Totale ontzorging in een moeilijke tijd

Vanaf het eerste moment van contact tot en met het laatste contact in deze moeilijke periode was alles tot in de puntjes geregeld, op een hele fijne warme manier. Totale ontzorging. Super fijn.

Best Coby, Dank je wel voor deze mooie woorden en wat fijn dat jij/jullie deze ervaringen hier openbaar delen. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger / uitvaartondernemer zullen zeker deze review kunnen gebruiken om een weloverwogen keuze te kunnen maken. Hartelijke groet, Peter

Fantastisch met mij omgegaan.

Met geen pen te beschrijven wat deze man realiseert in die moeilijke periode

Beste Joop, Dank voor deze bijzonder mooie woorden en het openbaar delen daarvan. Nogmaals dank, ook voor alle andere lieve woorden die ik al via jouw van- en door anderen heb mogen ontvangen Hartelijke groet, Peter Hendriks

Liefdevol

Heel goed ervaren Denkt goed mee en luisterd goed naar de familie

Beste Meta, Dank je wel voor deze mooie woorden. Wat fijn dat ik dit voor jullie en voor Henk mocht doen. Hartelijke groet, Peter

Een persoonlijke benadering waarin alles mogelijkis

Peter luistert heel goed naar wat wij willen, En gaat aan de slag met die gegevens. Hij prikkelt ons om buiten hokjes te denken, waardoor het een heel persoonlijke uitvaart geworden is. Voor onze kleinzoon die licht autistisch is, heeft hij een draaiboek gemaakt. Dat geeft rust. Hij heeft de kleinkinderen heel fijn benaderd, zodat ze erbij betrokken waren. Ze hebben op het deksel van de kist prachtige tekeningen gemaakt voor opa. Wij en de verdere familie hebben de uitvaart als een mooi en intiem afscheid ervaren. Peter, dankjewel voor je oprechte betrokkenheid.

Beste Sarie, Dank je wel voor deze prachtige review en het openbaar delen daarvan. En wat fijn dat jij ook het gedeelte autismevriendelijk aanstipt. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger met deze vaardigheden kunnen gebruikmaken van jullie ervaringen. Hartelijke groet, Peter

Erg goede en prettige begeleiding en ontzorging

Alles wat je mag verwachten van een uitvaartbegeleider. Denkt mee, niks moet en veel is mogelijk zodat alles heel persoonlijk en naar wens kan worden ingevuld. Tevens erg empathisch en attent.

Beste Richard , Dank voor deze mooie woorden en het openbaar delen daarvan. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartondernemer / uitvaartbegeleider zullen hier zeker wat aan hebben. Nogmaals dank voor deze en alle andere complimenten die ik al heb mogen ontvangen, heel hartverwarmend. Hartelijke groet, Peter Hendriks

Uitvaartzorg BijZonder maakte het voor ons ècht Bijzonder.

Uitvaartzorg BijZonder doet zijn naam eer aan. Ieder mens en hun familie en iedere uitvaart is BijZonder. En zo wordt je ook geholpen. Er wordt met je mee gedacht, geholpen, en naar je zorgen wordt geluisterd en oplossingen worden aangedragen. Om zo het beste uit de laatste dagen met je overleden dierbare te halen samen met je naasten en familie. Zo werd voor ons het verdriet en verlies omgezet in een warme herinnering waarin ieder van ons een eigen invulling kon geven. Iemand verliezen is nooit fijn, maar met hun hulp is het BijZonder. Dank je wel.

Beste Carona, Wat een lieve woorden. Dank daarvoor! Heleen en ik zijn dankbaar dat wij het vertrouwen hebben gekregen er voor jullie te mogen en kunnen zijn in deze voor jullie roerige periode. Dat wij hebben kunnen bijdragen in een warm en persoonlijk afscheid met een goede start voor een toekomst zonder jullie dierbare. Ook onze dank voor het openbaar delen van deze mooie review. Hartelijke groet, Heleen en Peter

Peter is een zeer fijn persoon die je richting geeft over de mogelijkheden in deze moeilijke tijd.

Zeer fijne begeleiding van A tot Z. Hoe moeilijk deze periode ook is, samen met Peter heb ik (en ook mijn naasten) het wel kunnen doen. Er is namelijk geen mogelijkheid tot uitstel van keuzes. Dingen moeten geregeld worden in een kort tijdsbestek. Peter heeft mij daar enorm mee geholpen om ook out-of-the-box te denken. Alles is anders gegaan, dan zoals 'normaal'. Maar zeer passend zoals wij/hij dat wilde(n). Dank je wel.

