Goed gedaan!

’Aarde.nl‘: dat is de naam van een bedrijf met als uiterst korte mission statement ’Passie voor duurzaam‘. Dat bedrijf heeft bij mij zonnepanelen op het dak van mijn huis gelegd. Ik ben er blij mee; ze doen het goed, zoals je mag verwachten. Ik ben ook blij dat ik uiteindelijk voor Aarde.nl heb gekozen, al had ik bij een ander bedrijf voor minder geld terecht gekund. Het was het persoonlijk contact dat voor mij de doorslag gaf: vriendelijk, belangstellend, betrokken, vakkundig zonder pedant te zijn en ja, ook zakelijk. Een goeie mix die zorgde voor een klik. De panelen liggen er inmiddels al een half jaar en ze doen wat ze moeten doen: goedkoop energie produceren. Onder andere op deze manier hoop ik een kleine bijdrage te leveren aan een schonere, duurzamere wereld... Met dank aan Aarde.nl!

Klantenservice is uitstekend

Wij zijn erg tevreden met aarde.nl. Het personeel is erg behulpzaam en vakkundig. In het bijzonder willen wij de heer Gumrukcuoglu bedanken voor de professionele en klantvriendelijke aanpak. Geen enkele vraag was te veel gevraagd. Ik raad Aarde.nl aan iedereen aan.

Fantastisch team

Fantastisch team zoals een team moet zijn, vriendelijk, vakkennis en met een te gekke service. (zelden zo goed gezien hedentendagen) Echt een bedrijf dat nog kleinschalig opereert en zo deze geweldige service kan leveren.

keurig!

Goede aankoopbegeleiding, vakkundige installatie, goede service bij vragen na de installatie

Dik tevreden!

Na een tweetal aangename gesprekken met een vertegenwoordiger van Aarde.nl aldaar zonnepanelen besteld. Vervolgens een duidelijke offerte ontvangen, waarna al snel een afspraak tot levering werd ingepland. Vragen per mail werden snel beantwoord. De monteurs hebben vervolgens goed en vakkundig werk verricht, ondanks de tropische hitte die dag. Alles is na afloop netjes achtergelaten. We zijn zeer tevreden over de afhandeling van een en ander. We kunnen Aarde.nl echt aanbevelen!

Schandalig

afgelopen woensdag 01-07-2020 hadden we een afspraak met iemand van van aarde over de zonnepanelen 2x door de straat gereden maar niet op komen dagen. Snap best dat je het misschien niet kan vinden een telefoontje had deze moeite kunnen besparen. Voor ons is het nu wel duidelijk Van Aarde wordt het dus niet.

Heel goed!

Na wat vertraging ivm Corona, zijn onze airco’s geplaatst zoals afgesproken. De montage zou iets efficiënter kunnen denk ik maar ik ben dan ook geen installateur. Ze werken fantastisch en de bediening is kinderlijk eenvoudig. Dankzij de overcapaciteit hebben we er ook beneden plezier van. Wij zijn er ontzettend blij mee.

Gedegen advies en snelle levering

Na een uitgebreide offertevergelijking hebben we Aarde.nl geselecteerd. Een gedegen advies. Open en eerlijk. De geboden rendementsgarantie speelde hierbij ook een grote rol. Uiteindelijk hebben we voor 12 panelen gekozen. Sunpower-p3-325-BLK We waren blij verrast met de snelle levering van de panelen. De monteurs hebben zeer netjes gewerkt en de electra-aansluitingen keurig weggewerkt langs de gevel en onder de vloer naar de meterkast. Na 1 maand zon in juni 2020 hebben we al een behoorlijke opbrengst.

