Heel fijn personeel heel hulpvaardig

Goede adviezen en zeer klantvriendelijk!

Verkoopster neemt alle tijd voor ons en geeft goede adviezen.

Deskundig en klantvriendelijk

Goede afspraken die Hubo ook nakomt en ze hebben vakmensen in dienst!!

Een sfeervolle en prettige winkel met een groot assortiment en deskundige medewerkers!

De algemene indruk heb ik net omschreven. Daar kan ik aan toevoegen uiterst tevreden te zijn over het installeren van een kraan. Prima werk!

prima support en goede kennis van zaken

uitmuntend advies gekregen wat ook vakkundig is verwerkt met een optimaal resultaat als gevolg. zeer tevreden klant!

Klantvriendelijk personeel.

Fijne winkel en ik werd snel en goed geholpen.

prima geregeld

Goed geregeld voor een eerlijke prijs, prima monteur.

Hele fijne en vriendelijke medewerker(s). In de winkel maar ook aan huis. Ja eigenlijk heel goed en fijn

helemaal naar wens

nvt

Adequate reactie op klacht

Wij hebben een nieuwe rolhordeur gekocht en na 2 dagen liep de deur niet meer zoals eigenlijk zou moeten. Gebeld en de hordeur werd opgehaald. Indien mogelijk zou het euvel door Hubo Asten zelf hersteld worden. Alsnog ging de deur naar de leverancier terug. Na enkele omzwervingen werd de hordeur weer geïnstalleerd. Helaas, het was niet wat wij aanvankelijk gekocht en bedoeld hadden. Daar kon Hubo Asten ook niets aan veranderen. Helaas. Hubo Asten heeft adequaat gereageerd op onze klacht. Maar helaas voor ons is het euvel niet verholpen en hebben we een hordeur gekocht, die niet aan onze verwachtingen voldeed.

Ik ben tevreden maar mijn vorige vitrage hing perfect.

Deze hangt iets te hoog, ik kan er gelukkig net niet onderdoor kijken.

Zeer goed geholpen

Geweldig geholpen mijn order moet nog komen maar ga er van uit dat het zelfde is als vorige keer

Goede en snelle service

Vriendelijk personeel, goede service en een snelle levering! Kwaliteit is top!

Deskundig

Goed advies gegeven

Goed en fijn geholpen alles klopte

Deskundig en goed advies

Geven een deskundig advies en nemen rustig de tijd voor je.

goed en correct

Op de afgesproken tijd stonden ze voor de deur. Ze hebben alles netjes en correct verzorgd volgens de afspraken die gemaakt waren. Nogmaals een aanrader voor een volgende keer.

Hebben zich aan afspraken gehouden en pvc ligt mooi!

Een goede vakman die de jaloezie heeft opgehangen en creatief in oplossingen.

Hubo heeft tijd en capacitiet voor "kleine" klant

Waar diverse bedrijven geen tijd hebben voor simpele, minder grote, opdrachten helpt Hubo wel. In samenspraak en goede communicatie opdracht geformuleerd en uitgevoerd. Dank je wel

goed advies en goed geholpen

Geweldige service. Top

Geweldig geholpen

Jee, nooit eerder bij de Decorette geweest, we zijn geholpen door Hermien in Asten. Wat een leuke, spontane, vriendelijke vrouw met verstand van zaken. Niets is teveel, heel klantvriendelijk en behulpzaam. Een aanrader voor tapijten, raamdecoratie etc. Toppie. Groetjes, Dames uit Mierlo.

Top ervaring!

Super geholpen door Decorette Asten. Zeer deskundige medewerkers! Gr Ria Wentzel

Over Decorette

Creëer jouw eigen thuis! ‘Een mooie vloer, warm kleed en geweldige gordijnen; daar word je toch blij van? Creëer je eigen thuis met een actueel behang en een prachtige krijtverf op de muur. Met kussens in alle denkbare kleuren en patronen haal je ieder seizoen of trend in huis. Op jouw manier, in je eigen stijl. In je eigen tempo. Advies aan huis We helpen je heel graag bij het maken van een plan voor dit interieur waar je je goed voelt. Het leuke werk doen we samen; wat past er bij jouw woonwensen en stijl? Wat inspireert je? Het minder leuke werk doen we heel graag voor je. Thuis opmeten, monteren, confectioneren, ophangen, leggen. We doen dat met heel veel plezier en precisie, want het