Beste Yvonne, Wat een fijne warme woorden. Woorden rechtuit je hart geschreven, maar aan lezers en misschien toekomstige families laten zien dat er veel meer mogelijk is dan wat als standaard gezien wordt. Dat het zonder veel extra inspanning, in een kort tijdsbestek, alles ineens heel persoonlijk kan worden. Dank je wel voor het openbaar delen van jouw ervaringen. Hartelijke groet, Peter

Positief!

Niet alleen waren de praktische zaken uitstekend geregeld, ook de persoonlijke aandacht, betrokkenheid en expertise in de begeleiding van het rouwproces, hebben wij als zeer positief ervaren. Veel dank hiervoor.

Beste Gladys, Dank je wel voor deze warme en lieve reactie. Fijn om te lezen dat jij naast de praktische zaken, persoonlijke aandacht en betrokkenheid ook de begeleiding van het rouwproces aanstipt. Lezers die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger, voor nu of voor in de verdere toekomst, zullen hier zeker iets aan hebben. Nogmaals mijn dank en hartelijke groet, Peter

BijZonder maakt haar naam waar

BEDANKT PETER Ons 50 jarig ‘Samen Zijn’ was een heuglijke reden om herinneringen op te halen. ‘Wie immers van zijn herinneringen kan genieten leeft tweemaal’. En ook, ofschoon ons einde nog niet nadert, na te denken hoe we ons afscheid vorm willen geven. Een mooie manier om ons eigen leven te leiden. Met hulp van Peter hebben we uitvoerig nagedacht hoe we onze uitvaart geregeld willen hebben. En onze wensen bij BijZonder vastgelegd in een Wensenboekje. We waren blij verrast door het luisterende oor en het invoelende vermogen van Peter, alsmede de creativiteit en de expertise van Peter. Van vele tips hebben wij dankbaar gebruik gemaakt. Peter is een vakman in de Uitvaartzorg pur sang. We hebben onze waardering over Peter al met velen gedeeld. Peter verwees ons naar een fantastische schrijfster van levensverhalen, die de levensverhalen ook als spreekster tijdens de uitvaart zal voordragen. Marga voldoet volledig aan onze behoeften. Alle lof voor Peter, die de juiste mensen in zijn werkkring voor zich weet te binden. Het geeft ons rust te weten dat er zoveel is geregeld voor ons eigen afscheid. Dankjewel Peter, dat je dit mogelijk hebt gemaakt. Wilhelmien en John.

Best Wilhelmien en John, Dank jullie wel voor deze mooie woorden en wat fijn dat jullie deze hier openbaar delen. Lezers kunnen zien dat het als fijn kan worden ervaren om alles bij leven te regelen en dit nu al met de naasten te bespreken. Dit maakt, als de tijd daar is, enorm veel regeldruk wegvalt als je daar het minst op zit te wachten en ruimte geeft om te doen waar het om gaat... Optimaal (lees intens) afscheid nemen. Nogmaals mijn dank voor jullie super warme en liefdevolle woorden. Hartelijke groet, Peter

Gewoon: Uitstekend!

In mijn rol bij de Sportvereniging Tynaarlo kwam ik in contact met onze sponsor Peter van Uitvaartzorg BijZonder. Wat een mooi contact was dit. Toen onze moeder kwam te overlijden hebben wij Peter gevraagd om de uitvaart te verzorgen. Hij heeft dit met de grootst mogelijke toewijding gedaan. Wat is het met samenspel tussen ons als familie èn met de deskundige begeleiding van Peter een mooie, warme en persoonlijke uitvaart geworden. Wij kijken hier met een heel goed gevoel op terug. Ook over de nazorg zijn wij uitermate tevreden. Naast de financiële afhandelingen met de verzekeraars is hij er ook nu nog steeds voor ons als het nodig is. Samengevat, wat zijn wij blij dat wij geen contact opgenomen hebben met het telefoonnummer welke op de polissen stonden, maar dat wij direct naar Tynaarlo Uitvaartzorg BijZonder hebben gebeld. Wat zijn wij goed verzorgd en ontzorgt.

