
Super goed geholpen en alles goed uitgelegd aangezien ik erge angsten heb . Top
Vriendelijk en fijne behandeling
Professioneel en vriendelijk.
Fijn dat Karen weer terug is
z
mens goed!
Je wordt op je gemak gesteld en dat is fijn als je bij de tandarts bent.
Een heel ontspannen ontvangst,!!
Wordt goed geholpen ondanks problemen met implantaat
Gewoon erg goed
Snelle, professionele behandeling
Aardige mensen, mooie praktijk en goed geholpen.
Andere mondhygieniste, werkt iets anders maar prima, tandarts is een vakvrouw, doet t gewoon goed. Oja, bij een vrijwille enquette kan je geen verplichte velden hebben, je doet het immers vrijwillig. Best storend. bv vraag toegankelijkheid, geen idee, dus vraagstelling best gek, zou logisch zijn dat je een antwoord als bv geen opinie / mening over toevoegt. nvt impliceert dat je geen mindervaliden hebt, kan bij deze vraag niet. (en een valide heeft ook een mening over toegankelijkheid) Dit zie je bij de andere vragen ook. Dus tandarts goed, enquette kan beter...(sorry 3 keer op verstuur moeten drukken)
Een tandartsenpraktijk waar je zeer professioneel en correct wordt behandeld. Goede uitleg en er wordt goed rekening gehouden met ‘angst voor de tandarts’. Ook altijd precies op tijd behandeld. Kortom: een top-praktijk voor mij.
De tandarts is een super tandarts voor mensen die bang zijn. Hij legde alles goed uit, maakte grapjes en dat maakte mij rustig
Gewoon Super!! Niets aan toe te voegen.
Consult half uur later maar dat kan altijd. Als ik urgent hulp nodig heb wil ik immers ook geholpen worden. Vriendelijke excuses van behandelend arts.
Ze weten altijd wel een gaatje te vinden om snel te helpen bij calamiteiten
Altijd vriendelijk en aardig
Vanwege pijnlijke kiezen bij het poetsen gebeld en ik kon dezelfde dag terecht. Iedereen is vriendelijk en ik ben goed geholpen. Het gaat allemaal heel efficiënt.
Dit keer was het goed. Ik heb de laatste keer/ keren slechte ervaringen mee gemaakt. Ik heb op het punt gestaan om een andere praktijk te zoeken. Jammer dat dit onderzoek nu wordt gedaan. Als je aangeeft dat een assistent dat ze je pijn doet dan moet ik mij niet aanstellen of een telefoniste moeilijk doet om een afspraak te verzetten enzo dit is al een aantal jaar aan de gang. Ik moet eerlijk zijn dit was mijn laatste poging gisteren en tot mijn verbazing ben ik weer net als vroeger goed geholpen. Mijn dank hiervoor. Aanbevelen heb ik op nee gezet omdat ik het niet weet.
Goed en netjes maar veelmwisselingen in personeel en tandartsen
Vlak voor mijn vakantie breekt er een stukje kies af... volgende dag gebeld en kon gewoon al binnen 2 uur terecht! Deze keer geholpen door tandarts Annemieke; wat een topper. Ze had het zo 'gepiept' en ik liep weer met een stralende lach en gerepareerde kies naar buiten.
Ik moest een gaatje laten behandelen. Nul pijn en alles werd netjes uitgelegd.
Ik ben goed geholpen er was duidelijke uitleg tijdens de behandeling en ze waren erg vriendelijk en professioneel. Ook werd ik precies op de afgesproken tijd opgehaald.
Koningin Julianaweg 40
3241 XC Middelharnis
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.