
Naar de tandarts gaan is niet altijd een pretje maar tandarts Faik verteld duidelijk wat er gaat gebeuren. Daarnaast vind ik de praktijk erg eerlijk als het om behandelingen gaat.
Bij het realiseren van 2 protheses vind ik dat er meer info op papier moet zijn voor het na traject,welke nu mondeling afgedaan word .Dit kan qua info een stuk beter !
Goed team van arts en assistente Snel, professioneel en pijnloos mijn gebit gerepareerd.
Goede en vriendelijke behandeling. Alleen de dame achter de balie was kortaf en de afspraak voor mij liep behoorlijk uit.
Efficiënt en goede zorg
Het was goed.
fijn, vriendelijk praktijk/personeel.
Vriendelijk, goede service
Behandeling ter plaatse voldoende. Punten van kritiek: 1. Adviezen en bijbehorende bedragen worden alleen kort mondeling 'meegegeven'. Het is beter om dit nog even to-the-point te emailen naar de cliënt. Zodat deze het advies thuis nalezen en er over kan nadenken en eventueel met vragen kan reageren op de mail (de meeste behandelingen zijn namelijk duur). Daarna hiervoor een specifieke afspraak kan inplannen. Kortom deze dienstverlening kan een stuk beter. Dit is overigens niet van de laatste tijd, maar gebeurt al langer zo. Kennelijk wordt deze klantbehoefte niet herkend en niet erkend, maar deze 'nazorg' kan dus echt zorgvuldiger waar je als praktijk iets mee zou moeten doen. 2. Er moet worden aangegeven hoe lang de gebitsreiniging heeft geduurd. Na ontvangst van de factuur lees ik dat dit 5 x 5 minuten heeft geduurd. Die 25-minuten ervaring heb ik niet. Verhaal halen heeft geen zin omdat je dan in een welles/nietes verhaal beland. Kortom dit doet iets met een cliënt. Beter en direct controleerbaar is het dus als de behandelingsduur direct na afloop wordt aangegeven, want dan is het ook te controleren door de cliënt. Achteraf ontstaat er dan geen vervelend gevoel bij cliënt of een en ander wel klopt. Ook dit kan dus eenvoudig zorgvuldiger.
Behandeling ter plaatse voldoende. Punten van kritiek: 1. Adviezen en bijbehorende bedragen worden alleen kort mondeling 'meegegeven'. Het is beter om dit nog even to-the-point te emailen naar de cliënt. Zodat deze het advies thuis nalezen en er over kan nadenken en eventueel met vragen kan reageren op de mail (de meeste behandelingen zijn namelijk duur). Daarna hiervoor een specifieke afspraak kan inplannen. Kortom deze dienstverlening kan een stuk beter. Dit is overigens niet van de laatste tijd, maar gebeurt al langer zo. Kennelijk wordt deze klantbehoefte niet herkend en niet erkend, maar deze 'nazorg' kan dus echt zorgvuldiger waar je als praktijk iets mee zou moeten doen. 2. Er moet worden aangegeven hoe lang de gebitsreiniging heeft geduurd. Na ontvangst van de factuur lees ik dat dit 5 x 5 minuten heeft geduurd. Die 25-minuten ervaring heb ik niet. Verhaal halen heeft geen zin omdat je dan in een welles/nietes verhaal beland. Kortom dit doet iets met een cliënt. Beter en direct controleerbaar is het dus als de behandelingsduur direct na afloop wordt aangegeven, want dan is het ook te controleren door de cliënt. Achteraf ontstaat er dan geen vervelend gevoel bij cliënt of een en ander wel klopt. Ook dit kan dus eenvoudig zorgvuldiger.
Behandeling ter plaatse voldoende. Punten van kritiek: 1. Adviezen en bijbehorende bedragen worden alleen kort mondeling 'meegegeven'. Het is beter om dit nog even to-the-point te emailen naar de cliënt. Zodat deze het advies thuis nalezen en er over kan nadenken en eventueel met vragen kan reageren op de mail (de meeste behandelingen zijn namelijk duur). Daarna hiervoor een specifieke afspraak kan inplannen. Kortom deze dienstverlening kan een stuk beter. Dit is overigens niet van de laatste tijd, maar gebeurt al langer zo. Kennelijk wordt deze klantbehoefte niet herkend en niet erkend, maar deze 'nazorg' kan dus echt zorgvuldiger waar je als praktijk iets mee zou moeten doen. 2. Er moet worden aangegeven hoe lang de gebitsreiniging heeft geduurd. Na ontvangst van de factuur lees ik dat dit 5 x 5 minuten heeft geduurd. Die 25-minuten ervaring heb ik niet. Verhaal halen heeft geen zin omdat je dan in een welles/nietes verhaal beland. Kortom dit doet iets met een cliënt. Beter en direct controleerbaar is het dus als de behandelingsduur direct na afloop wordt aangegeven, want dan is het ook te controleren door de cliënt. Achteraf ontstaat er dan geen vervelend gevoel bij cliënt of een en ander wel klopt. Ook dit kan dus eenvoudig zorgvuldiger.
Ik ben nog steeds tevreden bij jullie. Klant vriendelijk. Geeft adviezen waar het nodig is.
Ik ben heel blij dat ik patiënte ben bij jullie, ik wordt altijd fijn geholpen, en er word altijd rekening gehouden met een situatie die die niet fijn is.
Dit is een hele fijne en klantvriendelijke praktijk met fijn personeel. Dr. O. Faik is een erg aardige, duidelijke en rustige tandarts die echt de tijd voor je neemt en naar je luistert. Een echte aanwinst als tandarts!
Dit is een hele fijne en klantvriendelijke praktijk met fijn personeel. Dr. O. Faik is een erg aardige, duidelijke en rustige tandarts die echt de tijd voor je neemt en naar je luistert. Een echte aanwinst als tandarts!
Dit is een hele fijne en klantvriendelijke praktijk met fijn personeel. Dr. O. Faik is een erg aardige, duidelijke en rustige tandarts die echt de tijd voor je neemt en naar je luistert. Een echte aanwinst als tandarts!
vriendelijke ontvangst en verzorging, erg geruststellend !
vriendelijke ontvangst en verzorging, erg geruststellend !
Zeer goed
Zeer goed
Zeer goed
Geeft duidelijk aan wat er gaat gebeuren en vraagt ook of ik een verdoving wil.
Geeft duidelijk aan wat er gaat gebeuren en vraagt ook of ik een verdoving wil.
Vriendelijke mensen. afspraken maken ed mag wat proffesioneler, sinds kort wel via mail maar kan een stuk beter.
Vriendelijke mensen. afspraken maken ed mag wat proffesioneler, sinds kort wel via mail maar kan een stuk beter.
Lemelerberg 9
2402 ZN Alphen aan den rijn
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.