Zeer deskundig Rietdekkersbedrijf

Rietdekkersbedrijf Van den Berg onderhoudt ons dak al enkele jaren. De leiding en personeel verstaan hun vak, het zijn zeer nette en bedreven mensen, ik kan iedereen aanbevelen om met voornoemd bedrijf in zee te gaan!!

vakkundig en correct

Samen met Jan-Dirk destijds het riet voor de kap van onze nieuwe woning in de Weerribben uitgezocht. Na 10 jaren ziet de kap er nog uit als nieuw dankzij vakkundig rietdekken en jaarlijks preventief onderhoud

Betrouwbaar bedrijf met kundige mensen en zeer vriendelijk.

Zeer betrouwbaar en net bedrijf met goede service en adviezen betreft onderhoud en levensduur van het product.

Goed bedrijf

Bij ons is ong. 2 jaar geleden de rietkap vervangen door van den Berg. Is erg mooi geworden. Het bleek dat er wat meer oud riet op het huis zat dan vooraf gezien (er was ooit blijkbaar een keer over een oud dak heen gerepareerd) maar daar werd totaal niet moeilijk over gedaan. Ook zijn er op de valreep nog 2 nieuwe kozijnen geregeld door van den Berg en is loodwerk bij de schoorstenen vervangen. Flexibel qua planning, goede afstemming. Onze tuin werd netjes ingepakt vooraf. Recent moest er een kachelpijp worden ingedekt en dat werd snel ingepland en uitgevoerd. Leuke en nette werknemers, harde werkers. Bij ons was het erg koud (2 januari) maar ze gingen gewoon door. Gewoon erg positief over de klus en het bedrijf, ik kan ze van harte aanbevelen.

Zeer kundig, vriendelijk en vooral erg nette mensen!

Zeer kundig, vriendelijk en vooral erg nette mensen!

Over Rietdekkersbedrijf Van den Berg

Vandenberg Rietdekkers, vakmeesters van naam in exclusieve rieten daken.