
Alle vormen van mond zorg is verzorgd onder een dak
Goed op tijd, vriendelijk, efficiënt
Goed en kundige geholpen door mondhygiënist
Gelijk goede diagnose gesteld en aktie ondernomen
Je wordt goed en vriendelijke geholpen en ze luisteren goed naar je
Prettig
Ik had een hele vriendelijke assistente en een hele lieve begripvolle tandarts, die mij erg op mijn gemak heeft gesteld
Mooie praktijk met veel wisselende tandartsen en mondhygiënisten. Ik word altijd vriendelijk geholpen.
De laatste 2 keer veel pijn tijdens de behandelingen. Dat is niet nodig. Ook er ruw behandeld. Kleding niet afgedekt. Vocht uit mijn mond spoot alle kanten op; kleding, gezicht en bril. Ik wil door deze mondhygiëniste niet meer worden behandeld.
Uitstekende mondzorg. De combinatie van mondzorg en controle is erg prettig.
Vriendelijk en kundig personeel. Alleen voordeur van praktijk is loodzwaar.
Gister gebeld voor afspraak mond hygiëniste voor reinigen gebit. Vanmorgen aan de beurt! Toen ze de lamp pakte viel er iets uit. Gelukkig niet in mijn oog! Maar mijn gebit is weer mooi schoon!
Laatste afspraak halfjaarlijkse behandeling preventie leek het meest op een oefening voor een stagiair. Kreeg natuurlijk tips die ik al 20 x heb gehad en 20 x betaal. Naam behandelaar niet bekend. Telkens een andere.
Over de tandheelkundige zorg (preventie, gebit schoonmaken) ben ik zeer tevreden. Wat me altijd stoort is de facturatie die per minuut gaat en meestal behoorlijk ruim wordt gemeten (meer dan de realiteit). Dat is heel jammer. Wat ik niet kwijt kan in de onderstaande vragen: ik had een afspraak ingepland gekregen bij Iris maar kreeg ineens een andere preventieassistente. Haar naam (Patricia) is niet te vinden in het lijstje namen onderaan. Het is mij niet verteld dat ik iemand anders zou krijgen. Ik krijg ongeveer elke keer een andere persoon... Op zich niet erg want ik vind ze allemaal goed, maar het valt wel op. En als je een afspraak bij iemand krijgt is het wel fijn als wordt uitgelegd vooraf waarom het iemand anders is.
Fijne tandartsen en mondhygiënisten, korte wachttijden
De mondhygiëniste ging zorgvuldig aan het werk. Ze legde goed uit wat er ging gebeuren. Ook wat ik zou kunnen gaan voelen. Mijn gebit wordt snel aangetast door de puffen die ik gebruik voor de astma. Mij is geadviseerd om elke 4 maanden het gebit te laten reinigen. De tandarts kwam lang voor controle. Fijn dat dit gelijktijdig kan.
Vlot goed
Er wordt goed geluisterd en je krijgt goed advies en goede zorg.
Vriendelijk en deskundig geholpen met nuttige tips en uitleg
Fijne ervaring en als je vraagt of ze alles uit willen leggen doen ze dat met alle liefde.
De zorg en de behandeling en het resultaat daar ben ik ontzettend blij mee . Ook de nazorg is prima en daarbij vind ik dat iedereen erg sympathiek is en vriendelijk dat vind ik ook erg belangrijk .
Alles ziet er netjes en verzorgd uit.
Ik werd vriendelijk ontvangen, prettig geholpen en vervolg uitgelegd. Ik was op mijn gemak en verliet de praktijk gerustgesteld en ontspannen.
Zorg is goed alleen jammer dat er iedere keer een andere mondhygiënist is
Vriendelijk geholpen
Koningin Julianaweg 40
3241 XC Middelharnis
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.