Had combi-afspraak, preventie-assistente/tandarts. Afspraak preventieassistente werd afgebeld ("anders te druk in de wachtruimte" (terwijl ik daar nooit iemand tegenkom, maar vooruit). Helaas had ze het al tig keer verteld, daardoor raffelde ze de mededeling af die daarom slecht te volgen was. Eenmaal bij de tandarts zei hij: "ik zie dat u net bij de preventie-assistente vandaan komt". Hoe dan? Was toch echt door henzelf afgezegd (hoewel ik er persoonlijk wel blij mee was, maar dat terzijde). En dus: hoewel ik een bloedhekel heb aan het fenomeen tandarts/preventieassistente, doen ze bij Kwadrant altijd heel erg hun best. Geen klachten. Maar... door de coronadrukte was de communicatie erbij ingeschoten en dat vond ik jammer (ook al hielp het me wel over de zenuwen heen, en dat was ook wat waard). [ik beveel nooit iets/iemand aan, dus ook de tandarts niet]
Wij mochten met 3 personen (een gezin) gelijk bij de tandarts komen, zoals we ook dit al 30 jaar doen
Very clear rules, with almost no waiting time.
Wij zijn zoals altijd vriendelijk en professioneel geholpen.
Voor controle geweest, prima verlopen.
Tandarts Hoek is erg kundig en efficient. Legt ook goed uit wat er gedaan wordt.
goede sfeer, fijne mensen, prima tandarts en mondhygiënist
Mijn ervaring is goed.
goede professionele zorgverlener/praktijk
Al jarenlang tot volle tevredenheid cliënt bij dezelfde tandarts.
ik was in een goede orde bahandeld
Prettige sfeer, goede uitleg en probleemloze behandeling.
——-
Wat prettig is, is dat ze je kennen, zonder dat je eerst je naam moet zeggen, dit geeft een vertrouwd gevoel.
Front office is zorgvuldig, vriendelijk en klantgericht. Tandarts en mondhygiënistes doen hun werk voortreffelijk. Geen slechte ervaringen. Belering is niet altijd prettig.
Van Koningsbruggen legt goed uit wat hij gaat doen en praat je prettig door de behandeling heen. Sinds ik bij hem onder behandeling sta ga ik weer met een goed gevoel naar de tandarts ondanks dat hij meteen een kies met flinke problemen moest behandelen. Ik heb veel vertrouwen in zijn kunde en hij communiceert goed met zowel mij als onze kinderen.
Zeer goede Mondhygieniste Gelareh Feraidounfar
Uitstekende tandarts, perfecte behandelingen goede uitleg
Goed
Mark is altijd vrolijk en opgwekt en uiterst bekwame tandarts!
Prettige open communicatie stijl. Oplettend en informatief over hoe ik mijn gebit het beste kan verzorgen. Uitstekend behandeling. Zeer tevreden met de resultaat.
Mijn ervaring met Kwadrant is altijd goed geweest. Al moet ik zeggen dat dit bijna geheel te danken is aan mijn tandarts, mevrouw Van Hoek. Aangenaam, deskundig en duidelijk. Waardoor ik zelf ook altijd heel relaxed in de tandartsstoel zit.
Duidelijke uitleg, goede behandeling. Pijnklacht achteraf is bekeken en besproken.
Altijd weer fijn om naar Jorieke te gaan.
Ik heb geen aanmerkingen,wordt altijd deskundig en correct behandeld.
Gen Foulkesweg 27
6703 BL Wageningen
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.