Beste familie Dekker, Wat een warme en persoonlijke review. Dank daarvoor. Fijn dat jullie benoemen dat je niet het nummer op de polis hoeft te bellen. Andere mensen die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger, voor nu of voor in de toekomst zullen zeker dat gedeelte kunnen gebruiken bij het kiezen van een uitvaartverzorger die bij hen past. Het is namelijk niet algemeen bekent dat nabestaanden altijd de vrije keuze hebben in het kiezen van een bij hen passende uitvaartverzorger. Nogmaals mijn dank voor deze mooie review. Hartelijke groet, Peter

Het was geweldig goed geregeld.

Bij leven van onze vader alles al kunnen regelen voor de uitvaart met Peter , wat geeft dat een rust. De dag van de uitvaart ontzettend goed geregeld door Heleen. Heel meedenkend en meelevend. Wat een aardige, meelevende , kundige mensen. Zeer aanbevelend.

Beste Alie en Anneke, Dank jullie wel voor het delen van jullie fijne ervaringen met uitvaartzorg BijZonder. Ook fijn dat jullie laten weten dat bij leven de dood bespreken rust geeft op het moment dat deze rust het meeste gewenst is. Jullie reactie kunnen lezers voor nu dan wel in de toekomst gebruiken om de juiste keuze van uitvaartverzorger te maken en dat het niet vreemd is om bij leven alles al te bepreken. Daarnaast lezen zij dat de medewerkers goed op elkaar zijn ingespeeld en dat het voorgesprek bij leven met de ene, de kwaliteit in de uitvaartweek met iemand anders niet in de weg staat. Nogmaals dank voor alle lovende woorden. Hartelijke groet, Heleen en Peter

Warm

Heel fijn om na het overlijden van mijn moeder begeleid te worden door Heleen (en Peter op de achtergrond). Alles was bespreekbaar, er werd gedacht in mogelijkheden en Heleen voelde precies aan wat wij nodig hadden, ze was er voor ons! Zij gaf ons met haar persoonlijkheid, warmte en aanvoelingsvermogen ruimte om in verdrietige dagen een mooi afscheid voor te bereiden. Ook de nazorg gaf ons een heel fijn gevoel, dit gun je elke familie!

Beste Ageeth en familie, Graag wil ik jullie danken voor de mooie woorden. Fijn om te horen, dat ik er voor jullie was en dat mijn manier van zijn er mede voor gezorgd heeft, dat het voor jullie een goed afscheid is geworden. Ook mijn dank dat jullie deze mooie woorden hier openbaar delen. Anderen die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger zullen deze review zeker kunnen gebruiken bij het kiezen van een passende uitvaartverzorger. Hartelijke groet, Heleen

De perfecte bijzondere Uitvaart

In het Hospice in Emmen was onze eerste kennismaking met Peter Hendriksen van Uitvaartzorg Bijzonder. Dat het zo Bijzonder zou worden hadden we toen ook niet kunnen inschatten. Mijn vrouw wilde niet een standaard uitvaart maar een wat lossere en luchtige, bijna vrolijke en gezellige, uitvaart. Peter kwam met bijzondere voorstellen voor de invulling van de plechtigheid. Ook werd er uitgebreid rekening mee gehouden om de kleinkinderen te betrekken in het gehele rouwproces. Geweldig hoe hij hier mee omgaat. Ook ik als weduwnaar werd vanaf het moment van overlijden t/m de crematie volledig ontzorgd. Hij nam tijdens de voorbereidingen alle tijd om ons te begeleiden naar de voor ons optimale uitvaartplechtigheid. Tijdens de plechtigheid heeft hij de volledige regie in handen waardoor je zelf in de gelegenheid bent om dit intens te beleven. Wij kijken met een bijzonder warm gevoel terug naar deze periode die door de inzet van Peter alleen maar "Bijzonder" kan worden genoemd.

Beste Jaco, Mijn dank voor deze BijZonder mooie review met daarin specifieke onderdelen extra aangestipt waar, mensen die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger, zeker iets aan kunnen hebben/een weloverwogen keuze kunnen maken. Fijn dat ik dit voor jullie heb mogen doen. Hartelijke groet, Peter

Een woord “ Geweldig”

Deze man denkt met je mee. Hij geeft dingen aan waar je zelf niet aan denkt bv uit schrijven bij de gemeente. Hij kwam elke dag even kijken hoe het gaat. Het was net of hij familie was. Betrek je overal bij in. Is niet commercieel in gesteld en denkt mee aan de ná bestaande. Tijdens de crematie alles goed geregeld en na afloop doet hij je ook uit geleiden. Alleen maar lof.

