Vriendelijk en behulpzaam

Behulpzaam en openminded vanaf intakegesprek

• Geholpen door: Annelieke Bouma

Annemieke Bouma was prettig en doortastend

Annelieke Bouma gaf een prima advies.

• Geholpen door: Annelieke Bouma

Annelieke Bouma heeft mij uitstekend bijgestaan tijdens mijn scheiding. Ze was zeer goed bereikbaar en nam echt de tijd voor mij. Ik heb mij altijd gehoord gevoeld. Juridische zaken kunnen soms zorgen voor wat koude, afstandelijke gesprekken. Annelieke weet hier een goede balans in te vinden. Het juridische stuk handelt zij als geen ander af, maar zij heeft ook oog voor de stressvolle situatie waarin haar cliënt zich bevindt. Dat zorgt voor rust en geeft veel vertrouwen. Bij een scheiding met kinderen stelt ze altijd de kinderen voorop en geeft advies op maat. Ze was nooit te beroerd om te sparren of om haar advies van extra uitleg te voorzien. Annelieke is een advocate met heel veel ervaring. En dat merk je. Ik heb geen moment aan haar deskundigheid getwijfeld. In mijn ervaring is een advocaat die juridisch taaie materie simpel uit kan leggen iemand die zijn vak goed verstaat. Annelieke is echt een top advocate!

• Geholpen door: Annelieke Bouma

Luistert en doen wat ze zeggen!

Fijne gesprekken, duidelijk en to the point. Zeer tevreden over het gehele proces.

Fijn geholpen

Makkelijk bereikbaar en efficiënt ondersteund

• Geholpen door: Annelieke Bouma

Ontzettend prettige samenwerking gehad!

In het draagmoederschapstraject voelden we ons gesteund en zijn super fijn begeleid. Hierin praktisch samen gewerkt. Op verzoek van ons, enkel daar waar nodig was de ondersteuning ontvangen vanuit advocaat. We ervaarden dat er veel kennis en ervaring in dit soort zaken was, wat het prettig maakte. En hierdoor ook de kosten binnen de perken bleven. Nogmaals dank!

• Geholpen door: Annelieke Bouma

Prettig, betrokken, vriendelijk, professioneel.

Mw. Bouma heeft ons bijgestaan in een adoptie zaak in verband met draagmoederschap. Er was ontzettend veel deskundigheid aanwezig waardoor wij heel veel vertrouwen hadden dat dit ging lopen zoals verwacht. Erg prettige communicatie, laagdrempelig en altijd vriendelijk.

Professionele - en adequate begeleiding

Mr. A. Bouma heeft mij begeleid in mijn echtscheidingszaak. Hoe je het zo'n proces ook ziet, het blijft toch altijd een emotionele zaak. Mr. Bouma is er in geslaagd dit dossier af te handelen met de volgende kenmerken: - Uitstekende Juridische kennis - Ervaring in het proces - Aanvoelen wat wel en niet haalbaar is (juiste toonzetting) - Snel reageren - Geen onnodige tijdverspilling (uren-kosten) Resumerend ben ik zeer tevreden over het bereikte eindresultaat en de begeleiding.

• Geholpen door: Annelieke Bouma

Geweldige steun en oprechte hulp

Mv Bouma is een geweldig lief mens, die de tijd neemt en begrip heeft voor de situatie. In mijn situatie heeft mv Bouma mij enorm geholpen en ben ik haar enorm dankbaar voor hetgeen zij voor mij gedaan heeft!

• Geholpen door: Annelieke Bouma

Delivered a very good result.

I used the services offered by Mrs. Reichmann and her colleagues twice so far. Focusing on what is best for the child, being pragmatic and working on your wishful end goal while disarming the other side's arguments is what you should expect. Her letters were to the point, with no holes and she was managing the meetings with the other side in a masterful way. The latter was giving me the necessary boosts of confidence along the process. Most importantly, thinking one step ahead is your best ally, having Mrs. Reichmann do that for you lead to a very good result in my case.

Betrokken en deskundig

Met Annelieke was het fijn schakelen. Fijne communicatie en goed meedenken.

Professioneel en menselijk advies

Zeer betrokken, accuraat, kundig, empathisch. Voelde mij zeer gesteund.