Eerlijk verhaal, afspraken nagekomen, goede service

Gekozen voor Aarde.nl vanwege de combinatie warmtepomp en zonnepanelen. Plaatsing volgens afspraak, gedaan door vriendelijke en vakkundige monteurs.

top, belofte nagekomen, perfecte installatie

De plaatsing was echt perfect. Intern kabels trekken duurde in verhouding nog het langste. Nette vriendelijke monteurs. Gewoon in 1 woord GEWELDIG Over de app niet geheel tevreden. Erg Basic. Is echter afhankelijk vd leverancier. Je kunt wel je dagelijkse opbrengst zien Aan te raden

Snelle en goede service

Goede service en hardwerkend personeel! 2 airco's laten hangen, kleine probleempjes (mbt levering) die goed werden opgelost.

Vriendelijke en vakkundige monteurs.

bedrijf waar je op kunt vertrouwen

Alles prima volgens afspraak geregeld

super bedrijf.

Je word goed geholpen van advies tot en met in gebruikname.

Keurig geïnstalleerd uitstekende monteurs

Goed geïnstalleerd uitstekende monteurs apparatuur werkt perfect.

Super tevreden, goede, betrouwbare leverancier.

Zowel ikzelf als mijn ouders hebben een Zonnenenergie systeem van Aarde.nl. Beide keren 100% tevreden over samenwerking. Duidelijke offerte, goede monteurs, correcte afhandeling. Absoluut aan te raden.

Fijne mensen

Een goed bedrijf om zaken mee te doen!

Zeer positief en professioneel

Aarde.nl houdt een eerlijk verhaal en is gericht op de klant. Uitvoering opdracht was op korte termijn, was goed en professioneel uitgevoerd. Aarde.nl is flexibel, denkt mee met de klant en geeft goede adviezen (en demo's). Zeer positieve ervaring!

De reden dat we voor Aarde hebben gekozen is dat ze de haken voor montage van de panelen vastschroeven aan het dak. De contacten met het bedrijf verliepen vlot en prettig. De plaatsing van de panelen was goed, de "monteurs" waren vriendelijk en werkten erg netjes. Eindconclusie: we zijn dik tevreden.

In Juni 2019 heeft fa. Aarde 10 zonnepanelen Sunpower P19-320-Blk = 3200wp geplaatst, dakpositie Zuid-Oost, dakhoek 45°. Na exact een jaar hebben de panelen 2940 KWh opgeleverd, is 91,8%. Er hebben zich geen storingen voorgedaan. Ik ben daarom ook zeer tevreden met het geleverde werk, de keuze van de omvormer en de zonnepanelen.

Topleverancier en -installateur van zonnepanelen

Vanaf eerste contact tot en met afwikkeling uiterst tevreden. Klasse bedrijf, no nonsense, geen praatjes, zeer kundig. Met mooie prijsstelling.

Erg prettige ervaring van begin tot eind

Vanaf het eerste contact tot aan inbedrijfstelling en support achteraf, niets dan lof. Iedereen is vriendelijk en behulpzaam, denkt mee en doet vaak net een stapje meer dan je zou verwachten.

De sterren zijn verdiend.

Ieder die bij Aarde.nl werkt, monteur, kantoor en ondersteunend personeel zijn zeer betrokken bij het bedrijf, allemaal de schouders eronder en gaan. Zo was bij mij een heel moeilijk dak om te monteren(ik weet het omdat ik zelf 40 jaar ervaring heb in de bouw)maar het moest af die dag. Effe een ploeg bellen die wat eerder klaar waren met de klus en samen afgemaakt. Om 19.00 uur gingen ze huiswaarts, klus geklaard. Petje af !!!

Alles geregeld volgens afspraak

Airco unit in slaapkamer geheel volgens plan keurig en professioneel uitgevoerd

Alles is correct neergelegd en opgehangen.

Met overleg hoe de leidingen moesten lopen is alles goed en netjes opgelost en weggewerkt.

Over Aarde.nl

Bij Aarde Technologies geloven wij erin dat we met duurzame energie een steentje kunnen bijdragen aan het milieu en bij het verbeteren van onze leefomgeving. Zo kan ook de toekomstige generatie genieten van een schone wereld. Daarnaast zorgt duurzame energie voor lagere kosten op uw energierekening.