Beste Bob, Dank je wel voor deze warme review. Het was een mooie en fijne samenwerking. Lezers die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger die net even anders denkt, zullen zeker iets aan deze mooie en warme woorden van jou/jullie hebben. Hartelijke groet, Peter

Prettige betrokken uitvaartverzorger die fijn meedenkt.

Peter heeft ons bijgestaan na het verlies van ons dochtertje. Peter is een respectvolle man die een luisterend oor biedt en meedenkt over de persoonlijke wensen rondom de uitvaart. Tevens is hij altijd goed bereikbaar, waardoor wij hem altijd konderen benaderen als wij met vragen zaten. Een hele goede uitvaartverzorger die wij iedereen aanraden!

Meedenkend en empathisch

Ik kijk terug op een bijzonder goede samenwerking.

Best Yvonne, Dank je wel voor deze mooie woorden en wat fijn dat jij/jullie deze ervaringen hier openbaar delen. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger / uitvaartondernemer zullen zeker deze review kunnen gebruiken om een weloverwogen keuze te kunnen maken. Hartelijke groet, Peter

Kon niet beter

Het was liefdevol en puur

Beste Albert, Dank voor deze krachtige review en wat fijn dat jij jouw/jullie ervaringen hier openbaar delen. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger / uitvaartondernemer zullen zeker deze review kunnen gebruiken om een weloverwogen keuze te kunnen maken. Hartelijke groet, Peter

Peter heeft ons fantastisch begeleid met als resultaat een mooi, onvergetelijke uitvaart

Onze wens was om onze man en vader thuis te houden, het liefst zo lang mogelijk. Om het afscheid te doen op de plek waar wij ons thuisvoelen. Peter heeft daarin heel fijn met ons meegedacht met als resultaat een uitvaart in eigen tuin. Daar waar de (klein)kinderen gewoon konden spelen, en wij in alle rust afscheid konden nemen. Waar we met onze familie, vrienden en kennissen dankzij een super fijne catering (vijfschaft) heerlijk hebben gegeten en herinneringen hebben gedeeld. Zijn begeleiding voelt heel persoonlijk en er wordt echt een luisterend oor geboden. Ook de omgang met de kinderen was heel fijn, Peter had zelfs aan kleine knutseltasjes gedacht voor rondom de ceremonie! Kortom iemand die met passie zijn werk doet en dat voel je. Heel erg bedankt voor dit onvergetelijke afscheid.

Beste Hélène, Wat een fijne warme woorden. Woorden rechtuit je hart geschreven, maar aan lezers en misschien toekomstige families laten zien dat er meer mogelijk is dan wat als standaard gezien wordt. Dat het zonder veel extra inspanning ineens heel persoonlijk, warm en intiem kan worden. Dank voor deze mooie woorden en dat jij ze openbaar wilt delen. Hartelijke groet, Peter

Warm, empathisch, vakkundig en neemt de tijd, erg fijne ervaring.

Mijn ervaring met Peter en Claire (spreekster) was erg fijn en warm, ze nemen de tijd en tonen medeleven. Dit is zo belangrijk voor zo'n nare gebeurtenis, alles was tot in de puntjes geregeld, kon niet beter, onze dank is groot! Ook onze naasten vonden het een BijZondere dienst!!

Beste Elma, Dank je wel voor deze mooie en warme woorden en wat fijn dat jij/jullie deze ervaringen hier openbaar delen. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger / uitvaartondernemer zullen zeker deze review kunnen gebruiken om een weloverwogen keuze te kunnen maken. Hartelijke groet, Peter en Claire

Grandioos was de benadering en persoonlijke touch bij de uitvaart van onze moeder.

Peter Hendriks ,heeft ons geweldig begeleid bij het afscheid van onze moeder zelfs een schouderklop als je het moeilijk hebt.Alles was tot in de puntjes geregeld met echt die persoonlijke aandacht.

Beste Harry, Dank voor deze BijZonder mooie woorden en het openbaar willen delen van jou bevindingen. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartondernemer / uitvaartbegeleider zullen hier zeker wat aan hebben. Nogmaals dank voor deze en alle andere complimenten die ik al heb mogen ontvangen, heel hartverwarmend. Hartelijke groet, Peter Hendriks

Wij bevelen Peter van Harte aan!

