Goede en duidelijke uitleg.

Goede en duidelijke uitleg door een vertegenwoordiger. En de werkzaamheden zijn naar behoren uitgevoerd. Na afloop alles ook netjes opgeruimd

Snelle levering zonnepanelen en goede service

Zonnepanelen besteld bij Aarde.nl. Goede uitleg gehad in het eerste gesprek. Nadien zijn ze nog langs geweest om te bepalen hoeveel er echt op het dak gelegd kunnen worden. Ook werd er gekeken of de meterkast voldeed aan de eisen. De zonnepanelen werden eerder gelegd dan verwacht en alles werd keurig aangesloten, en de rotzooi netjes opgeruimd. Ook de belasting teruggave word door Aarde.nl geregeld. Top bedrijf met goede service.

Leveren slecht functionerende installatie warmtepomp en komen afspraken niet na. Slechte service

Aarde.nl zou een "turn-key" installatie van een warmtepomp doen. Levertijd ruim 1 jaar (waar 3 maand was beloofd). De installatie zelf is erg knullig uitgevoerd, met slechte installateurs (elke keer andere, de meeste wisten echt niet wat ze deden). Het ergste, sinds dag 1 werkt de installatie niet goed. De leverancier (Viessmann) is er bij geweest en heeft fouten geconstateerd die door Aarde.nl verholpen moesten worden. Dit is niet goed gebeurd, en we hebben om de paar dagen een storing met koud water als gevolg. Aarde.nl is niet capabel in het installeren van (iets complexere) warmtepomp-systemen. De bereikbaarheid en service is ronduit slecht (er wordt niet terug gebeld, mails worden niet beantwoord, enz). After service is ook erg mager, je moet er zelf telkens achteraan bellen. Maar dan nog worden de problemen niet aangepast, maar dreigen ze met stopzetten service.

Snelle levering, professionele medewerkers

Warmtepomp besteld en eerder geïnstalleerd dan verwacht in een tijd waar materialen moeilijk leverbaar zijn en prijzen met de dag stijgen. Contact met backoffice gewoon goed. Aardige werklui over de vloer, ruimte voor een grapje, netjes werk geleverd. Kwaliteitscontrole uitmuntend en rest punten binnen een 2 werkdagen opgelost. Het geld meer dan waard.

Slecht, beloven veel maar komen belofte niet na

Een dag voordat mijn zonnepanelen geleverd worden geven ze aan deze niet meer te kunnen leveren voor die prijs. Intussen 2 keer langs geweest om te komen schouwen en dan blijkt er een fout in de offerte te zitten waar wij voor moeten gaan betalen was een fout van de verkoper. Houden zich niet aan de offerte. Uiteindelijk aanbetaling maar terug gevraagd wat een waardeloos bedrijf!

Keurig bedrijf met kundige medewerkers.

De levering en plaatsing van onze zonnepanelen verliep perfect. Goede voorlichting en keurig nette medewerkers die in alle rust de panelen hebben gemonteerd. Geen vraag was teveel en de totale afhandeling verliep prima. Nellie van Ekkendonk

Uitstekende service met empathische medewerkers.

Alles liep meteen boven verwachting. Op de dag van plaatsing keurig op tijd. De monteurs nemen de tijd om te vertellen wat ze gaan doen en geven duidelijk uitleg. Ze werken echt keurig en hebben zelfs geen tijd genomen om een bakkie koffie te doen. Alles in overleg netjes afgewerkt. TOP bedrijf met mensen die naar je luisteren! Laat de zon maar schijnen!

Kwaliteit en Vakmanschap

Mijn zus raadde zonnepanelen van Aarde.nl aan, en daar geen moment spijt van gehad. Adviseur nam de tijd om de verschillende opties door te nemen, daarna volgde een snelle levering en montage. Ook hier werd er zeer goede kwaliteit afleverd.

prima verkoper, prijzen zijn echter veel te hoog

Fijn gesprek gehad met planning en met de verkoper. Niets mis mee. De prijzen die ze hanteren zijn echter buiten proporties. Exact dezelfde warmtepompen worden elders aangeboden voor zo'n 6000 euro goedkoper. Ik snap best dat je geld wilt verdienen maar als een warmtepomp geplaatst wordt voor 17500 euro terwijl er bedrijven zijn die dezelfde installatie compleet uitvoeren voor 12000 euro dan sla je een beetje de plank mis. 1000 euro per monteur per dag snap ik maar geen 3000 euro per monteur per dag. Tip voor Warmte.nl.... Als je nette bedragen rekent voor de installatie dan zal je meer klanten bereiken en dus meer omzet...

Vakkundig, servicegericht en vriendelijk

Zeer goede ervaring met Aarde.nl, van eerste gesprek tot installatie van de zonnepanelen. Zowel de vertegenwoordiger als de monteurs waren duidelijk, vriendelijk en zeer beleefd. Communicatie verloopt heel soepel, je krijgt snel en duidelijk antwoord op vragen.

Van oriënteren tot plaatsing geweldig begeleid door Aarde.nl!

