
Het is verstandig om 2x per jaar naar de tandarts te gaan, maar het is niet mijn hobby. Het bezoek is goed verlopen.
Alle ruimten zijn fris, licht modern en sfeervol ingericht.
had last van tanderosie alles is opgehoogd en heb weer een nieuw gebid
Tandarts is erg vriendelijk en luistert goed naar je. Iedereen is erg professioneel. Geven je goed advies.
Ik krijg goede uitleg. Wordt serieus genomen. Altijd goede en fijne tips. En als nodig wordt er gelijk maatregels genomen.
Vind het helemaal top! Kan aangeven als ik ergens last van heb en geeft goed advies.
Ik zal nooit zeggen dat het fijn is om naar de tandarts te gaan, maar de 'coaching' en geruststelling bij mijn nerveusiteit tijdens het boren is heel fijn. Er wordt stap voor stap en duidelijk benoemd wat er gedaan zal worden en waarom. Er wordt de tijd voor je genomen; echt een persoonlijke benadering.
Dank voor je complimenten! Wat betreft je 5 voor toegankelijkheid voor mensen die slecht ter been zijn denk ik dat je onze rolstoel/rollator helling binnen in de praktijk niet hebt gezien. Mensen die slecht ter been zijn hoeven dus niet met het trapje omhoog maar kunnen achterlangs met rolstoel of rollator naar de behandelkamer.
Al jaren uitstekende ervaringen. Zeer deskundige en betrokken zorg.
altijd vriendelijk, deskundig, met veel aandacht voor mijn wensen.
N.v.t.
Zie boven ...!
Ik word altijd erg vriendelijk ontvangen en heb het gevoel dat er op zeer professionele wijze met mijn gebit wordt omgegaan. Daarnaast is er ook altijd een gezellige sfeer.
Goed
Goede ervaringen. Niets dan lof.
Service gericht en vriendelijk en professioneel.
Vriendelijke tandarts, fijn dat er een balie is met aanspreekpunt en ruime wachtkamer. Wel graag meer en betere fietsenrekken plaatsen
We zijn positief verrast over hoeveel mensen op de fiets naar de praktijk komen en hebben zelf ook gemerkt dat er meer fietsenrekken nodig zijn dus daar maken we zeker werk van. Dank voor de tip!
Prima
Heel tevreden over Els Oskam en haar praktijk. Lekker ruim ook nu! Ik mis alleen een folderrek in de wachtruimte.. waar flyers geplaatst kunnen wordeb voor en door cliënten 😁
Prettig geholpen 👍🏼
Goed
Iedere keer beschamen ze mijn vertrouwen niet.
Goed geholpen
Goede uitleg van een probleem en snel weer een afspraak voor de behandeling
Ik kom elk half jaar terug 😆
Heb een prettige ervaring over hoe de handelingen gaan. Je krijg duidelijk mee wat er gaat gebeuren en alles gaat in overleg
Wibautstraat 1
2805 GA Gouda
Wij zijn een middelgrote, persoonlijke tandartspraktijk gelegen aan de Wibautstraat 1 te Gouda. We hebben vijf behandelkamers waar we met een fijn team aan mondzorgprofessionals werken. Dit doen wij met veel plezier en zo creëren we met met elkaar een prettige sfeer voor zowel de patiënt als ons zelf. We werken met moderne apparatuur en in een moderne praktijk. Dit alles zorgt ervoor dat wij uw gebit deskundig kunnen controleren, verzorgen en -waar nodig- restaureren. Voor het maken van afspraken en bij vragen kunt u ons bereiken op telefoonnummer 0182 - 586 459. Ook kunt u zich aanmelden via onze site d.m.v. het aanmeldformulier in te vullen.
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.