Peter is zeker BijZonder! Zijn kracht is dat hij je alle tijd geeft, stimuleert en suggesties doet waar nodig, betrouwbaar is, zorgzaam, en transparant in de kosten. Dit is een man met een missie. Bevlogen en doortastend om een passend uniek afscheid te faciliteren, een afscheid op maat. Hij is daarbij wars van “hoe het hoort”, maar zoekt samen met je naar de mogelijkheden, zodat je met elkaar achteraf tevreden zegt: ja, zo was ze; dit past bij haar en zo hebben we het voor ons gezien; het was goed zo. In dit hele proces van afscheid nemen, neemt hij je mee door alle stappen en observeert, geeft ruimte, bevraagt en vraagt door, doet suggesties en neemt de benodigde tijd om te vragen hoe het met je is. Het is daardoor niet alleen dat hij je helpt bij het regelen en veel uit handen neemt, maar ook dat hij je helpt bij het emotioneel afscheid nemen. Het eerste wat hij zei toen we belden om het overlijden door te geven was: ga maar bij haar zitten en neem alle tijd daarvoor. In mijn ervaring tot nu toe met andere overlijdens is dit uniek. Je hoort veel zeggen over zo’n week na overlijden: “ Je wordt geleefd”. Deze keer heb ik dit heel anders ervaren, omdat elke stap in het proces zorgvuldig genomen wordt en er tijd en aandacht is voor de verwerking. Peter is dus zeker BijZonder! Een prachtig passende naam voor wat hij doet vanuit zijn hart.

Beste Jan en Inge, Wat een warme reactie hebben jullie geschreven! Dit is een man met een missie schrijven jullie en dat is zeker zo. Een afscheid kan maar één keer en dat moet dus goed en hoeft dus geen 13 in een dozijn te zijn. Persoonlijk- en goed voor de nabestaanden en passend bij de overledene. Ieder mens is uniek en dat mag de uitvaart dan ook zijn. Afscheid nemen is ook tijd nemen om te rouwen, om "te zijn"... Toen jullie belden om het overlijden door te geven, waren jullie nog niet bij jullie dierbare geweest en dan is tijd nemen zo belangrijk. Helaas hebben jullie en met jullie vele anderen, de ervaringen om in deze week geleefd te worden. Ik ben blij dat ik dit voor jullie heb kunnen doorbreken. Nogmaals dank voor deze prachtige review en alle warme, warme woorden. Teveel om op ieder onderdeel in te gaan. Om die reden heb ik er slechts twee uitgelicht. En mijn dank dat jullie deze ervaringen openbaar delen. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger kunnen hier zeker wat aan hebben. Hartelijke groet, Peter

Onze ervaring bel uitvaartverzorging Bijzonder.

Bij het overlijden van mijn moeder, schoonmoeder hebben wij uitvaartverzorging Bijzonder ingeschakeld. Vanaf het begin geen spijt van gehad. Wat heeft hij ons goed bij gestaan. Betrouwbaar, betrokken en professioneel. Het beste wat je kon wensen op zo'n moment. Tineke en Ernst Bodde

Dag Tineke en Ernst, Bedankt voor deze mooie en warme woorden. Helemaal van mensen zoals jullie, die jarenlang zelf in de uitvaartzorg hebben gewerkt. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger kunnen hier zeker wat aan hebben. Dank je wel dat jullie deze ervaringen openbaar delen. Hartelijke groet Peter en Aly

Meer dan bijzonder BIJZONDER!!

Peter is lief en zeer betrokken. Peter was op dat moment onderdeel van ons gezin. Niets is teveel of te gek. Ieder moment beschikbaar! Door hem een bijzonder mooi afscheid.....

Dag Anne Mieke, Bedankt voor deze mooie review. Fijn dat jij/jullie jullie ervaringen hier openbaar delen. Mensen die op zoek zijn naar een uitvaartverzorger / uitvaartondernemer zullen zeker deze review kunnen gebruiken om een weloverwogen keuze te kunnen maken. Hartelijke groet, Peter

Over Uitvaartzorg BijZonder

Een andere kijk op een uitvaart, zodat elke uitvaart BijZonder wordt. Dit is niet zomaar een titel van een bedrijfsomschrijving, zoals het in dit vakje bij Klantenvertellen hoort. Het is één die onze werkwijze, denkwijze en de doelstelling van onze dienstverlening in 1 zin weergeeft. Wij zijn anders en dichterbij dan u denkt. Wij zijn uitvaartzorg BijZonder. Onze locaties: Kantoor, ontvangst en informatie: Gieterstraat 33 9451 AR Rolde Postadres en informatie: Berkenlaan 20 9482 RL Tynaarlo