Pas 1 keer geweest ben vriendelijk geholpen.
Goed ontvangen. Vriendelijke mensen. Duidelijke uitleg over wat er ging gebeuren . Ook tijdens behandeling. Later gelegenheid om vragen te stellen. Prima.
Binnen 4 weken al verbetering
Normaal toch altijd wel nerveus om naar de tandarts te gaan maar had dat gevoel nu totaal niet dus was heel positief.
Ik vind het ontzettend vervelend dat ik steeds een andere t darts en mondhygiëniste krijg.
Ik wordt goed behandeld
Lieve assistenten, en goede uitleg.
Eigenlijk is dat elke keer (op een allereerste keer na); Dogterom komt altijd professioneel, zorgzaam over, ook voor bangerikken zoals ikzelf. Top tandartsen en assistenten.
Hoe Caroline van der Slik me op mijn gemak stelt, hoe deskundig ze is, en niet te vergeten erg klantvriendelijk!
Prima
Geholpen door Julia
Goed geholpen en behandeld. Vriendelijk personeel.
Professional
De behandeling op zich minder kundig dan voorgaande ervaringen.De tandarts communiceerde over een vervolg behandeling met de assistente. De assistente was alleen maar bezig te preken over het al dan niet flossen. Haar benadering ervaarde ik als heel onbeleefd. Over de vervolg behandeling geen enkele communicatie, volstrekt onduidelijk waarom er een vervolg behandeling plaats moet vinden. Deze assistente hoop ik niet meer te ontmoeten in de behandelkamer. De tandarts was niet erg spraakzaam maar verder wel correct, dus kan een keer gebeuren.
Word altijd heel kundig behandeld en krijg van de assistentes altijd zeer goede tips om mijn gebit goed schoon te houden.
Door de zorg heb ik eigenlijk nooit meer gaatjes. Mensen zijn vriendelijk en flexibel. Personeel geeft goede tips en legt uit wat er gebeurt.
Vriendelijk personeel en professionele aanpak. De tandarts is geen pretje maar het personeel stelt je op je gemak.
Gelukkig heb ik vrijwel nooit gebitsklachten en daarom ben ik voor het halfjaarlijkse tandartsbezoek ook niet zo benauwd. De rust, vriendelijkheid en vakbekwaamheid van zowel receptioniste, mondhygiëniste en tandarts dragen er zeker aan bij dat je je op je gemak voelt.
Vriendelijk geholpen
Alles ging heel vlot. Had wel bij maken gezegd alleen controle, dit was niet doorgekomen daardoor toch gereinigd.
?
De behandelaar is vriendelijk, ter zake kundig en geeft goede uitleg. Ik ben heel tevreden. De praktijk in het algemeen ( receptie, wachtruimte, behandelruimten) is netjes, klantvriendelijk en professioneel. Complimenten en waardering voor allen die toch onder huidige moeilijkere omstandigheden hun werk moeten, wat mij betreft ook een zorgbonus!!
Caroline is heel fijn, vandaag met nieuwe collega Omar, ook bijzonder keurig! Ook de dames bij de receptie / aan de telefoon zijn altijd heel klantvriendelijk en behulpzaam. Hoewel een tandartsbezoek gewoon geen feestje is, maken ze er bij Dogterom echt het allerbeste van!
Deskundigheid behandelaar. Voelde mij op mijn gemak.
Een zeer vakkundig specialist ondersteunt door een geweldig team. De patiënt wordt heel goed en vriendelijk begeleid en met veel geduld geholpen
Koningin Julianaweg 40
3241 XC Middelharnis
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.