Dramatisch

Verkoper heeft ons een hybride warmtepomp verkocht op basiss van onze wensen om per zone te verwarmen maar dit kan helemaal niet blijkt achteraf. Misleiding is het juiste woord. Verkoper is niet bereikbaar. Belt nooit terug. Appt niet terug. Dit zegt genoeg. Advies over hoe om te gaan met regelen warmte krijgen we niet. Dit hebben we nodig omdat we misleid zijn. Meerdere malen gebeld maar niet terug gebeld. Dit geldt voor alle vragen. Je moet overal achteraan. Dramatisch slechte communicatie en service zeker gezien de grote investering. Eigenlijk schandalig. Zonnepanelen op het laatst niet leverbaar. Lage korting voor alternatief. Tijdens installatie schroeven door ons nieuwe platte dak geboord. Gemeld maar niets meer vernomen. Geen vergoeding, geen verzekering. Schandalig!

Beste meneer van Rijn, Wat ontzettend vervelend om te horen dat uw ervaring zo teleurstellend is verlopen. Dit is niet het soort ervaring dat we onze klanten willen bieden en we willen onze oprechte excuses aanbieden voor het ongemak dat dit heeft veroorzaakt. We zullen direct actie ondernemen om uw problemen op te lossen. Ik zal persoonlijk contact opnemen met de betreffende adviseur en ons serviceteam om ervoor te zorgen dat uw zorgen worden aangepakt en uw problemen worden opgelost. Met vriendelijke groet, Aarde.nl

Goede kwaliteit

Ik heb een doe het zelf pakket gekocht bij aarde.nl. Hiervoor ben ik eerst bij de showroom geweest zodat ik een beeld bij het bedrijf had. Ik kan het iedereen aanbevelen.

Professioneel vakmanschap van A tot Z

Vanaf de start van het traject een prettige ervaring gehad met de verkoper. Kwam deskundig over en wist goed mee te denken met onze wensen. Naderhand eveneens goed bereikbaar voor aanvullende vragen. Op de dag van montage kwamen de monteurs waren de monteurs keurig op tijd en werd alles netjes geïnstalleerd. Al met al een zeer goede ervaring voor een ieder die wil verduurzamen!

Gewoon goed

Vandaag 10/01/24 is er door aarde.nl een 9 zonnepanelen instalatie geplaatst. Voor dit bedrijf had ik gekozen nav de vele goede reviews op internet (de slechte gingen vooral over de communicatie echter wat de communicatie betreft hebben wij tijdens het gehele proces geen klagen gehad, want die was goed) In de laatste week van 2023 is er een adviseur thuis lang geweest om de mogelijkheden te bespreken en een offerte te maken. Niks opdringerig, maar heel goed meedenkend en uitijndelijk voor een mooie prijs. En vandaag zijn ze geplaatst, net voor vertrek nog van de electrcien duidelijk uitleg gehad hoe eea werkt. Wij zijn over aarde.nl zeer tevreden en raden dit bedrijf zeker aan.

Kwalitatief goede producten

Kwalitatief goede producten, maar als bedrijf zijn er nog verbeterpunten qua communicatie.

De zonnepanelen liggen geheel naar wens!

En bij vragen of wenselijkheden die je hebt tijdens het proces, Michaela van de Service afdeling, lost alles weer op. Zij heeft goede communicatieve eigenschappen voor het goed kunnen afstemmen met de wensen van de klant. Belangrijke schakel voor het bedrijf!

goede service ook na de installatie

problemen worden serieus genomen en adequaat opgelost

Prima apparatuur – Onaangenaam bedrijf

Aarde heeft kwalitatief goede warmtepompen en zonnepanelen. Installatie wordt uiteindelijk keurig verzorgd en alles werkt goed. Ondanks dat raden we dit bedrijf niet aan bij anderen - Communicatie verloopt uiterst moeizaam; Je moet overal zelf achteraan bellen anders hoor je nooit iets; Je wordt zelden terug gebeld ondanks toezeggingen - Afspraken voor installaties worden last minute verschoven, zelfs op de betreffende dag nog; het bedrijf heeft er geen boodschap aan dat je daar vrije dagen voor moet opnemen - Teams voor installatie gaan onverrichterzaken weer weg omdat voorbereidingswerkzaamheden niet zijn uitgevoerd door eerdere teams - Men verschuilt zich voortdurend aan gebrek aan personeel of ziekte van personeel. De afdeling financiën wordt daar echter niet door getroffen. Facturen zijn steeds binnen 5 minuten na een gemaakte afspraak in de mailbox. - De door ons bestelde zonnepanelen waren op de dag van levering plotseling niet meer leverbaar; hierdoor zijn als alternatief panelen aangeboden met een lagere capaciteit met een korting van maar liefst € 10,-- per paneel (een schijntje) - Geen enkel advies over benodigd onderhoud aan installaties en panelen; ondanks dat ze dit zelf aanbieden moet je ook hier zelf achteraan Zoek je goede spullen die netjes wordt geïnstalleerd dan is Aarde een optie; wil je jezelf bij een enorme investering ook een klein beetje klant voelen dan zijn er uitsluitend betere alternatieven.

Beste Marcel, Bedankt voor uw feedback. We zijn blij dat u tevreden bent met de kwaliteit van onze warmtepompen en zonnepanelen, evenals de succesvolle installatie ervan. Onze oprechte excuses voor de ongemakken die u heeft ervaren op het gebied van communicatie en planning. We hechten veel waarde aan uw feedback en streven ernaar om onze communicatie en klantenservice te verbeteren, zodat elke klant een positieve ervaring met Aarde.nl heeft. Met vriendelijke groet, Aarde.nl

Wat telt is dat een probleem naar tevredenheid wordt opgelost!

Nadat onze warmtepomp medio 2022 was geplaatst bleek de druk van de binnenunit terug te lopen en moest er regelmatig water worden bijgevuld. Ondanks div. pogingen lukte het in eerste instantie niet 'het lek boven water' te krijgen en het euvel op te lossen. Coen heeft echter kosten noch moeite gespaard om de oorzaak van de lekkage door zijn medewerkers op te laten sporen. Na diverse onderzoeken door monteurs bleek uiteindelijk dat er een aansluiting van een pijp van de warmtepomp 'iets' lekte. Dit werd niet opgemerkt omdat het verlies van water relatief gering was en er geen plas water onder de pomp ontstond omdat het lekwater over een warme pijp liep en al was verdampt voordat het de grond bereikte.

Beste Anja, Bedankt voor uw positieve review! We zijn blij dat we het probleem met de druk van de binnenunit van uw warmtepomp naar tevredenheid hebben kunnen oplossen. We waarderen uw vertrouwen in ons bedrijf en zijn dankbaar voor uw positieve feedback. Mocht u in de toekomst nog vragen of behoeften hebben, staan we altijd klaar om u verder te helpen. Met vriendelijke groet, Aarde.nl

boven verwachting

Er werd zeer adequaat door Michaela gehandeld bij het registreren en coördineren van de storing. Eerst samen een aantal stappen doorgenomen die in dit geval helaas niet voor een oplossing zorgden. Toen we dit eenmaal vaststelden, was er meteen iemand ter plaatse. Marti is zeer kundig en plezierig. Euvel bleek twee kapotte pakkingen te zijn bij de aansluiting van de buitenunit. Onderdelen werden meteen gebracht en de storing definitief opgelost. Klasse!

We hebben het realisatietraject van ons warmtepompsysteem door Aarde.nl als heel prettig ervaren

We hebben het gehele realisatietraject van ons warmtepompsysteem door Aarde.nl als heel prettig ervaren, met gepast offerteadvies, vakkundige installatie conform gemaakte afspraken en effectieve uiteindelijke inbedrijfstelling. We zijn nu een winter verder. We hebben geen kinderziektes ervaren. Het systeem doet wat het doen moet en de eenvoudige regeling met stooklijnen maakt het gemakkelijk de energiekosten te minimaliseren tegen instandhouding van het gewenste comfortniveau.

Professioneel en klantgericht

De producten die Aarde.nl verkoopt zijn van hoge kwaliteit. Personeel is vriendelijk. Klantenservice is goed bereikbaar, behulpzaam en vriendelijk. De afstersales is perfect en persoonlijk. Aarde.nl is klantgericht en dat merk je tijdens het gehele traject van oriëntatie, aankoop en uitvoer.

Prima service!

Levering van SunPower Max 6-AC zonnepanelen binnen de afgesproken levertijd. Installatie uitgevoerd door een team van ervaren en enthousiaste monteurs, die goed op elkaar zijn ingespeeld. Tijdens de installatie ook bezoek gehad van de kwaliteitsinspecteur van Aarde.nl die uitgevoerde werkzaamheden beoordeelde op correcte plaatsing en aansluiting. Had geen op- en/of aanmerkingen. De BTW teruggave wordt via Aarde.nl door NBA prima geregeld. Prima bedrijf dat zijn afspraken nakomt.

Beste producten voor een goede prijs

Warmtepomp zonnepanelen en airco laten installeren door aarde.nl. De planning was een uitdaging.. maar eenmaal geïnstalleerd werkt het allemaal feilloos. Ook de aanpassingen electrisch en in de meterkast heeft Aarde.nl netjes gedaan. Aarde.nl heeft ook geholpen met een btw terugvraag service voor de zonnepanelen. Vriendelijke mensen die je ook uitleggen waarom ze welke keuzes maken maar ook naar de klant zijn wensen luisteren.

uitstekend en deskundig bedrijf

Goede voorlichting, deskundig advies. Afspraken zijn perfect nagekomen en de installatie werkt als een zonnetje.

Alles volgens planning

Niet een aspect van het hele proces van afspraken maken tot daaadwerkelijk leveren en aansluiten is aanleiding geweest tot vraagtekens.Alles klip en klaar, en daarbij ook nog vakkundige montage.

Goed advies en vakkundige installatie

Wij hebben een warmtepomp via Aarde.nl, hij werkt nu 3 weken. Het huis is nog nooit zo lekker comfortabel warm geweest. De installatie was een hele klus maar dat hebben de monteurs erg goed gedaan. We hebben een huis uit 1987 en ik dacht dat een warmtepomp is onze woning helemaal niet kon, na een goede uitleg van een adviseur is er goed gekeken naar de mogelijkheden en kwamen we bij dit systeem uit en tot nu toe werkt het perfect. We zijn zomaar van het gas af, erg fijn! Bestelling voor de zonnepanelen is ondertussen ook gedaan!

Zeer teleurstellend

Van start tot nu (zijn nog niet klaar) is het ellende geweest met dit bedrijf wat in haar kernwaarde persoonlijk contact heeft staan. Vertegenwoordiger sleept offerte binnen en daarna hoor je er niets meer van terwijl er van alles mis gaat. Na de installatie van de zonnepanelen bleek dat de installateurs een ravage hadden achtergelaten op het dak waardoor er een lekkage is ontstaan met alle gevolgen van dien. Installateur komt kijken en geeft aan niets verkeerds te hebben gedaan. Onafhankelijke partij concludeert het tegenovergestelde. Dakpannen omgekeerd en scheef terug gelegd, lood verbogen en kapot enz. Installatie warmtepomp kwamen wel 3-4 verschillende techneuten, geen van allen wist wat de ander had gedaan en liep door elkaar heen, ze gaven zelf al aan dat planning een zooitje was. Na de installatie hadden we meteen een storing in de koudste week van het jaar. Met een ziek kind zaten we in een ijskoud huis, service?? Ho maar! Je moet zelf overal achteraan. Communicatie hebben ze nog nooit van gehoord. Zelfs de eigenaar namen wij mee in bijna alle mails en zelfs die reageert niet! Vandaag zou er namens hun iemand komen die de hele dag ons dak zou komen herstellen, maar nee hoor. Niemand gezien! Wij zijn helemaal klaar met dit bedrijf! NIET DOEN dus!