Al vanaf het begin dat er contact gelegd werd met de Accountmanager van Aarde.nl bleek dat er veel kennis aan boord is bij de medewerkers van Aarde.nl. Uiteindelijk bij het showroombezoek werden we overtuigd van de kwaliteit en de manier waarop er zaken gedaan wordt. De opdracht wordt verleend en op de dag van het plaatsen werden we positief verrast door 3 jonge monteurs met eveneens veel kennis en enthousiasme. Keurige mannen en zeer beleefd. Alles correct geplaatst en uitgelegd! Een dikke pluim voor iedereen die namens Aarde.nl heeft gehandeld. Groet Jan Klarenbeek Tilburg

vriendelijk, correct, en gedreven vakmanschap bij aanleg instalatie

vriendelijk en vakkundig bij aanschaf. super vakmensen bij aanleg. correcte behandeling, o.a. afspraken

Zeer professioneel en klantviendelijk

Van offerte maken, tot technische schouwing en uiteindelijk installatie is door Aarde.nl een kantvriendelijk en efficiënt proces neergezet. Heldere informatie, duidelijke offertes en facturen, en goed gekwalificeerd en vriendelijk personeel. Belangrijk is dat ze garantie geven op installatie en zonnepanelen van 25 jaar elk. Daarmee loop je niet het risico dat installateur en zonnecel-leverancier naar elkaar gaan wijzen. Jij bent als klant altijd gedekt. Ik kan Aarde.nl aan iedereen aanbevelen!

Correct, betrouwbaar, servicegericht

Mark van Dinther, vertegenwoordiger, heeft ons deskundig en betrouwbaar advies gegeven. De medewerkers netjes gewerkt bij het plaatsen van de zonnepanelen en de werkzaamheden in de meterkast. Waren correct en beleefd. Ga zo door!!

Klantgericht

Goede service , denken met je mee en luisteren naar je wensen. Heb er zonnepanelen en een warmtepomp gekocht snel geholpen en geïnstalleerd

Buitengewoon teleurstellend kwalitatief en qua service

We hebben zowel zonnepanelen als warmtepompen/ airco laten installeren. Inmiddels 30 keer een installateur/ elektricien over de vloer gehad waarbij er nog steeds mankementen zijn. De ‘rest schade’ (niet werkende stopcontacten en aansluit punten na installatie) zouden aan ons huis liggen. Bij herhaald verzoek om een vast aanspreekpunt krijgen we geen gehoor. Onze klacht na maanden van geduld wordt ronduit onfatsoenlijk (niet) afgehandeld. Naar ons idee werken ze erg slordig en ontbreekt er expertise.

zeer positief

Fantasties bedrijf, werkt nauwkeurig en snel. Binnen enkele uren een top installatie geïnstalleerd

zeer positief

Perfect en vakkundig

Prima bedrijf. Ik vroeg 2 offertes aan. 1 bij greenchoice die alles op afstand telefonisch inschatten en uitleggen. Aarde stuurde een account manager langs die de situatie ter plekke bekeek en goed advies gaf. De offerte was ook beter: iets goedkoper voor iets meer vermogen ook. En ze werken met 1 leverancier van zonnepanelen waar ze dus veel kennis en relatie mee hebben en vermoedelijk goede support lijnen. De planning was snel en een paar weken later lag alles op het dak. Volledig werkend in 1 dag. Ook de BTW teruggaaf wikkelen ze voor je af. Ik vond dit echt helemaal prima, professioneel, niks op aan te merken en van harte aanbevolen!

Super tevreden over gehele "zonnepanelen traject"

Alles perfect geregeld & gecommuniceerd, helemaal niets op aan te merken. Ook de installatie is keurig uitgevoerd, complimenten!

Reageren niet

Het eerste contact was erg positief, aangegeven dat ik interesse had in zonnepanelen en airco. Dat was geen probleem en de afspraak was snel gemaakt. De beste man die on-site kwam was ik al iets minder enthousiast over. Ik kreeg tijdens de schouwing al een beetje het gevoel dat hij niet zo’n zin had in dit project. Geen idee waarom, wellicht te complex of hij heeft genoeg andere klanten. Na een week of drie niet de offerte ontvangen die me beloofd was dus ik stuur een mail naar ‘[email protected]’ met het verzoek om me de offerte alsnog te sturen. Wellicht dat de offerte initieel ergens tussen het wal en het schip was beland, dan kan gebeuren. Tot nu toe (ruim een week later) nog geen enkele reactie. Nu hoeft het ook niet meer maar het is wel een tikkie onbeschoft om totaal niet te reageren.

snel en goed geleverd

traject is prima gegaan en de panelen liggen strak op het dak. Er was nog even vertraging met de afwerking van de kabels maar dit is intussen prima opgelost

betrouwbaar

Fijn bedrijf van A tot Z is alles geregeld er word een duidelijk advies gegeven aan de voorkant en later is alles zoals besproken geleverd en vakkundig geplaatst.

Top bedrijf en vakkundig personeel

Tijdens intake/ offerte bespreking was alles duidelijk, goed uitgelegd door medewerker. Telefonisch goed bereikbaar voor eventuele vragen. Aardige telefonistes. Altijd bereid om te helpen/ mee te denken in oplossingen. Ook voorinspectie aan huis was erg positief. Vooral het meedenken in mogelijkheden mbt plaatsing van de panelen werd erg gewaardeerd. Het plaatsen van de panelen is ook goed verlopen. Ondanks verkeerd geleverde stellingen direct de juiste laten komen. Erg aardig en beleefd personeel die alles uitlegden, ruimen alles netjes op. Kortom geen enkel negatief geluid over dit bedrijf en de medewerkers. Blij met het resultaat.

Prima geregeld

Al jaren goed contact met Aarde , afgelopen maand extra panelen laten plaatsen , 1 fase solar edge omvormer en optimizers kunnen inwisselen tegen een 3 fase omvormer. 30 sunpower 390 wp panelen liggen als een plaatje op het dak.

Over Aarde.nl

Bij Aarde.nl geloven wij erin dat we met duurzame energie een steentje kunnen bijdragen aan het milieu en bij het verbeteren van onze leefomgeving. Zo kan ook de toekomstige generatie genieten van een schone wereld. Daarnaast zorgt duurzame energie voor lagere kosten op uw energierekening.