Relaxte sfeer en superschoon

Vandaag weer geweest en wederom keurig geholpen. De sfeer is hier altijd heel gemoedelijk en vriendelijk personeel! Vriendelijk welkom geheten door Linda. Tandarts Boef verteld precies wat er gaat gebeuren en de assistenten zijn heel bedreven en duidelijk. Ook de mondhygiënist doet haar werk prima. Kortom helemaal niet erg om er naar toe te gaan!

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Hele fijne praktijk met kundige tandartsen en assistenten!

Sinds vier jaren hebben wij, tot volle tevredenheid, bij deze praktijk onze tandartsbehandelingen. Er wordt goed geluisterd en je wordt serieus genomen. Ik kom er voor de halfjaarlijkse controles maar ook voor andere behandelingen, gedaan door mondhygiënisten, of voor orthodontie. Bij vervelende dingetjes kun je meestal al snel terecht. En wat mij verder opvalt is dat de tandartsen mij tegemoet komen als hun gelijke. Dus geen tandarts-cliënt, maar een mens-mens verhouding.

• de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) (preventie)assistent

uitstekend

Vandaag voor het eerst een tand gevuld. super snel, pijn te verwaarlozen. resultaat uitstekend.

• hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie
  • de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over waarom een bepaalde behandeling nodig was N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.

Al Meer dan 20 jaar prima , zeer tevreden

Dirk Jan Boef en zijn team helpen mij al jaren , ik ben er erg tevreden over.Het is niet voor niks dat ik nog steeds bij hen kom terwijl ik al 18 jaar niet meer in Groningen woon. Ik ga 4x per jaar met veel plezier naar de verbetering en weet zeker dat ik daar in goede handen ben. Mijn gebit is belangrijk voor mij, het moet in orde en schoon zijn. Bij de verbetering zorgen ze daar al jaren goed voor !! Ik heb in de loop der jaren al ongeveer 6 collega's bij de Verbetering aangebracht , die ook allemaal zeer tevreden zijn.

• de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden

Over Patiëntenvertellen 2024

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie