Mevrouw van Hoek is een goede tandarts, die rekening houdt met mijn autisme.
Telefoonbeantwoorder kan iets beter maar is ok. Tandarts is de beste.
Aardige tandarts. Duidelijk en neemt de moeite om dingen toe te lichten.
Was er voor een controle behandeling maar moest uiteindelijk bijna half uur wachten.
Rustige, deskundige beantwoording van mijn vragen mbt een 3tal voorstellen van mijn tandarts. Met deze second opinion kan ik met hem het gesprek aan.
Ik ga nooit met tegenzin naar de tandarts!
Afspraak was keurig op de geplande tijd, gerichte vragen, toch kort tijd om aan te geven dat ik het spannend vond waar direct en adequaat op gereageerd werd. Hoewel een tandartsbezoek mijn hobby nooit zal worden, ben ik vooraf vaak nerveuzer dan achteraf nodig blijkt te zijn.
Een goede voorlichting en behandeling.
Ik wordt altijd snel en goed behandeld.
wel is met de auto parkeren soms lastig, ik kom niet uit wageningen. onderstaande vragen mbt deskundigheid heb ik met n.v.t. beoordeeld omdat ik niet weet hoe deskundig alles is uitgevoerd....
Een verzoek van kwadrant om van de middag naar de ochtend te gaan werd heel correct gevraagd en vervolgens verwerkt. De behandeling ging zoals ik van tevoren was ingelicht en ook tijdens de behandeling werd ik op de hoogte gehouden van wat er gebeurde. Alles binnen de geplande tijd. De inschatting om dit keer een verdoving te doen bij het boren was een goede, merkte ik toen deze uitgewerkt was.
Moest januari alles schoon laten maken, maar ze werd ziek. Elke keer dat ik weer afspreekt, ziek..? Nu nog niet geweest, wacht nu dat zij beld☹️, het is nu half september.
Ik ben tevreden
ben ontzettend bang voor de tandarts. Ben niet bekend met deze tandarts ivm vakantie gebruik moeten maken van zijn diensten. Was vriendelijk en zeer professioneel.
Vriendelijke receptie vriendelijke tandarts, legt heel goed uit wat hij gaat doen waarom en/of niet We zijn blij dat we deze tandarts hebben -ik kom met de auto -halfjaarlijkse afspraak -ik zie wel trappen en geen lift...? heb ik niet nodig
We komen al jaren bij Mark.en zijn niet anders gewend. Het contact met hem is prettig en persoonlijk. Hij legt duidelijk uit wat hij gaat doen. Hij checkt bij de klant hoe het gaat of hoe het is. Mark heeft een natuurlijke manier van werken en komt relaxt over. De receptionisten zijn altijd vriendelijk, klantgericht en vragen door indien nodig.
geen complicaties alles verliep prima
Top
x
Geen negatieve ervaring gehad in de vele jaren dat ik het Kwadrant bezoek!
Te lang wachten op, de tijd afspraak die gemaakt is
Deskundig personeel. Goede toelichting en uitleg bij de behandeling en tandarts neemt tijd en stelt gerust.
De tandarts is rustig, legt goed uit, stelt mijn dochters op hun gemak en voert de behandeling zorgvuldig uit.
Alles was op zich goed in orde, maar ik moest 20 minuten wachten voor een afspraak van 10 minuten. Ik neem aan dat het normaal is dat afspraken uitlopen, dus plan ze dan wat ruimer in, dat voorkomt veel frustratie.
Prima als altijd.
Gen Foulkesweg 27
6703 BL Wageningen
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.