Simpel rustig en netjes
Helemaal en alles goed
عمل سن واحد وازال العصب ومن بعده لا اصطاطيع اطعام من سباب الالم والي اكثًر من اسبوعين عاملو
ok
Ik heb zeer goede ervaringen met de preventie medewerker J. Haar behandelingen zijn nagenoeg pijnloos terwijl ik ook een ervaring heb bij een andere tandarts waarbij mijn tandvlees zo gevoelig was dat dit onder verdoving moest plaatsvinden. De tandarts is zeer secuur en meedenkend over welke behandelingen er nodig zijn.
Meteen geholpen, hoefde niet dagenlang te wachten. Tot op heden is het probleem opgelost
Goede kundige tandarts, uiterst vriendelijk. Ik heb nooit iets, nu ook niet. Doet geen onnodige dingen en ik ben tevreden met mijn jaarlijkse controle.
Keurig
Ik ervaar het als bijzonder prettig als persoon te worden ontvangen door alle betrokken medewerkers en niet als "nummer" zoveel van de dag en zo te worden herkend en "gekend". Voor mij erkenning en dank voor het gehele team. Beste Groet, Kees Sinke.
vakkundig en vriendelijk personeel.
Wij als gezin voelen ons gerust en veilig. Er wordt geluisterd en rekening gehouden. Professioneel en ontspannen. Kortom, heel fijn.
Goede service. Tandarts Faik geeft goed advies en er is altijd mogelijkheid voor overleg wat betreft de behandeling.
Tandarts Faik luistert goed en geeft uitstekende adviezen.
Afspraak maken heel makkelijk. Nooit lange wachttijden. Goede behandeling.
Jammer dat de lift vaker niet werkt, mijn moeder is slecht ter been en daardoor werf de afspraak paar keer gedwongen verzet.
Een goede tandarts
vriendelijke medewerkers prima zorg goede uitleg en adviezen nauwelijks uitloop van tijdstip van afspraak
prima
Mondhygiëniste houdt rekening met mijn gevoelige tandvlees tijdens de behandeling Tandarts overlegt over een behandeling en voert deze vakkundig uit
Ik ben angstig als ik naar de tandarts ga voor een behandeling. Ik vind het erg prettig dat ik dan word gesteld
een gesprek/onderzoek van 20 minuten over dieptereiniging van het tandvlees. Dat alleen kost al 220 euro. wat voor 20 minuten, een beetje prikken in het tandvlees en codes in de computer invoeren ongelofelijk veel geld is. Aan het eind van het gesprek een offerte en behandelplan afgesproken. Vervolgens krijg je per mail een andere offerte waar het ineens 500 euro meer gaat kosten. De tandarts kon zich wat codes even niet herinneren tijdens het maken van de eerste offerte. Hier is tijdens dat gesprek niets over gezegd. Ik kreeg de uitleg hierover pas nadat ik hier na enkele dagen zelf contact over opnam.
De tandartsbezoeken ervaar ik als prettig
Ik Ben klant ongeveer 20 jaar
wordt duidelijk gezegd wat er aan de hand is en als er iets wordt gedaan goed uitgelegd.
Ik ben niet gebonden aan een praktijk maar volg de mondhygiëniste omdat ik uiterst tevreden ben over de behandelingen.
Lemelerberg 9
2402 ZN Alphen aan den rijn
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.