• Geholpen door: Machteld Reichmann

Deskundig, accuraat en professioneel .

Ons adoptie en draagmoederschapstraject is tussentijds door Annelieke overgenomen. Reden hiervoor was dat onze eerste advocaat als rechter is voorgedragen en zij deze heeft geaccepteerd. Ons dossier is vlekkeloos door Annelieke aansluitend opgepakt en heeft ze ons traject met goed advies en op een professionele wijze met een positieve uitkomst voor alle betrokken partijen afgerond!

Professioneel en persoonlijk

Prettige en persoonlijke aandacht en professioneel. Makkelijk bereikbaar voor alle vragen, overlegt alle opties en communiceert helder en punctueel.

Persoonlijk, Snel en duidelijk

Heel fijn contact gehad met Annelieke Bouma. Persoonlijk en duidelijk, voor iedereen begrijpelijk. Mail werd altijd snel beantwoord. Er was veel kennis over ons onderwerp, extra tips en adviezen werden zonder vragen gegeven.

Warm en deskundig

Ik heb het proces van inwinnen van advies en het opstellen van een donorcontract door mr. Bouma als heel prettig ervaren. Mr. Bouma is geïnteresseerd, warm en communiceert heel snel en helder over wat er wel en niet mogelijk is. De sfeer was gemoedelijk, maar er was ook ruimte voor gevoelige vragen en het bespreken van moeilijke kwesties. Dat heeft mij veel vertrouwen gegeven in dat het donorcontract alles dekt wat ik belangrijk vind. Ik zou haar zeker aanraden.

• Geholpen door: Annelieke Bouma

Een ervaring die altijd bij zal blijven!!

Samen met mijn partner en de donor een afspraak gehad bij Mevr Bouma. Dit heb ik als enorm prettig en comfortabel ervaren! Mevr Bouma is erg betrokken bij alle partijen, in één opzicht ook persoonlijk in het gesprek en heel open. Omdat het de 1e keer is, kwam de sarcasme op een leuke manier ter pas. Om zo het ijs te breken en alle partijen even te laten relaxen. De klik voelde vertrouwd en ik voelde me erg positief over het eindresultaat van het contract. Voor de nieuwe mensen die in hetzelfde situatie zitten als mijn partner en ik, Annelieke Bouma is echt een aanrader!

• Geholpen door: Annelieke Bouma

Snel, duidelijk en effectief! Echt een aanrader

Mevrouw Bouma, is intelligent, empatisch en deskundig, en voornamelijk, leg alles duidelijk en assertief uit. Dankzij haar heb ik mijn zoontje kunnen adopteren! Zoek je iemand die deskundig, professioneel en assertief is?. Ik raad mevrouw Bouma aan!

Deskundig duidelijk en snel

Een goede vriendelijke advocaat die deskundig is op het gebied van roze ouderschap.

• Geholpen door: Annelieke Bouma

Een hele goede begripvolle advocate

Goed voorbereid in de rechtzaal.

• Geholpen door: Machteld Reichmann

De best mogelijke afwikkeling, gegeven de omstandigheden. Deskundig, objectief en prettig in het contact.

We deden het samen

Ik voelde me enorm gesteund door Annelieke. Ze wist waar ze het over had en stuurde me feilloos door lastige gesprekken en onverwachtte problemen. Kennis van mensen en echtscheidingen volop aanwezig. Door regelmatig factureren wist ik ook goed waar ik financieel aan toe was. Alles correct afgehandeld dus.

Positief

Wegens een lastige gezag's kwestie ben ik via internet beland bij Van Beekhof Bouma Reichmann. Mevrouw Bouma was mijn raadsvrouw gedurende het traject. Gedurende de periode ben ik goed geadvisseerd en was het contact direct en on point. Mevrouw Bouma dacht continue mee en het resultaat mag er wezen. Ik geef niet snel een 10, maar deze is op zijn plaats en verdiend.

• Geholpen door: Annelieke Bouma

Het advocatekantoor is goed bereikbaar en op de hoogte.

De parate kennis en beschikbaarheid was uitstekend.

• Geholpen door: Annelieke Bouma

Kundig en constuctief advies, op een prettige manier

Kundig en constuctief advies, op een prettige manier verstrekt.

Willemsparkweg 94 1071 HM Amsterdam

Over Advocaatscore.nl