
Het leek bijna op een gezellige visite toen ik binnen kwam bij het Ciet. Professioneel en aardig personeel, goede uitleg, duidelijke begroting. Tijdens de behandelingen werd duidelijk uitgelegd wat er ging gebeuren. Al met al een relaxte sfeer. Het resultaat na de ingreep is TOP.
Ik had een intakegesprek aangevraagd om een uitbestedingstraject aan het MST bijzondere tandheelkunde te vervolgen en af te ronden. Mijn reguliere tandarts verdiepte zich niet in het 2 jarig bijzondere tandheelkunde project dat alleen maar afgerond hoefde te worden door composite elementen te vervangen door permanente kronen; geen verdieping in het plan en trok gewoon eigen plan dat niet klopte met het traject dat bijna afgerond was. Daarbij heb ik zelf alle docu s en archieveringen moeten aanleveren en bespreken. Dus ik wilde dan dat het vervolg maar door het CIET wordt gedaan; dat zal wel beter gaan. Intakegesprek van CIET was stuitend; "ik verdiep me niet in het plan dat er ligt", ik ga opnieuw beginnen met eigen plan, ik stuur je eerst naar het westen voor metingen. Wist niet eens dat dit gebit er al 5 jaar inzit; men wil niet; "not invented here" syndroom; ik heb alles moeten verzamelen en over- en uitleggen; wil men zich er niet eens in verdiepen; en (!) krijg ook ik ook nog eens een factuur om m n oren; wie is hier nauw klant? Jongens van de tandartsenwereld; uitbesteden is meer dan een verwijsbrief; ga eens met elkaar dus ook met het ziekenhuis BTHK rond de tafel of stem af; en maak eens een centraal patientendossier.
goed
zie boven
Aardige betrokken mensen. Hier en daar had de voorlichting nog iets beter gekund. Fijn dat ze na het plaatsen van de implantaten, de volgende dag nog even belden hoe het ging
Professioneel, vakkundig en een fijne praktijk!
Wederom ben ik door het team van CIET Hengelo zeer vriendelijk en vakkundig geholpen bij het plaatsen van een implantaat met een mooi eindresultaat.
G
Alles werd heel goed gedaan en uitgelegd.
Naar tevredenheid uitgevoerd
Het is natuurlijk niet echt een pretje om hier behandeld te worden, maar door de vriendelijkheid en oprechte aandacht was het voor mij een prettige ervaring.
Duidelijke uitleg, tijd voor de patiënt. Voelde me in goede handen. Iedereen had erg veel kennis over waar men mee bezig was.
Ik ben zeer tevreden
nvt
Ook de na behandeling was zeer goed
Manier van bejegening is onheus en denigrerend. Bij het stellen van vragen neemt men je niet serieus en doet je het gevoel geven als ware je dom bent. Snel afkappen van gesprek en niet luisteren. Doen alsof men je niet begrijpt en als je erop terugkomt dat het een en ander door verzorger is gezegd zegt men dat dat niet het geval zou zijn. Intern een communicatie cursus aanbieden dan wel nieuwe en frisse collega's binnenhalen is een must.
Zeer positief.
Vriendelijke ontvang prettige behandeling en alle aandacht, heel tevreden.
Tijdens de controle liep de tandarts weg omdat hij een telefoontje kreeg, na enkele minuten kwam hij weer terug en zei dat het een belangrijk telefoontje was over een volgende patiënt. Toen kreeg ik het gevoel: ben ik dan niet belangrijk! Hij ging verder met mij en kwam tot de conclusie dat m'n onderprothese gerebased moet worden. Eens heeft hij tegen me gezegd dat hij liever zelf de afdrukken maakt voor het rebasen en dat hij liever zelf de aangepaste prothese weer plaats. De tandtechnieker voert het uit. Deze gang van zaken gaf mij véél vertrouwen. Nu vroeg hij aan me wat ik wilde: de tandtechnieker maakt de afdruk of hij zou het doen (zoals ik gewend was en me veel vertrouwen gaf). Vervolgens zei hij erbij dat hij het heel druk had. Met andere woorden: kies nou maar voor de tandtechnieker. Over deze hele gang van zaken heb ik een slecht gevoel: *Ben ik niet belangrijk. *M'n vertrouwen in hem is weg. Mijn klacht heb ik telefonisch doorgegeven aan de assistente. Die kwam met een verhaal dat erop neer kwam dat ik wel belangrijk ben. Dat voelde ik dus niet zo. Ik heb er niks meer van gehoord.
Bij het eerste bezoek met mijn moeder, stelde zich niemand bij naam voor, toen ik er naar vroeg kreeg ik alleen een voornaam. De naam van de tandarts weten we ook nu nog niet!
zie boven
Ik ben zeer tevreden over de vakkundige behandelingen die ik heb gehad. Alles werd duidelijk uitgelegd en het resultaat was zeer goed.
Prima ervaring gehad
X
Goed en effectief geholpen
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.