Top bedrijf en vakkundig personeel

Tijdens intake/ offerte bespreking was alles duidelijk, goed uitgelegd door medewerker. Telefonisch goed bereikbaar voor eventuele vragen. Aardige telefonistes. Altijd bereid om te helpen/ mee te denken in oplossingen. Ook voorinspectie aan huis was erg positief. Vooral het meedenken in mogelijkheden mbt plaatsing van de panelen werd erg gewaardeerd. Het plaatsen van de panelen is ook goed verlopen. Ondanks verkeerd geleverde stellingen direct de juiste laten komen. Erg aardig en beleefd personeel die alles uitlegden, ruimen alles netjes op. Kortom geen enkel negatief geluid over dit bedrijf en de medewerkers. Blij met het resultaat.

Prima geregeld

Al jaren goed contact met Aarde , afgelopen maand extra panelen laten plaatsen , 1 fase solar edge omvormer en optimizers kunnen inwisselen tegen een 3 fase omvormer. 30 sunpower 390 wp panelen liggen als een plaatje op het dak.

Snelle afspraak voor intake, nette medewerkers en goede afhandeling.

Na een eerste bezoek van de "verkoper" kwam al snel een mooie offerte onze kant op. Na enkele toelichtingen in de showroom te Tilburg, en nog een aanpassing, kwamen we snel tot overeenstemming. Plaatsing en afhandeling is geheel naar wens verlopen.

Perfecte service

De monteurs van Aarde waren vakkundige, vriendelijke mensen, die onze zonnepanelen keurig hebben aangebracht. We hebben hun snelle, maar degelijke service als heel prettig ervaren Het is een feest om op de bijbehorende app te zien hoeveel CO2-uitstoot je bespaart.

Wel goede zonnepanelen alleen wel wat mis communicatie

Het advies gesprek is fijn verlopen alleen had adviseur moeten aangeven Dat ik nog extra kosten kon hebben in verband met aanpassingen in de meterkast als dat nodig zou zijn Dit werd nu duidelijk bij de dak schouw dat het uit veiligheidsoverwegingen beter was de hele meter kast te vervangen Deze fout kosten mij nu extra geld Dus zouden de adviseurs meer technische voorlichting moeten krijgen

Bereikbaar en betrouwbaar bedrijf dat doet wat het beloofd / afspreekt met de klant

Ondanks het feit dat we op het allerlaatste moment toch voor een andere omvormer te kiezen leverde dat geen enkele vertraging op bij het installeren van de zonnepanelen.

Goede samenwerking en snelle levering

Er was een uitstekkende samenwerking, met de eerste adviseur. Deze heeft alles uitgelegd en alle mogelijkheden laten zien. De installatie ging uitstekend nergens last van gehad en alles werkt naar verwachting. Ook waren ze sneller dan er gezegd was. Ipv 8 uur was het 5 uur voor de installatie dus ze hebben hard gewerkt.

Geen goede ervaring helaas, zeker geen aanrader.

Rommelig planning, langs elkaar heen werken, afdelingen zijn niet op de hoogte van gemaakte afspraken niet geïnformeerd worden. Tot op vandaag zijn werkzaamheden niet volgens afspraak na gekomen. Klachten besproken. De beloofde terugkoppeling ook nooit gekregen.

Zeer slecht

in eerste instantie prima contact met de verkoper. Na het goedkeuren (!) van de offerte bleek dat het legplan aangepast moest worden. Tot zover geen probleem. Vervolgens ontvang ik een aangepast offerte die duurder is dan de eerste offerte. Terwijl het gaat om minder panelen. Na vragen hierover, geen reactie meer. Niet per mail en niet telefonisch. Na herhaaldelijk bellen. Mijn advies: zoek een andere leverancier. (oktober 2021)

Rommelige planning

Tot 3x toe wordt er een tijdstip afgesproken om werk uit te voeren. Dit wordt niet/of later pas uitgevoerd. 2 binnen-units airco laten plaatsen. Het gebeurde in etappes. Eerst werden de units geplaatst. zowel binnen als buiten. 14 dagen later pas werd vloeistof bijgevuld om de units te doen functioneren. Nadat wij in het begin advies hadden ingewonnen bij hun adviseur en wij besloten hadden dat dit bedrijf het werk mocht uitvoeren hebben wij nog 2x per email informatie opgevraagd bij de adviseur. Tot op heden hebben wij nog GEEN reactie van hem ontvangen. Dat geeft toch geen lekker gevoel. Dan denk je; zo die opdracht is binnen. Tussendoor kleine storingen gemeld. Monteur langs geweest. Afgesproken om vloeistof bij te laten vullen. Datum en tijdstip afgesproken; u raad het al. tijdstip afspraak wordt niet nagekomen. Het werk door de monteurs bij aanleg van installatie is wel keurig uitgevoerd. Alle rommel e.d. netjes opgeruimd en daar waar nodig schoongemaakt. Over het aangesloten product( 2 airco's van Mitshubishi) kunnen we nog geen review geven daar deze nog weinig in bedrijf zijn geweest.

Kundig advies en keurige installatie

Wij hebben zeer prettige ervaringen met Aarde.nl Adviseur Mark van Dinther gaf uitgebreide informatie en we zijn nog in de showroom geweest om diverse panelen te bekijken. We hebben uiteindelijk gekozen voor 8 krachtige SunPower panelen inclusief omvormers. Deze zijn in enkele uren netjes en nagelvast geïnstalleerd op de nok van ons dak. Alles werkt prima!

Flut bedrijf

Na meerdere malen de afspraak voor een dakscan te hebben verzet werden we een kwartier voor de afspraak gebeld met de mededeling dat ons dak niet geschikt zou zijn. Zonder dat ze geweest waren dus. Andere bedrijven kunnen wel zonnepanelen leggen bij ons dus dit was een onzinverhaal. Onbetrouwbaar bedrijf, komt afspraken niet na .

Topkwaliteit producten en vakmanschap

In overleg, met veel eigen wensen gekomen tot een SunPower installatie van 3575 Wp met 3 kW omvormer, 5 panelen ZW, 4 panelen ZO op platdak (15 gr) en 2 panelen ZO op dakkapel (30 gr), verdeeld over 2 strings (ZO/ZW) met optimizers. Werkt perfect over de hele dag en optimale opbrengst door het jaar. Snel gerealiseerd na opdracht, prima Service en nazorg en heel tevreden na 15 maanden gebruik!

Prettig

Een vrijblijvend gesprek gehad wat wij als zeer ongedwongen en prettig hebben ervaren, hebben we gekozen voor Aarde.nl. Alle afspraken zijn na gekomen, alles wordt ook goed en duidelijk gecommuniceerd. Ze zijn ook goed te bereiken voor evt vragen.

Zeer goed, komt afspraken keurig na.

Keurige installatie door vakkundige instalateurs, goede voorlichting door verkoper Mark van Dinther en nette afhandeling, zeer tevreden, kan dit bedrijf zeker aanbevelen.

Top bedrijf, goede informatie en nette verwerking bij het plaatsen.

Ik ben zeer tevreden. 1e gesprek was erg duidelijk qua uitleg. Korte moeten wachten op de schouw en plaatsen van de panelen. Super netjes gewerkt!

snel, eenvoudig en klantgericht

Alles was in korte tijd geregeld van de eerste offerte tot de aflevering van een werkende installatie. Professioneel en beleefd personeel tijdens de installatie met terugkoppeling en ruggenspraak tijdens het hele proces.

Kundig, vriendelijk en betrouwbaar.

We hebben goede uitleg vooraf gehad en de werkzaamheden werden gepland op een moment dat voor ons prettig was. Alles is gegaan zoals was afgesproken en ook op de dag van installatie liep het gesmeerd.

