Prima maatwerk op de klant gericht.
Fijne tandarts waar ook onze kinderen graag heen gaan.
Tandarts Nicolai als zeer prettig en deskundig ervaren.
Een professionele tandarts waar je goed geholpen wordt en die de zaken strak en hygiënisch voor elkaar heeft. Het is alleen wel heel druk waardoor een afspraak maken op korte termijn lastig is. Ook is het hierdoor zo dat je soms de mondbehandeling en controle niet gelijk na elkaar kunt laten plaatsvinden.
Zeer fijne ervaring met tandarts waanders. Ik beveel deze tandarts dan ook zeer aan.
De praktijk in eibergen zit begin van het jaar al helemaal volgeboekt. Als je een afspraak moet verzetten kom je op andere locatie terecht. Ook spoed kan nooit in eibergen. Ook geen vaste tandarts, iedere keer iemand anders. Iedereen is aardig en kundig, maar een vast gezicht vind ik toch prettiger.
Een nieuwe afspraak plannen is vaak moeilijk, de agenda van de tandarts zit te vol. Daardoor loop je te lang rond met lichte klachten die vaak al flink verergerd zijn voordat je aan de beurt bent voor een afspraak. Dat is jammer. De tandartsen en mondhygiënisten zelf zijn allemaal kundig, vriendelijk en efficiënt. Helaas ervaar ik wel eens dat ze te weinig tijd voor je kunnen nemen. Ook tijdens je afspraak ervaar je dat ze een te volle agenda hebben.
Zegt genoeg
.
Behandelend persoon stelt gerust, neemt de tijd en geeft duidelijk aan wat er gaat gebeuren.
Goed advies en reële benadering t.o v. mijn huidige gebitstoestand m.b.t. de toekomstige tijd.
Elke controle bij de mondhygiënist kies ik voor Chanella. Zij is rustig, duidelijk en deskundig naar mijn mening. Prettig persoon.
Uitstekend
Mijn ervaring met de tandarts is goed, ze hebben echt goede mensen in dienst. Het is ook fijn dat je vroeg in de ochtend maar ook laat op de avond een afspraak kunt maken. Enige nadelen wat ik heb ervaren is dat ze erg druk zijn. Wanneer je een spoed afspraak nodig hebt moet je 8u meteen aan de telefoon hangen, anders ben je te laat en kun je die dag niet meer behandeld worden. Ook lopen afspraken regelmatig uit. Helaas heb ik geen ervaring met andere praktijken dus kan ik geen oordeel geven of dit normaal is bij een tandarts.
Helaas slecht. Ik voel me steeds meer een nummer en niet gezien en gehoord. Afspraken worden heel vaak afgezegd of verzet. Als ik zelf een afspraak wil maken lukt dit bijna niet, duurt erg lang voordat er plek is of op mijn vaste locatie (varsseveld) is er gewoon geen plek. Voor mijn kinderen wil ik graag na schooltijd een afspraak maken, we kunnen iedere middag van de week maar toch is dit heel lastig en is dit bijna niet mogelijk. een voorbeeld: advies is voor mijn kinderen iedere 4 maand naar de mondhygiëniste, bij het maken van een afspraak aan de balie kan dit pas 6 maanden later. En dan maar hopen dat deze niet word verzet.... Verder is mijn dochter erg lang bang geweest voor de tandarts. dit werd niet gezien of serieus genomen. We hadden ook steeds andere tandartsen waardoor niemand haar kende. dit een aantal keer aangegeven maar werd niets mee gedaan. Op een gegeven moment voor aanvang van een afspraak eerst een gesprek gevraagd om een plan te maken. deze tandarts pakte dit gelukkig goed op, er werd een plan gemaakt, dit werd ook met ons besproken en de tandarts kende mijn dochter als ze weer terug kwam. Helaas ging deze tandarts weg bij de praktijk waardoor alles weer opnieuw begon, steeds nieuwe gezichten, plan niet duidelijk, maar afwachten wat er gebeurd. Vaste tandarts wilde graag met 9 a 10 jaar kijken voor een beugel, mijn dochter is nu bijna 10 en ik heb al een jaar geen afspraak kunnen maken met een tandarts om hierna te vragen... Dan nog een puntje; het motiveren van kinderen. Mijn kinderen, vooral de oudste doet erg haar best om goed te poetsen, volgt de adviezen altijd op en laat ons goed na poetsen. Toch hoort ze iedere afspraak de volgende zin, je moet beter je best doen/ je moet beter poetsen.. Ik wil soms wel eens schreeuwen, ze doet haar best.. maar het is hier nooit goed genoeg... geef haar liever een tip, zoals denk eraan dat je 5 sec. per tand poetst... poets dat gebied komende tijd een beetje langer... is wat motiverende.
Tussen de afspraken door had ik een noodreparatie nodig. Ze bellen je op wanneer ze een ‘gaatje vrij’ hebben. Als het op dat moment niet uitkomt bellen ze ander moment netjes weer. Prima service
Het bezoek aan de tandarts wat niet m’n favoriete bezoek is valt door de gastvrijheid en gezellige/warme omgeving altijd enorm mee. Fijne en spontane werknemers
Fijne tandarts alleen erg lange wachttijd en iedere keer een andere tandarts als je niet zegt dat je dezelfde tandarts wil, wat ik persoonlijk als erg fijn ervaar.
Je wordt altijd goed behandeld. Goed uitgelegd wat ze gaan doen.
Over deze enquête: Ik mis de assistente van de orthodontist in de lijst met functie. Ik weet niet hoe deze functie heet, maar volgens mij staat die er niet in. Dit was mijn laatste bezoek. De vragen zijn daarover ingevuld.
snel aan de beurt, vriendelijke behandeling
Makkelijk vooruit plannen en redelijk vroeg en laat op de dag een afspraak mogelijk.
Goed en vriendelijk, snel een afspraak als er problemen zijn met het gebit.
goed
Je wordt professioneel en vriendelijk geholpen.
Eschpark 9
7131 TG Lichtenvoorde
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.