
Geweldige praktijk Alles klopt hier Vriendelijk personeel Geen lange wachttijden Modern interieur
Het team is altijd vriendelijk en heeft geduld met patient en gaat zeer grondig te werk
Leuke medewerkers. Zeer goede praktijk.
Ik ben erg tevreden, het hele traject van implantaten plaatsen werd goed uitlegd en begeleid , ik kan ook alles vragen en Laurens en zijn collega’s namen hier ook alle tijd voor.
Na jaren terug een uitmuntende restauratie van mijn bovengebit en het aanbrengen van twee implantaten te hebben ondergaan, zijn nu mijn ondertanden prachtig bijgewerkt. Ik bewonder de vakkundigheid van deze tandartsen en alle medewerkers. Ondanks de toch wel prijzige behandelingen, heb ik er geen seconde spijt van en ben nu echt trots op mijn gebit.
Deskundigheid, vaardigheid en klantvriendelijkheid is op een hoog niveau maar ik verwachtte niet dat ik zo'n uitgebreide en dure tandsteenbehandeling zou krijgen. Vroeger was dat in een paar minuten bekeken met minimale extra kosten. Dus ik stond er niet zo bij stil dat de behandeling in een vervolgafspraak nu een uur zou gaan duren. Ik voelde mij eigenlijk wel genomen. Ook mijn vrouw onderging nu ineens zo'n behandeling. Totale kosten 260 Euro extra naast de kosten van de controle afspraak.
Ik mis een aparrr poetsruimte
N.v.t.
Goede ontvangst, behandeling en nazorg.
Over alle stappen in het behandeltraject is goed meegedacht. Ook tijdens de behandelingen maatwerk. En duidelijk dat iedereen samen voor het beste resultaat gaat.
Ben zeer tevreden hoe alles is gegaan.
Goede ervaring. Alles is netjes en schoon. Iedereen erg vriendelijk en correct.
Behandeling was prima. Vlot en correct
Een pijnvrije behandeling. Tevens vriendelijk personeel. Er zit veel professionaliteit, men weet waar ze mee bezig zijn. Het voelt erg goed om hier in behandeling te zijn, mijn angst voor de tandarts is zo goed als niet meer aan de orde.
Alles loopt als een goed geoliede machine, met veel passie, enthousiasme in een ontspannen sfeer wordt er gewerkt. Er wordt zeer goed geluisterd en eigen wensen/inbreng wordt gehoor aan gegeven.
Betrouwbare tandheelkundige praktijk. Afspraken worden goed nagekomen.
Altijd Vriendelijk en goede uitleg bij klachten.
Mijn ervaring met CIET is heel positief . Het enige wat ik als negatief heb ervaren is het feit dat ik erg lang (5 maanden)moest wachten voordat ik een 1e afspraak kon maken.
Hebben een erg goede kaakopbouw gedaan en mooi implantaten geplaats. Hebben meegedacht na gedoe met de verzekeraar en rechtsbijstand. Tevens is al het personeel vakbekwaam en erg klantvriendelijk. Ze zijn niet de goedkoopst maar ik zou het CIET iedereen aanraden bij het implanteren van nieuwe tanden.
Altijd vriendelijke dienstverlening en goede zorg van zowel mondhygienist als de tandarts.
Al jaren last van de tussen ruimte tussen 2 kiezen, elkedag ontstoken door rotzooi dat blijft zitten door ruwe afwerking, weer haakjes en er niet bijkunnen. Bijna elke controle opnieuw reparatie bij 1 van de 2 kiezen. Elke controle geef ik aan maak dat glad er tussen, wordt niet naar geluisterd. Nu een inlay laten aansmeren bij 1 van de 2 kiezen terwijl ik zij ik heb er elke dag last van haal hem er maar uit. Zit niet goed, bovenop teveel inlay, zijkant zit een holte waar ook allemaal rotzooi blijft zitten. Door de duure inlay die ik niet wou is mijn vergoeding op. Andere kant mist een vulling waar ik nu geen geld meer voor heb om te laten maken. Heb altijd controle in november of december, dat kon dit jaar niet moest in het nieuwe jaar, terwijl ik alle vergoeding van vorig jaar niet gebruikt heb en dit jaar dus niks meer kan en al een deel zelf moest betalen.
mijn voorlaatste ervaring was ronduit niet prettig. Ik werd bijna als een klein kind berispt over het niet goed onderhouden van mijn gebit, en het niet vaak genoeg naar de mondhygiënist te zijn gekomen in de afgelopen jaren, terwijl ik me van geen kwaad bewust was. De afspraken zijn altijd in goed overleg gemaakt. 1e half jaar tandarts, tweede half jaar de mondhygiënist De afspraken zijn tijdens corona wat verlaat, maar dat had ik niet in eigen hand. Ik verzorg mijn gebit beter dan ik ooit heb gedaan. Ik gebruik een elektrische tandenborstel, borstelragers, houten ragers voor kleine openingen tussen de tanden. Ik doe precies wat me wordt aangegeven. Maar het lijkt niet voldoende te helpen. Ik heb de indruk gekregen dat het zeer, zeer slecht gesteld is met mijn tandvlees en dat het wellicht niet goed gaat komen. Heb hier dan ook menig slapeloze nacht om gehad. Ik heb aangegeven dat ik best vaker naar de mondhygiënist wil, als dat nodig is, maar ik had dat signaal nooit eerder doorgekregen. De laatste keer was ze gelukkig wat vriendelijker. Ik heb extra afspraken ingepland, sta op de lijst in geval er iemand uitvalt, maar ik ben niet gerust op een goede afloop.... Ik twijfel niet aan de kennis en deskundigheid van deze dame, maar vond dat haar sociale omgang op die dag te wensen over liet.
Prima en vriendelijke ontvangst, duidelijke uitleg van de mogelijkheden, goede hygiëne, zeer professionele uitvoering.
Het team van Tandarts CIET werkt efficient en nauwkeurig. Met de beste apparatuur en up to date behandelmethodes weet ik zeker dat ik op de goede plek ben voor mijn gebit. Het team overlegt goed met mij over de te volgen aanpak en behandeling. Voor de behandeling ontvang je schriftelijk een behandelplan met de bijbehorende prijsindicatie, zodat je precies weet waar je aan toe bent. Maar ook voor een controle, een gaatje, voor vragen of voor de behandeling van de mond hygiëniste ben je aan het juiste adres. Laurens, Pauli en hun team nemen je serieus bij klachten of vragen. Door het volgen van cursussen en het bezoeken van congressen zijn ze heel goed op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen. Dat is echt top: bv voor het plaatsen van een kroon hoef je binnenkort niet eens naar huis, maar kun je in de wachtkamer wachten. Mooi, toch? Bovenstaande is een stimulans om zelf ook zorgvuldig met je gebit om te gaan.
Proffesioneel
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.