Plezierig
Helder telefonisch contact, ik ben snel en vriendelijk geholpen. De tandarts was (weer) heel vriendelijk, empatisch, kundig en snel. Ben super tevreden en ookal woon ik inmiddels ver weg, ik blijf graag bij deze tandartsenpraktijk.
Door goed een foto te maken, kwam er een ontsteking aan het licht. Goed de mogelijke opties en collega om advies gevraagd.
Alles erom heen is weinig corona proof. Geen afstand tijdens wachten en geen eenrichtingverkeer!
Netjes en vriendelijke behandeling.
Alles tot in de puntjes geregeld, bij bezoek
Prima N.B.: ik heb een hekel aan dit soort enquêtes. De behandeling, de bejegening en de entourage horen prima te zijn en dat zijn ze. Zo niet: dan ging ik ergens anders naartoe. N.B.2: de laatste vraag kon ik niet invullen. De keuze was: n.v.t. of anders.
super
Minpunt: Doorgaans moet er erg lang gewacht worden bij de receptiebalie. Er is maar één receptioniste die langdurig aan het bellen is of er zit helemaal niemand!
Vanuit advies van mijn tandarts kom ik al jaren bij mijn mondhygieniste Yorieke, zij neemt neemt ruim de tijd om mijn gebit weer op een zo'n aangenaam mogelijke wijze te reinigen, ik laat dit 2x per jaar doen naar alle tevreden, want ook mijn klachten waarmee ik kwam zijn sindsdien afgenomen!
Ga zo door
Handen ontsmetten en plastic handschoenen aan. Wachtkamer met slechts 1 persoon en stoelen op 1,5 meter afstand. Vriendelijk ontvangen en behandeld.
Wachtkamer is zeer gehorig, gesprekken van de balie boven letterlijk te verstaan. Receptionistes niet erg vriendelijk, soms ronduit onvriendelijk tegen binnenkomende klanten
Geen klachten. Goede ervaring. Gezien de situatie waarin we nu zitten. Alles goed voorbereid en duidelijk in de instructies.
Goede zorg, duidelijke uitleg, ontspannen sfeer
Goed
Al jaren lang goede mond / gebit zorg ervaren. Wat mij betreft staat vakkundigheid en vriendelijkheid bovenaan bij deze tandarts (-praktijk).
ok
Gister mijn eerste afspraak als nieuwe patiënt. Ik had direct een goed gevoel bij tandarts Van Koningsbruggen.
Professioneel, netjes en goed. Enig kritiekpuntje. Door het corona virus is mijn afspraak geannuleerd. Ik had het netjes/service gevonden als er door jullie contact op was genomen op het moment dat jullie weer open gingen, om een nieuwe afspraak te plannen. Nu moest ik zelf weer een afspraak plannen en duurde het langer om een plekje te krijgen.
Ik had wel wat problemen met een afspraak die gepland stond en daarna steeds verplaatst werd en dan toch niet klopte.
Professioneel, hygiënisch en betrouwbaar.
Geen verdere uitleg nodig. Zie mijn beoordeling hieronder
Mijn tandarts is Mevr van der Hoek zij heeft mij van mijn angst afgeholpen. Ze is een hele professionele tandarts met een hoop geduld..
Zeer tevreden!
Gen Foulkesweg 27
6703 BL Wageningen
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.