Wij zijn uitermate tevreden

De door OPEN Maatwerk geleverde lamellen en schuifdeurkasten zijn ca 10 jaar geleden geplaatst en zijn nog steeds naar volle tevredenheid in gebruik. Onze screens op de 14 etage van ons appartement grenzend aan de Oude Maas, geleverd ca 5 jaar geleden, fungeren ook nog steeds naar behoren. Ze blijken inderdaad stormbestendig te zijn. Wat optredende bij geluiden waren een reden om Frank en Jeroen hierover in te lichten. Dit was voor hun een reden om bij ons te komen om e.e.a te onderzoeken en voor ons op te lossen. Dus de aftersales service was ook dik in orde.

• Garantie / nazorg

Erg tevreden met het nieuwe zonnescherm

We zijn erg tevreden over het zonnescherm dat Openmaatwerk heeft geplaatst. Ze bieden schermen aan met robuuste constructies, dit in tegenstelling tot de vele plastic zonneschermen op de markt.

• Garantie / nazorg

Vakmanschap, meedenkend en erg plezierig in de omgang

We hebben al meerdere keren gebruik gemaakt van de diensten van Open Maatwerk. Frank en Jeroen nemen altijd de tijd om mee te denken, werken netjes en secuur en het resultaat is top! Zeker de moeite waard om Open Maatwerk in gedachten te houden!

• Garantie / nazorg

Geweldig werk geleverd en super service!

Onze kast is een pareltje. Ze hebben enorm goed werk geleverd en verlenen een topservice. Echt maatwerk zoals je het wilt zien! Zou zo weer meer met ze in zee gaan.

• Garantie / nazorg

Geweldige kwaliteit en persoonlijk advies

Prima advies gekregen zowel in de showroom als bij het inmeten nam Frank ruim de tijd om naar onze wensen te luisteren. Super mooie inbouwkast, snel geleverd en geplaatst. Ook de muggen horren zijn van mooie kwaliteit.

perfect

ik zocht op het internet naar leuke schuifdeuren op knieschotten op de zolder en kwam een foto tegen, wat helemaal bij mijn wensen aansloot. die bleek van Open Maatwerk te zijn. toen de mannen van Open Maatwerk deze kwamen opmeten, heb ik ook geinformeerd naar een kledingkast met een schuine gedeelte. zo gezegd zo gedaan. vandaag is alles afgerond en ben er helemaal blij mee. duidelijke communicatie, nette afwerking. zou zo weer een kast bij ze bestellen. zeker om aan te raden

Onze ervaring met Jeroen en Frank:

Wij kunnen niet anders zeggen dan buitengewone goede vakmensen. Wij zijn verhuisd van Nijmegen naar Nieuwerkerk a/d IJssel. Er waren in ons appartement mooie inbouwkasten 3 jaar geleden door open maatwerk geplaatst. Ik wilde meer “hang“ dan legkasten er van maken. Afspraak gemaakt. Dat kon allemaal. Ze denken met je mee als klant, geven goed advies en komen hun afspraken na. Het was precies in de tijd van de bouwvakvakanties. Vrijdagmiddag de laatste werkdag voor ze met vakantie zouden gaan! Jeroen zag dat het krap werd... om de klus af te krijgen en belde collega’s, die kwamen helpen. Keurig netjes alles afgewerkt. Ze gingen niet eerder weg voordat het klaar was. Onze complimenten voor “Open Maatwerk!” Dat kom je niet veel tegen. En de service is al net zo goed. Een áánrader als u plannen heeft met kasten te maken of verbouwen.

Uitstekende vakmensen

ze werken netjes snel en komen hun afspraken na. Al jaren roepen wij hun hulp in voor leuke projecten in en om het huis.

Geweldige vakmannen!

Wij zijn al jaren klant bij Openmaatwerk. Ze leveren kwaliteitsproducten voor een goede prijs. De mannen werken super netjes.

Doen wat ze beloven!

Denken mee en bieden een passende oplossing! Wat ze zeggen komen ze na en zijn eerlijk.

• Garantie / nazorg

Zeer keurige heren, hebben ons kozijn netjes geplaatst en zeer netjes gewerkt! Het resultaat is fantastisch en precies waar we op gehoopt hadden! Bedankt!

Persoonlijk en accuraat

Frank is een plezierig mens en zoekt het contact meteen goed op met de klant. Hij heeft ook in een kennismakingsgesprek de tijd genomen en gaf goed en deskundig advies. Prijzen liggen goed tov de kwaliteit. Plaatsing top en wij zijn zeer tevreden. Van harte aan te bevelen!