Snelle levering Goed en duiderlijke afspraken Komen alles na wat er afgesproken word Alles werkt super

super tevreden

Wij hebben gekozen voor zonnepanelen en een warmtepomp en beide zijn wij erg tevreden over, het advies was goed en helder,de aansluiting is goed verlopen en het belangrijkste alles werkt naar behoren. bedankt voor de goede service

Bedrijf met uitstekende service én uitstekend personeel

Wij hebben zowel onze kwalitatief hoogstaande zonnenpanelen als 2 airco's bij Aarde gekocht en laten installeren. Vanaf de intake tot de inwerkingstelling alleen maar meer dan tevreden geweest. Uitgebreide intake met vakkundige en aardige medewerker gehad. Afspraken worden goed nagekomen en alles wordt goed vastgelegd en per mail bevestigd of er wordt gewoon gebeld! Er werd goed meegedacht over beste manier om de airco's te installeren. Op dag 1 kwam een collega alle voorbereidingen treffen om op dag 2 met 2 andere collega's alles goed en snel af te werken. Complimenten voor de mensen, de werkwijze en de materialen waarmee Aarde werkt. Zeker een aanbeveling waard als je zelf kwaliteit en professionaliteit hoog in het vaandel hebt staan.

Zonnepanelen top!, warmtepomp ga ergens anders heen

Na leuk verkoopgesprek overgegaan tot aanschaf zonnepanelen en nieuwe hybride cv met warmtepomp. Positief beginnen, alles met zonnepanel liep top! Service en nazorg ook prima in orde. Wil je alleen zonnepanelen dan zit je bij aarde helemaal goed. De warmtepomp is een totaal andere ervaring: - 3 dagen geen warmwater omdat de ketel maar half geleverd is; - Warmtepomp in werking duurde ongeveer 1 maand waarbij de monteurs eerlijk toe gaven geen ervaring te hebben; - Na analyse door externe monteur blijkt warmteverlies tussen warmtepomp en vloerverwarming installatie te groot (aarde heeft deze gezien voor het advies); gevolg ombouw vloerverwarming a 1000 euro extra kosten; - Buitenunit op dakkapel (ondanks vragen of dit wel kon) was dramatisch, is dan ook later naar beneden verplaatst waarbij terloops werd vermeld dat dit helemaal niet kan; - Na de hele collectie met monteurs te hebben gezien alsnog zelf met Remeha moeten schakelen voor juiste instellingen warmtepomp; - Warmtepomp is verkocht met nadrukkelijke aandacht op de koelfunctie, die blijkt achteraf niet te kunnen in onze opstelling (die aarde heeft gezien voor advies); - Bij vragen/klachten geen enkel gehoor meer. In short....trap niet in de verkooppraatjes...Aarde is niet de geschikte partij voor advies en/of installatie van warmtepompen.

Wij zijn helemaal blij

Na dat onze meterkast was vernieuwd en de Aarde monteur fantastisch werk heeft geleverd met het installeren van 2 Airco's zijn wij erg blij .

Kwaliteitsproduct en goed aangelegd

Tijdens de voorschouw is een plan gemaakt, waar ik het mee eens ben. De installateur zelf denkt zelf ook na en is in staat op basis daarvan nuttige verbeteringen voor mij aan te brengen in het leidingenplan, waardoor het geheel minder opvalt,

Super, alles is netjes en volgens afspraak gemaakt

Super goed bedrijf. Al het personeel werkt netjes en als je ze belt krijg je meteen iemand te pakken. wij zijn zeer blij met de airco's en zonnepanelen alles ligt super strak en de kabels zijn netjes weggewerkt.

Pallasstraat 10

5048CJ Tilburg

0132040943

Over Aarde.nl

Bij Aarde.nl geloven wij erin dat we met duurzame energie een steentje kunnen bijdragen aan het milieu en bij het verbeteren van onze leefomgeving. Zo kan ook de toekomstige generatie genieten van een schone wereld. Daarnaast zorgt duurzame energie voor lagere kosten op uw energierekening.