HER.afspr.(A) - Dat is de aanhef van de mail die ik krijg omtrent de afspraak die ik heb. Slordige titel in waar het over gaat. Dit zou écht beter moeten kunnen. Wel zo netjes! Tandarts gaat op zwangerschap verlof. Wie wordt mijn vervanger? Wat maakt dat jullie dit niet kenbaar maken? Desinfectiemiddel zou ik vóór de deur plaatsen. Nu komt een ieder met 'vieze' handen aan de klink. De terugweg ook... dit kan veel beter.
Gelukkig mankeer ik nooit iets, goed ontvangst voor een 1e keer, wat tandsteen weggehaald. Prima.
Het bezoek aan Kwadrant Mondzorg in Wageningen, mijn eerste, op 27 mei 2021 is me niet meegevallen. De tandarts had zijn oordeel in korte tijd geveld. Ik zou erg veel snoepen en de hele dag door eten. Terwijl hij me van top tot teen bekeek, kreeg ik mee dat ik mijn levensstijl drastisch moest veranderen. Deze tandarts had zijn oordeel al geveld zonder dat hij enige interesse toonde in mij als patient, een heel gezond levende iemand die aan het herstellen is van corona en ziekte van lyme. Toen ik s' avonds erg veel pijn in mijn kaak kreeg, heb ik naar de spoeddienst gebeld. Die vond dat het wel kon wachten tot de volgende ochtend. De volgende ochtend bleek Kwadrant Mondzorg geen plek te hebben, ook niet voor spoedgevallen. Kon ik als nog naar de spoeddienst. Blijkbaar worden patienten aangenomen door Kwadrant Mondzorg, zonder dat er ruimte voor is....
Voor een spoed geval bij een andere tandarts geweest. Hij stelde mij gerust en voelde mij op mijn gemak. Ben gelijk overgestapt.
Alle behandelingen worden netjes uitgevoerd en uitgelegd.
Ik wacht nu al twee weken voor een afspraak
-
Jorieke, de mondhygiëniste, is een fijne behandelaarster.
Prima geholpen
Probleemloos
Persoonlijke aandacht heb ik iets minder beoordeeld. De tandarts sprak over een vervolgbehandeling (gaatjes vullen) niet tegen onze dochter (7) maar tegen ons, over haar hoofd heen.
De mondhygiëniste en tandarts, verstaan hun vak. Ik krijg het gevoel dat ik als mens behandeld wordt en niet als “nummer zoveel”. Ook mensen van de receptie zijn altijd vriendelijk en correct. Service o.a. door e-mail herinnering voor afspraak is bijzonder goed. Kortom zeer tevreden over jullie dienstverlening en kwaliteit.
Goede ervaring bij deze praktijk. Maarten is een fijne tandarts die je altijd op je gemak stelt en dat is wel zo fijn als je vaak problemen met je gebit hebt. verder erg kundig over.
Fijne flexibele praktijk waar je als het moet snel geholpen kunt worden. Uitstekende behandelingen en communicatie. Aan het eind heb ik de eerste tandarts aangevinkt, maar eerlijk gezegd ben ik de naam vergeten van de tandarts die mij geholpen heeft.
heel goed
Nieuwe kroon. Hele traject prima begeleid.
Hoewel ik al jaren niet meer in Wageningen woon, blijf ik bij Kwadrant Mondzorg. Dat doe ik met een reden. Dit is een ontzettend fijne tandarts! Zeker als je wat angst hebt voor een behandeling.
Al jaren een tevreden clënt
Al vanaf dat ik patiënt bent bij tandarts van Koningsbrugge ben ik super tevreden met hem. Hij legt alles netjes uit wat hij gaat doen, qua controle al behandeling. Dus van mij krijgt hij een dikke 10+
Fijn dat ik wordt betrokken bij de afspraak. Duidelijke uitleg en daardoor interessant en leuk om te zien
Duidelijk, neemt de tijd, vriendelijk.
Behandeling verliep vlot en was professioneel gedaan.
Was een gewone controlle. Er was niets bijzonder dus ik was snel weer klaar. Prettig en vriendelijk geholpen.
Perfect, goede tandarts
Mijn tandarts Van de Hoek is een super tandarts, zeheeft me van mijn angst afgehaald.. Heel lief em zorgvuldige tandarts!
Gen Foulkesweg 27
6703 BL Wageningen
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.