Vriendelijk, kundig, nooit lang wachten ivm uitloop spreekuur,

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Mijn vertrouwen in een enkele behandeling afgebroken

Verleden jaar heb ik verzocht mijn bovenkaak tandloos te maken. Ed wilde in eerste instantie niet tot trekken overgaan. Ik wees hem op het feit dat er boven tanden los in mijn kaak stonden en dat ik veel pijn en wisselende ontstekingen in mijn bovenkaak had. Hierop voelde hij aan de aangewezen tanden en besloot tot trekken over te gaan. Echter niet de hele bovenkaak maar alle snijtanden. Boven en onder. Omdat hij de deskundige is, en ik allang opgelucht dat er toch tanden getrokken zouden worden, heb ik ingestemd. Achteraf had ik bij mijn eigen voorstel moeten blijven. Ik heb nu niet alleen pijn aan mijn tanden maar ook veel last van de complexe gebitjes. De tandarts was op de hoogte van mijn relatief te grote tong en mijn kleine kaak. En achteraf kan ik zeggen dat er nog smalende opmerkingen gemaakt zijn over de gebitjes. Verder werd een begroting gemaakt van rond de 600 euro die buiten de vergoeding vallen. Bij afrekenen bleek dit rond de 800. En later kreeg ik nog een factuur voor het bijwerken van de gebitjes. De factuur van de tandtechnieker heb ik stom toevallig ook zelf gezien. Zeg 200 euro, terwijl de factuur via de tandarts omhoog geschoten is naar 365 euro!!! Ik heb nog verzocht om met Ed in gesprek te gaan. Maar die is heel star en geeft aan dat alles in overleg gegaan is. En dat hij zijn best gedaan heeft... Hij stelde voor dat hij alsnog tot alles boven trekken over kon gaan. En een nieuw kunstgebit. Maar u mag raden... Daar hangt dan wel WEER n prijskaartje voor me aan. Terwijl ik dit financieel al niet had kunnen voorzien. Ondanks dat ik als kind een trauma opgelopen heb en mijn leven lang al niet ontspannen naar de tandarts ben geweest durfde ik Ed mijn vertrouwen te geven. In de veronderstelling dat hij me goed zou helpen. Ondertussen ben ik van de regen in de drup gevallen en financieel uitgekleed ook nog! Slechte service, slechte informatie overdracht, geen empatisch gevoel voor patiënten maar vooral bezig met het opleiden van studenten.

• de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.) N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? ja
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee

Angst

Ik zelf ben erg angstig voor de tandarts en hij weet hier super mee om te gaan. Ik ga nu ieder half jaar naar de tandarts.

Goede behandeling. Prettig in omgang, en vriendelijk

Goede behandeling. Prettig in omgang, en vriendelijk

goeie ervaring mee

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee

Goede en vriendelijke behandelingen

Tevreden!

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Luisteren goed naar mijn wensen

Ze luisteren goed naar mijn klachten. Ik had eerst angst om naar de tandarts te gaan. Sinds kort is dat niet meer, ze gaan hier goed mee om.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist

Altijd goed geholpen

Je wordt snel geholpen als je klachten hebt. Kijken samen voor een oplossing .

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

We zijn nog niet zo lang client dus kan nog niet zoveel zeggen, maar een vriendelijk bedrijf met persoonlijke aandacht

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Er werd voldoende tijd genomen voor de behandeling

De behandeling was goed, alleen na het plomberen van mijn boventand heb ik nog steeds wat na pijn als ik eet en koude dranken drink

heel goed

alles goed

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Zeer fijne tandartspraktijk met heel vriendelijk personeel!

Zowel voor volwassenen als voor kinderen, voor de laatste zijn ze heel kundig, aardig en attent!

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Kleinschalig dus meer aandacht voor de patiënten

Mensen met aandacht en kennis van zaken

Niet correct

Vrijdags gewest voor tandsteen verwijderen, op maandag controle, word gezegd TANDSTEEN MOET VERWIDERD WORDEN. DAT IS NIET CORRECT!

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? nee

Zeer fijne ervaring

Me dochter was altijd bang om na de tandarts te gaan.nu vind ze het niet meer zo erg en spannend.ze klets zelfs de tandarts en assitente de oren van hun hoofd .wat ze bij een andere nooit deed.

zeer goed

correcte afspraken, goede behandeling, goede afstemming op de persoon.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over hoe u uw gebit het beste kunt verzorgen N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) dit was mij niet duidelijk

Altijd persoonlijke aanpak

Persoonlijk advies en laagdrempelig in de communicatie zowel met de tandarts als de assistentes

Vertrouwt en professioneel

Vertrouwt en professioneel

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

altijd goed behandeld zeer zorgvuldig.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Altijd correct en goed geholpen.

Aardige medewerkers en tandartsen Er wordt goed uitgelegd wat er gebeuren gaat en wat de mogelijkheden zijn, als er kiezen of tanden verwijderd moeten worden. Dus al met al zeer tevreden over deze praktijk.

• de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Al jaren uitermate tevreden, geen onnodige behandelingen

Uistekend

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) (preventie)assistent

Positief

Positief

Mooi

goed ik ben tevreden

Over Patiëntenvertellen 2024

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie