Kost wat, maar dan heb je ook wat

Wat duurder dan andere aanbieders, maar oerdegelijke dakmontage en goede kwaliteit panelen. Goede adviseur die meedenkt en de tijd neemt. Tussentijdse wijzigingen in de offerte waren geen probleem en snelle montage. Een klein probleem is netjes en correct opgelost, kortom een aanrader

Goed / vakkundig en betrouwbaar advies.

Na mij goed verdiept te hebben in de technologie en keuzes van zonnepanelen ben ik op zoek gegaan naar een instalatuer , omdat ik al wist welke type en merk paneel ik zou willen heb ik twee leveranciers benaderd en een offerte uit laat brengen , de reden dat ik tenslote voor de firma Aarde gekozen heb is omdat zij direct een afspraak hebben gemaakt om eerst de situatie op locatie te bekijken, wat de andere partij / installateur niet nodig vond . Tijdens het gesprek werden alle details besproken wat vetouwen schepte en het gevoel gaf dat ik met een betrouwbare en vakkundige Installateur te maken had die 100% voor zijn product stond , pas na dit bezoek/ gesprek is een berekening gemaakt van de te verwachte opbrengst en is er een offerte uitgebracht . Prettig was ook de korte installatie tijd en het verder afhandelen van het papierwerk t b v de belasting teruggaaf.

vanaf het begin tot het einde werden we zeer goed ingelicht.

wij moesten van het asbest dak af en hebben toen stalen geïsoleerde dakpanpanelen genomen, daar zijn de zonnen panelen op gemonteerd. om niet door de panelen te hoeven hebben ze via de nok gewerkt om zo een waterdichte doorvoering te krijgen. mijn complimenten hoe zij dit ter plaatse uitgevogeld hadden. heel vakkundig personeel en zeer vriendelijk. ik beveel "AARDE"graag aan een ieder aan.

Alles van het begin tot het eind piekfijn geregeld!

Vanaf het eerste kennismakingsgesprek tot de aangifte bij de belastingdienst werd alles in het werk gezet om mijn klantervaring zo goed mogelijk te maken. Er kwam een goed en duidelijk advies die aansloot bij onze situatie. De panelen zijn keurig gelegd. De btw teruggaaf werd ook nog geregeld!

Snel, vakkundig en erg klantgericht!

Ik ben uitstekend geadviseerd in het offertetraject. Vervolgens zijn de zonnepanelen op een zeer korte termijn conform de gemaakte afspraken geplaatst. Ook deze mensen waren zeer klantgericht, hardwerkend en professioneel (en ook nog eens gezellig).

Een bedrijf wat voor kwaliteit en service gaat

Prettig om met de mensen van Aarde gewerkt te hebben.

betrouwbaar, goede service en komt afspraken na

Na eerst een beeld gevormd te hebben op internet, kontakt gekregen met Aarde bv. Vrij snel is er een afspraak gemaakt en in dat gesprek alles goed doorgesproken en uitgelegd. De verkoper uitgelegd , dat de panelen bij ons op een leiendak gemonteerd diende te worden. De situatie ter plekke bekeken. Vrij snel een offerte ontvangen. Was zelf nog met enkele andere partijen bezig, maar Aarde bv had hiervoor begrip en na enkele maanden zijn wij tot elkaar gekomen. Op de montagedag alles zeer korrekt uitgevoerd en geregeld. Tot op heden zeer tevreden met onze keus voor zonnepanelen. Het redement is boven verwachting. Veel succes met de verkoop en montageopdrachten.

Vakbekwaam personeel en perfecte instalatie

Vakbekwaam personeel en perfecte instalatie

Aarde denkt met je mee geeft volledige informatie en uitstekende service

Vandaag zijn er twee monteurs van het bedrijf Aarde.nl de zonnepanelen komen leggen. Ik was samen met de vertegenwoordiger druk aan het meten geweest om te bekijken hoeveel panelen ik kwijt zou kunnen. Aarde kwam met een voorstel om 8 panelen te leggen die een hoger wattpiek ( SunPower 390WP) hadden en daardoor met 8 stuks ook de hoeveelheid konden opwekken. De twee monteurs hebben verder keurig werk geleverd en alles netjes opgeruimd. Het is absoluut de meerprijs van het systeem waard. In eerste instantie wat meer uitgeven maar de garantie van 92% opbrengst is het waard en verdient zich sneller terug.

Alles prima geregeld en buitegewoon goed uitgevoerd

Contact was vanaf het begin heel prettig. alles tot op detail uitgewerkt en uitgevoerd. Binnen een dag alles keurig geregeld en nazorg zeer goed en prettig. Kortom, zeer tevreden

Prima Prijs kwaliteit

Zeer tevreden over het bezoek van de account manager, duidelijke uitleg over verschillende systemen en de kwaliteit van de verschillende zonnepanelen. Installatie ging vlot en na volle tevredenheid, zeer nette monteurs.

Petfect

Goede voorlichting en vervolgens de beloofde afspraken waar gemaakt. Ook na montage alle problemen met de belasting aftrek geregeld.. in een woord een bedrijf dat hè aan kunt bevelen

Het bedrijf verdiepte zich goed in onze problematiek, adviseerde zeer deskundig, kwam de gemaakte afspraken goed na, installeerde keurig en zonder er een puinhoop van te maken, de monteurs waren zeer zorgvuldig. Ook de nazorg, zoals het regelen van BTW nr en aanvraag van belastingteruggave werd keurig geregeld.

• Betrouwbaarheid

Met het plaatsen was het een zeer warme dag. De werkzaamheden zijn netjes gedaan. Geen rotzooi achtergelaten. Nette werklui. Goede uitleg.

• Betrouwbaarheid

Het hele proces is fijn en vlot verlopen. Ik vond het ook bijzonder fijn hoe de administratie in de gaten werd gehouden en afgehandeld werd.

• Betrouwbaarheid

Jong bedrijf, echter voldoende kennis aanwezig. Afspraken zijn goed nagekomen en wij hebben goed werkende zonnepanelen. Kwaliteit is goed, garantie ook. Aanbevelingswaardig.

• Betrouwbaarheid

Het hele proces (advies, inmeten en levering) werd professioneel gedaan, ze konden alle vragen goed beantwoorden en de installatie is goed uitgevoerd. Kortom tevreden met het eindresultaat. Laat die zomer maar komen!

• Betrouwbaarheid

Prima firma, deskundig advies en prima installatie mensen die in naam van Aarde de werkzaamheden uitvoeren. Verwerken ook je BTW dus geheel ontzorgt

• Betrouwbaarheid

Kwaliteit en professioneel contact vanaf het eerste contact. Het maakt niet uit met wie je contact hebt met aarde.nl, je krijgt antwoord op je vragen. Een aanrader voor iedereen die overweegt om energie te besparen.

• Betrouwbaarheid

ik heb pas een klein half jaar zonnepanelen dus ik kan nog niet veel zeggen over service bij problemen, opbrengst van de panelen e.d.

• Betrouwbaarheid

Er wordt geluisterd naar eigen inbreng met goed overlegen tevens deskundig.

• Betrouwbaarheid

Gezamenlijk hebben de medewerkers de kennis die nodig is voor een innovatief bedrijf als de Aarde.nl Ik ga ervan uit dat ik nog lang kan genieten van mijn zonnepanelen en de ondersteuning

• Betrouwbaarheid

Deskundige voorlichting en werk afgeleverd zoals besproken.

Over Aarde.nl

Bij Aarde Technologies geloven wij erin dat we met duurzame energie een steentje kunnen bijdragen aan het milieu en bij het verbeteren van onze leefomgeving. Zo kan ook de toekomstige generatie genieten van een schone wereld. Daarnaast zorgt duurzame energie voor lagere kosten op uw energierekening.