Zeer teleurstellend

Van start tot nu (zijn nog niet klaar) is het ellende geweest met dit bedrijf wat in haar kernwaarde persoonlijk contact heeft staan. Vertegenwoordiger sleept offerte binnen en daarna hoor je er niets meer van terwijl er van alles mis gaat. Na de installatie van de zonnepanelen bleek dat de installateurs een ravage hadden achtergelaten op het dak waardoor er een lekkage is ontstaan met alle gevolgen van dien. Installateur komt kijken en geeft aan niets verkeerds te hebben gedaan. Onafhankelijke partij concludeert het tegenovergestelde. Dakpannen omgekeerd en scheef terug gelegd, lood verbogen en kapot enz. Installatie warmtepomp kwamen wel 3-4 verschillende techneuten, geen van allen wist wat de ander had gedaan en liep door elkaar heen, ze gaven zelf al aan dat planning een zooitje was. Na de installatie hadden we meteen een storing in de koudste week van het jaar. Met een ziek kind zaten we in een ijskoud huis, service?? Ho maar! Je moet zelf overal achteraan. Communicatie hebben ze nog nooit van gehoord. Zelfs de eigenaar namen wij mee in bijna alle mails en zelfs die reageert niet! Vandaag zou er namens hun iemand komen die de hele dag ons dak zou komen herstellen, maar nee hoor. Niemand gezien! Wij zijn helemaal klaar met dit bedrijf! NIET DOEN dus!

Topkwaliteit, vakkundige installatie, matige communicatie

Prima kennismaking en verkooptraject. De telefonisch toegezegde prijs bleek niet haalbaar te zijn en werd dus alsnog verhoogd. Jammer, maar het zij zo. Zodra de handtekening gezet was moest ik afwachten tot ik gebeld zou worden voor het inplannen van een inspectie van een monteur en later de installatie. De installatie zou binnen 8 weken op het dak liggen. Okdat ik een paar weken niets hoorde ben ik er zelf maar even achteraan gegaan. De inspectie werd gepland. Ook voor het inplannen van de installatie zelf maar even gebeld. Misschien ben ik wat ongeduldig en veeleisend, maar snelle levering vond ik belangrijk en het is geen goedkope installatie. Prima als de besproken doorlooptijd niet haalbaar is, maar laat dan iets weten. De installatie ligt nu een paar maanden op ons dak en functioneert goed. Fijne app om de opbrengst bij te houden.

Men doet wat men zegt

Wij zijn blij met de zonnepanelen van aarde.nl. Er was duidelijk overleg en goed overleg m.b.t de offerte. Wat me enorm verbaasde was de snelle lever tijd, van aanvraag tot en met het leggen duurde 4 weken. Prima. Ook alle lof voor de 3 mensen die ze op het dak gelegd hebben. Zeer harde werkers, die weten wat ze doen. Alle lof. Cees van Dommelen Tilburg

Zeer hoge kwaliteit zonnepanelen en professioneel geïnstalleerd.

Na mijn bezoek in de showroom en goede uitleg heb ik gekozen voor deze zonnepanelen. Had zelf al hierin verdiept op internet en kwam tot de conclusie dat er geen betere zonnepanelen zijn en 40 jaar garantie. Heb zelf gekozen voor de Sunpower Maexon 6.

Mooi werk afgeleverd

Ik ben blij dat ik in zee ben gegaan met een partij die goed werk afleveren en weten waar ze het over hebben. En Aarde.nl is zo een partij die dit allemaal waar maakt.

Netjes

Aarde.nl werkt netjes personeel is vriendelijk behulpzaam. Na de werkzaamheden alles ook netjes opgeruimd. Zeer tevreden

Heel goed

We hebben een split airco unit en een vernieuwde meterkast aangeschaft bij Aarde.nl. Beide systemen zijn kwalitatief erg goed en ook de montage was van hoge kwaliteit. Verder zijn ze erg klantvriendelijk. Erg tevreden!

Traject tot en met installatie warmtepomp naar tevredenheid verlopen

Mijn kennis met warmtepompen was theoretisch. In het advies/aankoop traject waren aanvankelijk wat aanloopprobleempjes welke echter snel werden opgelost. Het is een Lucht/water warmtepomp van Alpha Innotec type LWDV geworden. Ruim 3 maanden na het ondertekenen van het aankoopcontract vond de installatie plaats. Deze nam in mijn geval ongeveer 3 dagen in beslag en werd uitgevoerd door verschillende ploegen met hun eigen kennis en ervaringen. Dat verliep naar volle tevredenheid en de contacten waren altijd goed. Tot op dit moment ben ik erg tevreden.

