Hij vertelt duidelijk welke behandeling hij gaat doen, maakt foto's om mijn gebit onder controle te houden. De tandarts is empathisch
ik werd vriendelijk en vakkundig behandeld, korte wachttijd
Door geregelde kwalitatieve controles en zorg van mijn gebit, heb ik het gevoel dat dit ook bijdraagt aan mijn algemene gezondheid.
Vriendelijke behandeling met uitleg. Goede communicatie vooraf en tijdens de behandeling
Heb telefonisch afspraak gemaakt en ging als een zonnetje.
Word zo snel als mogelijk geholpen met een probleem. Communicatie onder elkaar verloopt goed, iedereen is op de hoogte van je komst. Geeft een goed gevoel!
Prima service, wordt op tijd gewerkt, communicatie goed zowel vooraf (afspraak en herinnering) als vragen over corona. Prettige sfeer.
vrij eenvoudig, snel gebeurt en totaal geen last van gehad erna
Prima.
Idem
's morgens stond het antwoordapparaat na openingstijd nog een kwartier aan. Zodra er werd opgenomen, was er snel, dezelfde dag nog, een afspraak gemaakt en werd ik snel en goed geholpen.
X
de Mondhygiënist heeft goed werk gedaan en op verzoek handmatig bedankt voor het begrip daarin de tandarts was weer uiterst vriendelijk, tot volgend keer
Tandarts Van Hoek is zeer kundig. Graag breng ik mijn complimenten voor haar werk over. Wel maak ik me soms zorgen om de facturering. Dit heeft Kwadrant al enige jaren uitbesteed. Er dreigen soms snel problemen als je een keer vergeet tijdig te betalen. Dat voelt niet klantvriendelijk en is punt een ergernis. De bereikbaarheid van de receptie is soms wat minder.
Mijn ervaringen tot dusverre zijn erg positief. Vakbekwame en toegankelijke tandarts.
Al jaren patient en nooit klachten over de behandeling of praktijk
Ga ik niet doen!
De mondhygieniste was zeer begripvol voor mijn angst, legde alles goed uit, was zorgvuldig en heeft prima werk geleverd.
Prima vlotte behandeling! Deskundige uitleg!
Ik ben al ruim dertig jaar patiënt bij mijn tandarts en heb alleen maar goede ervaringen. Ik hoop dan ook nog lang van zijn diensten gebruik te kunnen maken.
Zeer goed en snelle afspraak kunnen maken
duidelijke taal over mondproblemen en tanden.
Ik had al heel lang last van de destijds net nieuwe tandarts. Ze had gezegd 2 kleine gaatjes te moeten vullen. Ze is een uur en een kwartier bezig geweest, heeft 2x een tandarts erbij geroepen. Het resultaat was, dat ik vanaf dat moment last gehad heb. Alsof het tot de nok toe gevuld was en te veel spanning erop stond. Ik voelde een breuk in de kies, maar die werd niet gezien. Uiteindelijk had ik vanaf die tijd een soort druk op mijn hoofd boven de plek van de behandelde kies. Uiteindelijk brak er een stuk van de kies af (bleek heel dunne wand te zijn, van een brug die heel lang geleden was geplaatst. Nu voel ik voor het eerst sinds bijna een jaar niets meer.
Ik werd heel goed geholpen.
Tandarts luistert naar je en legt ook uit waar hij mee bezig is, wat hij ziet tijdens de behandeling etc. Dit vind ik erg prettig.
Gen Foulkesweg 27
6703 BL Wageningen
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.