Ik heb alleen de 2e dag meegemaakt door ziekte. Deze was prima verzorgd.

• Betrouwbaarheid

Leerzame dag, goed om de kennis bij te houden

Leerzame dag, goed om de kennis bij te houden.

Heel veel geleerd

Er prettige ervaring met dit bedrijf, leerzaam maar ook leuk! Ik raad dit bedrijf zeker aan!

• Betrouwbaarheid

Goed, leerzaam maar ook gezellig.

Ik heb het erg naar m'n zin gehad in die 2 dagen en heb er vervolgens veel geleerd. De instructeur (Hans Heeren) legde alles heel goed en duidelijk uit!! Mijn uitspraak is dan ook: vooral zo doorgaan......

goede ervaring

ontspanning en goede uileg en sfeer

Informatief en informeel

Op een leuke en interessante manier, werd er heel veel verteld.

• Betrouwbaarheid

Het is een zeer enthousiast bedrijf

Soms bestel ik producten voor ons bedrijf en dan krijg zeer goede info vooraf. Ze zijn snel in het leveren van producten. Nemen ook de tijd voor uitleg. Daarnaast volg ik bij hun de BHV- opleiding. Zeer duidelijke uitleg, maar bovenal veel oefenen. Ook H-Bhv opleiding, hetzelfde verhaal, zeer leerzaam

Weer nuttig geweest!

Brand oefening: prima in nieuwe oefen ruimte!

• Betrouwbaarheid

Leerzaam les.iedere keer wat nieuws.

Mooi locatie. Mooi om te oefenen. Prima verzorging van de lessen. Leuke docenten.

gezellig en leerzaam

positief

voelen hoe het is

Het wordt steeds echter en dat is een hele goede ervaring. Ervaren hoe het is om een gebouw te betreden waar brand is. Je voelt de hitte, je hoort en ziet het vuur, ga je wel of niet naar binnen? EHBO gedeelte zeer waardevol. Dit is een zeer goede cursus. Je hebt echt iets geleerd als je naar huis gaat. Er zijn een heleboel aanbieders van BHV opleidingen maar zoals hier gegeven wordt heb ik nog niet van gehoord in mijn vriendenkring. Echt een aanrader!

zeer tevreden

Goede presentatie en duidelijke uitleg

Interessant en leerzaam

Informatief en duidelijk in uitleg. Dieper ingaan op brandveiligheid gaf een meerwaarde aan deze dag.

• Betrouwbaarheid

Bijzonder bekwaam, professioneel en passievol overdragen van kennis, hulde!

Prettige, bijna familiaire, sfeer. Uitmuntende traingings faciliteiten, zo wel theoretisch als praktisch.

• Betrouwbaarheid

Vriendelijke mensen en strenge instructeur.

Wij hebben pas geleden BHV-herhaling gehad. Samen met de instructeur oefeningen uitgezet. Locatie was op het bedrijf waar ik werkzaam ben. Veel nieuwe dingen bij geleerd, veel geoefend. Vooral praktische dingen Firma Expert Brandbeveiliging, hartelijk dank voor de fijne, leerzame dag.

Bhv herhaling casteleijn stroopwafels BV

Was weer leuke en leerzame Herhaling cursus.Binnen ons bedrijf.Goede uit leg. En oefening binnen ons bedrijf.Met docenten Brand en EHBO - lotus. Bedankt namens onze.ploegleiders en BHV cursisten.

Goed verzorgde dag, in een fijne groep, weer helemaal up-to-date op BHVgebied

De herhalingscursus is altijd netjes verzorgt, met up-to-date informatie op gebied van EHBO en brandbestrijding. Deze keer met de nieuwe reanimatiemiddelen gewerkt (pop met aansluiting op iPad); een mooie aanvulling op de training!

Hele fijne samenwerking!

De werkervaring met Expert Brandbeveiliging hebben wij altijd als erg prettig ervaren. Ze stonden altijd voor ons klaar, hebben ons continu ondersteund met hun advies en kwamen altijd hun afspraken na. Wij kunnen iedereen Expert Brandbeveiliging aanraden!

Weer een dag BHV herhaling. Prima geregeld en goede kennis van zaken. Altijd vooruitstrevend in lesgeven en noviteiten. Zo blijft de dag interessant en leerzaam.

• Betrouwbaarheid

Zeer betrouwbaar bedrijf. Komt afspraken altijd na! Vriendelijk, behulpzaam en vakbekwaam personeel! Die jongens weten waar ze over praten!

• Betrouwbaarheid

Goede vaklui met brede ervaring/kennis op het gebied van brandbeveiliging.

• Betrouwbaarheid

Gister met team en bewoners van Stichting AZOV een informatie middag gehad over wat nu de gevaren zijn voor onze appartementen en voor onze cliënten. Daarna nog brandje geblust o.l.v. Lejan. Heel leerzaam!

• Betrouwbaarheid

Ik heb deze cursus gedaan bij Expert Brandbeveiliging Bergambacht, ik vind het een aanrader. Voor mij lekker in de buurt , vriendelijke mensen , verstand van zaken met goede duidelijke uitleg. Ik had een gezellige groep en het eten en drinken wordt ook verzorgd, prima geregeld allemaal! Groetjes Daniëlle tot volgend jaar voor de herhaling😃

• Betrouwbaarheid

Snelle reactie en prettige samenwerking

• Betrouwbaarheid

Deskundig advies en flexibiliteit. Een aanrader voor iemand die advies en implementatie nodig heeft op het gebied van brandbeveiliging.