Goede en duidelijke uitleg.

Goede en duidelijke uitleg door een vertegenwoordiger. En de werkzaamheden zijn naar behoren uitgevoerd. Na afloop alles ook netjes opgeruimd

Snelle levering zonnepanelen en goede service

Zonnepanelen besteld bij Aarde.nl. Goede uitleg gehad in het eerste gesprek. Nadien zijn ze nog langs geweest om te bepalen hoeveel er echt op het dak gelegd kunnen worden. Ook werd er gekeken of de meterkast voldeed aan de eisen. De zonnepanelen werden eerder gelegd dan verwacht en alles werd keurig aangesloten, en de rotzooi netjes opgeruimd. Ook de belasting teruggave word door Aarde.nl geregeld. Top bedrijf met goede service.

Leveren slecht functionerende installatie warmtepomp en komen afspraken niet na. Slechte service

Aarde.nl zou een "turn-key" installatie van een warmtepomp doen. Levertijd ruim 1 jaar (waar 3 maand was beloofd). De installatie zelf is erg knullig uitgevoerd, met slechte installateurs (elke keer andere, de meeste wisten echt niet wat ze deden). Het ergste, sinds dag 1 werkt de installatie niet goed. De leverancier (Viessmann) is er bij geweest en heeft fouten geconstateerd die door Aarde.nl verholpen moesten worden. Dit is niet goed gebeurd, en we hebben om de paar dagen een storing met koud water als gevolg. Aarde.nl is niet capabel in het installeren van (iets complexere) warmtepomp-systemen. De bereikbaarheid en service is ronduit slecht (er wordt niet terug gebeld, mails worden niet beantwoord, enz). After service is ook erg mager, je moet er zelf telkens achteraan bellen. Maar dan nog worden de problemen niet aangepast, maar dreigen ze met stopzetten service.

Geachte heer Davids, Bedankt voor de beoordeling. Echter berust deze review op meerdere onjuistheden. 1 De factuur voor de warmtepomp is niet voldaan, deze is echter sinds februari opgeleverd. 2 Wij bieden geen ondersteuning aan apparaten waar de eindfactuur niet van is voldaan. In onze beleving is dit schappelijk. 3 Na contact met Viessmann blijkt dat deze nooit bij u op locatie zijn geweest om de storing te verhelpen, het kan zijn dat u doelt op opmerkingen die tijdens de inbedrijfstelling zijn doorgegeven. Echter is het zo dat Viessmann geen apparaten in bedrijf stelt die verkeer zijn aangesloten. Met vriendelijke groet, Aarde.nl

Snelle levering, professionele medewerkers

Warmtepomp besteld en eerder geïnstalleerd dan verwacht in een tijd waar materialen moeilijk leverbaar zijn en prijzen met de dag stijgen. Contact met backoffice gewoon goed. Aardige werklui over de vloer, ruimte voor een grapje, netjes werk geleverd. Kwaliteitscontrole uitmuntend en rest punten binnen een 2 werkdagen opgelost. Het geld meer dan waard.

Slecht, beloven veel maar komen belofte niet na

Een dag voordat mijn zonnepanelen geleverd worden geven ze aan deze niet meer te kunnen leveren voor die prijs. Intussen 2 keer langs geweest om te komen schouwen en dan blijkt er een fout in de offerte te zitten waar wij voor moeten gaan betalen was een fout van de verkoper. Houden zich niet aan de offerte. Uiteindelijk aanbetaling maar terug gevraagd wat een waardeloos bedrijf!

Keurig bedrijf met kundige medewerkers.

De levering en plaatsing van onze zonnepanelen verliep perfect. Goede voorlichting en keurig nette medewerkers die in alle rust de panelen hebben gemonteerd. Geen vraag was teveel en de totale afhandeling verliep prima. Nellie van Ekkendonk

Uitstekende service met empathische medewerkers.

Alles liep meteen boven verwachting. Op de dag van plaatsing keurig op tijd. De monteurs nemen de tijd om te vertellen wat ze gaan doen en geven duidelijk uitleg. Ze werken echt keurig en hebben zelfs geen tijd genomen om een bakkie koffie te doen. Alles in overleg netjes afgewerkt. TOP bedrijf met mensen die naar je luisteren! Laat de zon maar schijnen!

