Heel tevreden, al 30 jaar
Prima! Aardige en vriendelijke vent! Goede uitleg behandeling!
.
Als mijn gebit iets mankeert, wordt er altijd naar mij geluisterd. Al het personeel is vriendelijk en klantgericht.
Iedere keer een prettige ervaring.
Het was deze keer weer tijd voor een tweetal foto's van het gebit. Deze werden vervolgens keurig door de tandarts aan mij toegelicht. Ik zou me wel kunnen voorstellen dat mensen met mindere financiële mogelijkheden zouden willen weten dat dit (extra) geld kost. Over tandarts, de praktijk en behandeling verder geen enkele negatieve opmerking.
Combi afspraak van mondhygiëniste en tandarts is prettig. Aandacht voor patiënt is goed. Minder is dat het lastig is om n afspraak te verzetten, zelfs over n paar maanden. Dan kan een combi afspraak ineens niet meer (als de patiënt belt, wanneer het vanuit de praktijk verzet wordt, dan kan het weer wel). En de communicatie vanuit een van de receptionistes is zonder uitzondering elke keer bot en niet service gericht. Wordt gelukkig gecompenseerd door andere medewerksters die juist heel patiënt en service gericht zijn.
Ik was al jaren niet meer bij de tandarts geweest en bij Kwadrant werd ik heel plezierig ontvangen. De sfeer was open en er was geen enkel terechtwijzend gebaar, het was heel oplossingsgericht. Ja, er moet het een en ander gebeuren, prima. Zo gaan we het doen. Heel plezierig en fijn.
Plezierig vakkundig.
Goed
De receptie is niet afgesloten. De wachtruimtes hebben een open verbinding met elkaar. Ik heb 20 minuten in de wachtkamer gezeten en heb 20 minuten mee kunnen genieten over een casus waar van alles mee aan de hand was. De receptionistes deden gewoon hun werk, maar de privacy van patiënten is hier niet gewaarborgd. De receptionisten moeten gewoon hun werk kunnen doen zonder daar anderen ongewild deelgenoot van te maken.
Schoon, vlot en vriendelijk.
Onze ervaring is goed, worden vriendelijk en netjes behandeld.
goede voorlichting snelle doortastende behandeling
Prima, duidelijk uitleg wat gaat gebeuren. Overleg over stand van zaken en mogelijke vervolg behandeling. Vriendelijk en deskundig
Ik heb normaal een andere tandarts, deze viel in. Even afwachten dus hoe die persoon zou zijn. Hij kwam op mij kundig over. Niet al te joviaal maar wel beleefd en netjes. De behandeling deed hij prima. Angela legt meer uit en noemt ook meer dingen als ze mijn gebit naloopt, daarom vroeg ik me even af of hij alles wel goed bekeken had. Maar de manier waarop alles liep gaf me wel vertrouwen.
goed werd goed op mijn ge mak gesteld
Goed teamwork. Ik had eerst een afspraak gemaakt voor een week later. Er ontstond een lege plek in de agenda van een tandarts uit het team. Alert gereageerd door receptie, zodat ik nog dezelfde dag kon worden geholpen. Win-win!!!
nvt
Ik heb de behandeling als goed ervaren
Ik zag er tegenop maar alles viel reuze mee.
De wachtruimte is mooi, maar niet zo comfortabel wanneer je lang moet wachten. Verder alles top.
prima
Keurig op tijd. Heel vriendelijk. Stond open voor vragen. Deskundige indruk.
Vriendelijke en persoonlijke benadering. Nemen tijd voor vragen en toelichting behandeling.
Gen Foulkesweg 27
6703 BL Wageningen
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.