
Prima
Ga na elke behandeling met volle tevredenheid en een goed humeur weer huiswaarts
Tandarts was goed. mondhygiëniste was onvriendelijk niet professioneel. Na de halve behandeling ben ik niet meer verder gegaan. Tandvlees was kapot en beide wangen waren extreem blauw. Ben per direct naar een andere tandartspraktijk overgestapt.
Er kwam een gat in de agenda en ik kon eerder worden geholpen. Heel erg fijn dat ik daarvoor werd benaderd. De kroon op het implantaat is erg mooi geworden en niet van echt te onderscheiden.
Fijne , rustige , professionele Tandarts , ze neemt de tijd dat voelt erg prettig !
To the point maar met grapjes. Bezoek met kinderen voor controle. Ik zou graag n herinnering krijgen als het tijd is om de halfjaaijkse controle afspraak te maken. In mijn drukke leven vergeet ik soms hoelang geleden het is dat ik voor het laatst ben geweest. Alleen miste ik het spontane contact tussen assistente en tandarts, en assistente en ons.
Prettig tandarts, denkt mee en zorgzaam
Dentist give good suggestions about the problems I have on my teeth. He is very kind, experienced, knowledgeable. He helped me find the best solution to solve my issue. I’m very happy with that.
Ik ben goed geholpen.
Zie boven.
Ik was vooral erg blij dat ik snel terecht kon voor vervanging van een afgebroken vulling. Zowel balie-personeel, assistente als tandarts waren erg vriendelijk. Dit in combinatie met de inrichting van het pand en de achtergrondmuziek zorgen voor een ontspannen omgeving. Ik kreeg een duidelijke uitleg over wat de behandeling zou inhouden.
receptie vriendelijk, monhygieniste heel plezierig net als altijd en tandarts die ik nog niet zolang heb eveneens
De tandartsen en mondhygiënisten zijn bijdetijds en kwalitatief goed. Er wordt modern gewerkt en er is veel aandacht voor de patiënt. Er heerst een prettige sfeer.
Goed
Tevreden
Zorgvuldig
Voel me in goede handen bij mijn tandarts van Kwadrant Mondzorg. Bondige uitleg en vervolgens direct vakkundig aan de slag.
Bij het tandsteen verwijderen kwam hij telkens op een gevoelige plek. Hij kon merken dat ik dat niet prettig vond, maar ging steeds door. Ik ben van plan om een andere tandarts te nemen.
Prima tandarts die luistert naar de patiënt
Het is nooit een straf om naar de tandarts of mondhygieniste te gaan. De zorg is prettig, veilig, deskundig, vriendelijk en er wordt goed naar je geluisterd en verteld wat er wel of niet gedaan gaat worden. Dit geldt voor de mondhygieniste, de tandarts en de tandarts assistente. Heel fijn! Ook heb ik de indruk dat de samenwerking goed is. Het maken van afspraken bij de balie verloopt ook goed.
Prima behandeling
Prettig
Zoals altijd werd ik vriendelijk te woord gestaan. De controle verliep soepel en ik stond snel weer buiten met een schoon gebit.
Vooral balie medewerkers erg vriendelijk, ze hebben het altijd wel erg druk, maar zijn zeer klantvriendelijk. Ook prev. Assistent, een nieuwe dame, zeer vriendelijk en rustgevend.
Goed.
Gen Foulkesweg 27
6703 BL Wageningen
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.