterende en meedenkende en adviserend personen.

Dag Janny, Bedankt voor de mooie woorden en dat jullie deze openbaar delen. Deze informatie helpt andere families met het maken van (voor hun) de juiste keuzes. Hartelijke groet namens het team uitvaartzorg BijZonder, Peter Hendriks