Een bedrijf wat voor kwaliteit en service gaat

Prettig om met de mensen van Aarde gewerkt te hebben.

betrouwbaar, goede service en komt afspraken na

Na eerst een beeld gevormd te hebben op internet, kontakt gekregen met Aarde bv. Vrij snel is er een afspraak gemaakt en in dat gesprek alles goed doorgesproken en uitgelegd. De verkoper uitgelegd , dat de panelen bij ons op een leiendak gemonteerd diende te worden. De situatie ter plekke bekeken. Vrij snel een offerte ontvangen. Was zelf nog met enkele andere partijen bezig, maar Aarde bv had hiervoor begrip en na enkele maanden zijn wij tot elkaar gekomen. Op de montagedag alles zeer korrekt uitgevoerd en geregeld. Tot op heden zeer tevreden met onze keus voor zonnepanelen. Het redement is boven verwachting. Veel succes met de verkoop en montageopdrachten.

Vakbekwaam personeel en perfecte instalatie

Vakbekwaam personeel en perfecte instalatie

Aarde denkt met je mee geeft volledige informatie en uitstekende service

Vandaag zijn er twee monteurs van het bedrijf Aarde.nl de zonnepanelen komen leggen. Ik was samen met de vertegenwoordiger druk aan het meten geweest om te bekijken hoeveel panelen ik kwijt zou kunnen. Aarde kwam met een voorstel om 8 panelen te leggen die een hoger wattpiek ( SunPower 390WP) hadden en daardoor met 8 stuks ook de hoeveelheid konden opwekken. De twee monteurs hebben verder keurig werk geleverd en alles netjes opgeruimd. Het is absoluut de meerprijs van het systeem waard. In eerste instantie wat meer uitgeven maar de garantie van 92% opbrengst is het waard en verdient zich sneller terug.

Alles prima geregeld en buitegewoon goed uitgevoerd

Contact was vanaf het begin heel prettig. alles tot op detail uitgewerkt en uitgevoerd. Binnen een dag alles keurig geregeld en nazorg zeer goed en prettig. Kortom, zeer tevreden

Prima Prijs kwaliteit

Zeer tevreden over het bezoek van de account manager, duidelijke uitleg over verschillende systemen en de kwaliteit van de verschillende zonnepanelen. Installatie ging vlot en na volle tevredenheid, zeer nette monteurs.

Petfect

Goede voorlichting en vervolgens de beloofde afspraken waar gemaakt. Ook na montage alle problemen met de belasting aftrek geregeld.. in een woord een bedrijf dat hè aan kunt bevelen

Het bedrijf verdiepte zich goed in onze problematiek, adviseerde zeer deskundig, kwam de gemaakte afspraken goed na, installeerde keurig en zonder er een puinhoop van te maken, de monteurs waren zeer zorgvuldig. Ook de nazorg, zoals het regelen van BTW nr en aanvraag van belastingteruggave werd keurig geregeld.
  • Betrouwbaarheid

Met het plaatsen was het een zeer warme dag. De werkzaamheden zijn netjes gedaan. Geen rotzooi achtergelaten. Nette werklui. Goede uitleg.
  • Betrouwbaarheid

Het hele proces is fijn en vlot verlopen. Ik vond het ook bijzonder fijn hoe de administratie in de gaten werd gehouden en afgehandeld werd.
  • Betrouwbaarheid

Jong bedrijf, echter voldoende kennis aanwezig. Afspraken zijn goed nagekomen en wij hebben goed werkende zonnepanelen. Kwaliteit is goed, garantie ook. Aanbevelingswaardig.
  • Betrouwbaarheid

Het hele proces (advies, inmeten en levering) werd professioneel gedaan, ze konden alle vragen goed beantwoorden en de installatie is goed uitgevoerd. Kortom tevreden met het eindresultaat. Laat die zomer maar komen!

• Betrouwbaarheid

Prima firma, deskundig advies en prima installatie mensen die in naam van Aarde de werkzaamheden uitvoeren. Verwerken ook je BTW dus geheel ontzorgt
  • Betrouwbaarheid

Kwaliteit en professioneel contact vanaf het eerste contact. Het maakt niet uit met wie je contact hebt met aarde.nl, je krijgt antwoord op je vragen. Een aanrader voor iedereen die overweegt om energie te besparen.
  • Betrouwbaarheid

ik heb pas een klein half jaar zonnepanelen dus ik kan nog niet veel zeggen over service bij problemen, opbrengst van de panelen e.d.

• Betrouwbaarheid

Er wordt geluisterd naar eigen inbreng met goed overlegen tevens deskundig.
  • Betrouwbaarheid

Gezamenlijk hebben de medewerkers de kennis die nodig is voor een innovatief bedrijf als de Aarde.nl Ik ga ervan uit dat ik nog lang kan genieten van mijn zonnepanelen en de ondersteuning
  • Betrouwbaarheid

Deskundige voorlichting en werk afgeleverd zoals besproken.
  • Betrouwbaarheid

AARDE. NL heeft bij ons zonnepanelen gelegd. Goede voorlichting over de zonnepanelen gegeven. Panelen netjes gelegd en alles goed en netjes aangesloten. Helemaal tevreden en een aanrader.
  • Betrouwbaarheid

Vanaf het moment van de eerste kennismaking tot de nazorg mijn complimenten over de juiste zorg en goede communicatie. Ze doen wat ze beloven.
  • Betrouwbaarheid

Ik heb een goed advies gekregen en na 1 jaar blijkt dat de opbrengst volledig voldoet aan de verwachtingen.
  • Betrouwbaarheid

Henk is een paar keer bij ons over de vloer gekomen, geheel vrijblijvend, zonder op te dringen en gaf een paar goede tips voor onze verbouwing. De producten van Aarde zijn kwalitatief beter en geven een hoger rendement, precies waar naar ik op zoek was. Met Henk kon ik ook een fijne afspraak maken voor wat betreft eventuele uitbreiding van het systeem en ook qua betaling. De installatie verliep ook prettig en het systeem draait (nagenoeg!) naar behoren. Super fijn geregeld allemaal en ik raad Aarde bij iedereen aan.
  • Betrouwbaarheid

Alle telefoontjes en mailtjes werden gelijk beantwoord en problemen over de app gelijk opgelost

Over Aarde.nl

Bij Aarde Technologies geloven wij erin dat we met duurzame energie een steentje kunnen bijdragen aan het milieu en bij het verbeteren van onze leefomgeving. Zo kan ook de toekomstige generatie genieten van een schone wereld. Daarnaast zorgt duurzame energie voor lagere kosten op uw energierekening.

Filter op Taal