Topkwaliteit, vakkundige installatie, matige communicatie

Prima kennismaking en verkooptraject. De telefonisch toegezegde prijs bleek niet haalbaar te zijn en werd dus alsnog verhoogd. Jammer, maar het zij zo. Zodra de handtekening gezet was moest ik afwachten tot ik gebeld zou worden voor het inplannen van een inspectie van een monteur en later de installatie. De installatie zou binnen 8 weken op het dak liggen. Okdat ik een paar weken niets hoorde ben ik er zelf maar even achteraan gegaan. De inspectie werd gepland. Ook voor het inplannen van de installatie zelf maar even gebeld. Misschien ben ik wat ongeduldig en veeleisend, maar snelle levering vond ik belangrijk en het is geen goedkope installatie. Prima als de besproken doorlooptijd niet haalbaar is, maar laat dan iets weten. De installatie ligt nu een paar maanden op ons dak en functioneert goed. Fijne app om de opbrengst bij te houden.

Men doet wat men zegt

Wij zijn blij met de zonnepanelen van aarde.nl. Er was duidelijk overleg en goed overleg m.b.t de offerte. Wat me enorm verbaasde was de snelle lever tijd, van aanvraag tot en met het leggen duurde 4 weken. Prima. Ook alle lof voor de 3 mensen die ze op het dak gelegd hebben. Zeer harde werkers, die weten wat ze doen. Alle lof. Cees van Dommelen Tilburg

Zeer hoge kwaliteit zonnepanelen en professioneel geïnstalleerd.

Na mijn bezoek in de showroom en goede uitleg heb ik gekozen voor deze zonnepanelen. Had zelf al hierin verdiept op internet en kwam tot de conclusie dat er geen betere zonnepanelen zijn en 40 jaar garantie. Heb zelf gekozen voor de Sunpower Maexon 6.

Mooi werk afgeleverd

Ik ben blij dat ik in zee ben gegaan met een partij die goed werk afleveren en weten waar ze het over hebben. En Aarde.nl is zo een partij die dit allemaal waar maakt.

Netjes

Aarde.nl werkt netjes personeel is vriendelijk behulpzaam. Na de werkzaamheden alles ook netjes opgeruimd. Zeer tevreden

We hebben een split airco unit en een vernieuwde meterkast aangeschaft bij Aarde.nl. Beide systemen zijn kwalitatief erg goed en ook de montage was van hoge kwaliteit. Verder zijn ze erg klantvriendelijk. Erg tevreden!

Traject tot en met installatie warmtepomp naar tevredenheid verlopen

Mijn kennis met warmtepompen was theoretisch. In het advies/aankoop traject waren aanvankelijk wat aanloopprobleempjes welke echter snel werden opgelost. Het is een Lucht/water warmtepomp van Alpha Innotec type LWDV geworden. Ruim 3 maanden na het ondertekenen van het aankoopcontract vond de installatie plaats. Deze nam in mijn geval ongeveer 3 dagen in beslag en werd uitgevoerd door verschillende ploegen met hun eigen kennis en ervaringen. Dat verliep naar volle tevredenheid en de contacten waren altijd goed. Tot op dit moment ben ik erg tevreden.

Over Aarde.nl

Bij Aarde.nl geloven wij erin dat we met duurzame energie een steentje kunnen bijdragen aan het milieu en bij het verbeteren van onze leefomgeving. Zo kan ook de toekomstige generatie genieten van een schone wereld. Daarnaast zorgt duurzame energie voor lagere kosten op uw energierekening.