Wij zijn overgestapt op Kwadrant mondzorg, omdat de vorige tandarts niet heel kundig was met werken met kinderen (met angst). Bij Kwadrant werken ze geduldig, kind- en klantgericht. Ze leggen alles goed uit voor en tijdens het proces, wat erg prettig is.
Goede verzorging en tips van tandarts en assistente Een beetje lang wachten (meer dan een maand nadat de afspraak was gemaakt), maar dat heeft waarschijnlijk met coronamaatregelen te maken.
Ik werd op tijd geholpen. Alles rondom de behandeling was duidelijk en pijnloos.
Diep gaatje moeten boren maar geen moment 'pijn' gehad.
Elke keer dat ik de tandarts bezoek word ik welkom geheten en gevraagd hoe het met mij is en met mijn gebit. Aan de hand van zijn gegevens beoordeelt hij mijn gebid en krijg ik zo nodig advies. Behandelingen gaan vooraf aan goed overleg met inbreng van de patiënt. Tijdens de behandeling word ik op de hoogte gehouden van de werkzaamheden, zodat ik kan anticiperen. Tot op heden is het werk van de tandarts aan mijn gebit prima.
Behandeling was zorgvuldig en naar tevredenheid. Wel lang moeten wachten voor ik aan de beurt was.
ook alle waardering voor de aanpassingen aan de Corona-situatie
mijn ervaring vind ik uitstekend
Goede en zorgvuldige controle, en altijd het gevoel in zeer bekwame handen te zijn, met heldere en accurate ondersteuning vanuit de receptie
Perfect !
Zoals altijd vriendelijk en doelgericht behandeld.
Vriendelijke bejegening telefonisch en persoonlijk zowel van de balie als in de behandelkamer. Opgewekte en geloofwaardige medewerkers.
Geen lange wachttijd en deskundige hulp voor mijn tand problemen.
geen goedemorgen bij de balie geen informatie vort uitloop van 30 minuten behandeling snel en voor mijn gevoel onvolledig
In deze Caronatijd is de praktijk goed aangepast. Handhygiëne en het dragen van een mondkapje is duidelijk. Vind de extra bijdrage van ruim €6,,- wel veel. Mondkapjes werden door tandarts en mondhygieniste al gedragen. Extra schoonmaak is alleen de stoel met een doekje reinigen. En de handgel bij binnenkomst is extra. Ben benieuwd waar die extra kosten in zitten.
Goede zorg, zoals altijd. Vriendelijk en beleefd.
Ze is precies in haar werk Wil het altijd netjes maken
Heel goed.
Ook al zie ik op tegen de behandeling zelf, toch weet Jorieke er altijd een luchtig gebeuren van te maken terwijl ze heel zorgvuldig te werk gaat en met veel preciezie rond heel gevoelige tandhalzen heen werkt. Daardoor blijft het mooi schoon en worden ergere problemen voorkomen omdat ik bij haar terugkom:)
Prima.
Deskundig geholpen, vriendelijk te woord gestaan, korte wachttijd
De wachttijd was wel een beetje lang,aan de behandeling was oké.
Nooit gedoe gehad en altijd vriendelijk behandeld. Mijn tanden zijn van nature sterk, maar er wordt nog steeds tijd genomen om ook onderliggende problemen aan het licht te brengen en er wordt duidelijk een protocol afgehandeld. Ik was prettig verrast dat er ook een aantal jonge tandartsen in dienst zijn, die grote deskundigheid uitstralen. De receptie is erg vriendelijk en meedenkend.
Vriendelijke en vakkundige behandeling
Gewoon een fijne tandarts
Gen Foulkesweg 27
6703 BL Wageningen
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.