Snel en meer dan goed.

Jeroen en Frank reageren snel op een mail of telefoontje. Afspraak is afspraak, ondanks de drukte. Dit hebben ze bij ons al meerdere malen laten zien, net als de kwaliteit van het werk en de service. Het zal niet de laatste keer zijn dat wij van ze gebruik maken,

• Garantie / nazorg

Constant high standards of work.

This is our third experience with Frank and Jeroen. In each case they have worked in a most professional manner, the standard of their work is exemplary. Highly recommended.

• Garantie / nazorg

Top service en kwaliteit!

Zelfs in de moeilijke tijden van het Corona virus staan de heren van OPEN Maatwerk paraat! Betrouwbaar, punctueel en kwaliteit zijn begrippen die bij deze onderneming passen. Hartelijk dank!

• Garantie / nazorg

Wow, de mannen van OpenMaatwerk hebben fantastisch werk geleverd!

We zijn zeer gecharmeerd van de open houding van de mannen van OpenMaatwerk; persoonlijk & professioneel. De deuren die wij hebben besteld zijn precies zoals wij hoopten dat ze zouden zijn! Heel erg blij met het resultaat!

Geweldig vakwerk

Maatwerk van de bovenste plank. Fantastische service en nazorg!

• Garantie / nazorg

Luisteren naar de wensen van de klant.

Er wordt naar de wensen van de klant geluisterd. Daar waar nodig worden er andere opties voorgelegd. Het is niet alleen maatwerk maar ook vakwerk. Ze nemen geen werk aan waar ze niet "goed" in zijn. Dan komen ze met een alternatief adres. Doe vooral dat waar je goed in ben !!

• Garantie / nazorg

Netjes gewerkt en deur hangt er strak in

Ze hebben bij ons een industriële Bruynzeel Taatsdeur geplaatst op maat. Ze hebben de maten opgemeten in en vroeg stadium en de deur zou later pas geplaatst worden omdat we nog niet klaar waren met de verbouwing. Intussen was de prijs verhoogd, maar ze hebben het zo geregeld dat we voor dezelfde prijs konden afnemen. Dus heel fijn. Ze hebben netjes gewerkt en zijn erg secuur te werk gegaan en namen de tijd. De deur hangt er strak in en we zijn erg tevreden. Ook hebben ze houten jaloezieën op maat ingehangen in het keukenraam. Het latje wat we hadden klaargezet was te smal, maar dat hebben ze zelf nog ter plekke opgelost. Ook dat ziet er netjes uit en de jaloezieën zijn van goede kwaliteit. Dus ze denken mee, nemen de tijd en leveren alles goed op.

Snel en vakkundig!

Wat wij direct waardeerden was de manier waarop er met ons werd meegedacht. Er wordt door OPEN Maatwerk gedacht in mogelijkheden en dat is fijn! Toen de kast geplaatst werd, is dit erg snel gebeurd maar belangrijker nog; zeer netjes, stevig en strak!

• Garantie / nazorg N.v.t.

Respect voor de klant en het materiaal

Zeer aan te bevelen

• Garantie / nazorg

Goede service. Snelle en goede communicatie.

Goede service. Snelle en goede communicatie.

Vakkundig en klantvriendelijk

Fijn bedrijf. Jeroen en Frank leveren kwaliteit en komen met goede adviezen. Wij zijn zeer te spreken over het uiteindelijke resultaat en de wijze waarop alles verlopen is.

super

Vakkundig en betrouwbaar. Komen altijd afspraken na! Vakmensen

• Garantie / nazorg

Meerdere dingen geplaats in ons huis.

Jeroen en Frank hebben mooie inbouwkasten gemaakt, duettes opgehangen in onze slaapkamers en in de gang houten jaloezieën. Mooie zonneschermen geplaatst. Prachtige industriële deuren geplaatst.

Over CBW Erkend

Kopen bij een CBW-erkende winkel biedt voordelen, maar vooral: meer zekerheid. Winkels die CBW-erkend zijn, hanteren algemene voorwaarden die jou als consument extra goed beschermen. Hierin zijn alle regels opgenomen die van belang zijn als je iets koopt, bijvoorbeeld over (aan)betalen, annulering, levertijd, levering, vervoer en garantie. Zie voor de exacte inhoud, voorwaarden en beperkingen de CBW-erkend-voorwaarden voor Woonwinkels of Bruidsmode en Maatwerk.