Kwaliteit en Vakmanschap

Mijn zus raadde zonnepanelen van Aarde.nl aan, en daar geen moment spijt van gehad. Adviseur nam de tijd om de verschillende opties door te nemen, daarna volgde een snelle levering en montage. Ook hier werd er zeer goede kwaliteit afleverd.

prima verkoper, prijzen zijn echter veel te hoog

Fijn gesprek gehad met planning en met de verkoper. Niets mis mee. De prijzen die ze hanteren zijn echter buiten proporties. Exact dezelfde warmtepompen worden elders aangeboden voor zo'n 6000 euro goedkoper. Ik snap best dat je geld wilt verdienen maar als een warmtepomp geplaatst wordt voor 17500 euro terwijl er bedrijven zijn die dezelfde installatie compleet uitvoeren voor 12000 euro dan sla je een beetje de plank mis. 1000 euro per monteur per dag snap ik maar geen 3000 euro per monteur per dag. Tip voor Warmte.nl.... Als je nette bedragen rekent voor de installatie dan zal je meer klanten bereiken en dus meer omzet...

Vakkundig, servicegericht en vriendelijk

Zeer goede ervaring met Aarde.nl, van eerste gesprek tot installatie van de zonnepanelen. Zowel de vertegenwoordiger als de monteurs waren duidelijk, vriendelijk en zeer beleefd. Communicatie verloopt heel soepel, je krijgt snel en duidelijk antwoord op vragen.

Van oriënteren tot plaatsing geweldig begeleid door Aarde.nl!

Al vanaf het begin dat er contact gelegd werd met de Accountmanager van Aarde.nl bleek dat er veel kennis aan boord is bij de medewerkers van Aarde.nl. Uiteindelijk bij het showroombezoek werden we overtuigd van de kwaliteit en de manier waarop er zaken gedaan wordt. De opdracht wordt verleend en op de dag van het plaatsen werden we positief verrast door 3 jonge monteurs met eveneens veel kennis en enthousiasme. Keurige mannen en zeer beleefd. Alles correct geplaatst en uitgelegd! Een dikke pluim voor iedereen die namens Aarde.nl heeft gehandeld. Groet Jan Klarenbeek Tilburg

vriendelijk, correct, en gedreven vakmanschap bij aanleg instalatie

vriendelijk en vakkundig bij aanschaf. super vakmensen bij aanleg. correcte behandeling, o.a. afspraken

Zeer professioneel en klantviendelijk

Van offerte maken, tot technische schouwing en uiteindelijk installatie is door Aarde.nl een kantvriendelijk en efficiënt proces neergezet. Heldere informatie, duidelijke offertes en facturen, en goed gekwalificeerd en vriendelijk personeel. Belangrijk is dat ze garantie geven op installatie en zonnepanelen van 25 jaar elk. Daarmee loop je niet het risico dat installateur en zonnecel-leverancier naar elkaar gaan wijzen. Jij bent als klant altijd gedekt. Ik kan Aarde.nl aan iedereen aanbevelen!

Correct, betrouwbaar, servicegericht

Mark van Dinther, vertegenwoordiger, heeft ons deskundig en betrouwbaar advies gegeven. De medewerkers netjes gewerkt bij het plaatsen van de zonnepanelen en de werkzaamheden in de meterkast. Waren correct en beleefd. Ga zo door!!

Klantgericht

Goede service , denken met je mee en luisteren naar je wensen. Heb er zonnepanelen en een warmtepomp gekocht snel geholpen en geïnstalleerd

Buitengewoon teleurstellend kwalitatief en qua service

We hebben zowel zonnepanelen als warmtepompen/ airco laten installeren. Inmiddels 30 keer een installateur/ elektricien over de vloer gehad waarbij er nog steeds mankementen zijn. De ‘rest schade’ (niet werkende stopcontacten en aansluit punten na installatie) zouden aan ons huis liggen. Bij herhaald verzoek om een vast aanspreekpunt krijgen we geen gehoor. Onze klacht na maanden van geduld wordt ronduit onfatsoenlijk (niet) afgehandeld. Naar ons idee werken ze erg slordig en ontbreekt er expertise.

zeer positief

Fantasties bedrijf, werkt nauwkeurig en snel. Binnen enkele uren een top installatie geïnstalleerd

Over Aarde.nl

Bij Aarde.nl geloven wij erin dat we met duurzame energie een steentje kunnen bijdragen aan het milieu en bij het verbeteren van onze leefomgeving. Zo kan ook de toekomstige generatie genieten van een schone wereld. Daarnaast zorgt duurzame energie voor lagere kosten op uw energierekening.