Goede ervaring. Geen minpunten.
gewoon nette behandeling zoals we gewend zijn
Erg geïnteresseerd en goed advies voor verzorging gebit.
Aardig personeel
Nast het feit dat het personeel zeer professioneel te werk gaat iedereen is zeer aardig en gezellig.
Ik ben erg blij met tandarts Kuypers. Een erg vriendelijke en geduldige man. Je hoeft ook nooit lang te wachten. Dat is voor een tandarts bezoekje wel zo prettig
Duidelijke uitleg, en vakkundige behandeling. Maar het blijven vooral mensen die je behandelen.
Beter luisteren naar patiënten.
Goedemiddag, Bedankt voor het invullen van de enquête. Wij betreuren het dat u het gevoel heeft ervaren dat u niet serieus bent genomen. Wij willen daar graag met u over in gesprek. Hiervoor kunt u contact met mij opnemen. Met vriendelijke groet, Marieke Versluis, praktijkmanager Kuypers Mondzorg
Vriendelijk
Altijd tevreden hier, bedankt!
Goede praktijk. In de omgeving van 0183 / 0184 / 0345 vind je denk geen betere
Kom hier al jaren en nog nooit klachten gehad
Wij komen van een andere tandartsen praktijk waar we steeds verschillende tandartsen hadden , of we werden afgebeld , tandartsen gingen weg en ook de mondhygiënisten gingen weg , dus een zeer onrustige praktijk waar we na 30 jaar weg zijn gegaan !! En wat was een verademing bij jullie in de praktijk , vriendelijke receptionisten , vriendelijke kundige tandarts , ja wij zijn blij!!
Keurige behandeling door mondhygiëniste Yvonne. Altijd klantvriendelijk.
Al jarenlang dezelfde mondhygiëniste, dat is vertrouwd, zeker voor iemand die wel eens een beetje angstig is. Behandeling altijd goed.
al jaren lang goede ervaringen
Goede (mond)zorg, altijd persoonlijk contact.
Ik voelde mij op mijn gemak
Fijne tandarts
Altijd goed en hartelijk geholpen!
Ben erg huiverig voor de tandarts, ze stelde me heel erg op mijn gemak, ze begreep me en werkte zorgvuldig. Vertelde wat ze deed en hield me op de hoogte , hoever ze was
Vakkundig en goede informatie aan de patiënt Geïnresseerd in de patiënt, je bent geen nummer.
Vriendelijk geholpen aan de telefoon en er was snel dezelfde dag een afspraak gemaakt voor mijn moeder met dementie. Later goed en vriendelijk en rustig geholpen door tandarts . Ook de vervolgafspraak geljk goed geregeld.
Vooral bij de mondhygiëniste vind ik het niet prettig. Toch heb ik geen negatieve ervaring: Wat ik fijn vind is dat er goed wordt verteld wat er precies gebeurt, zodat je iets meer voorbereid bent. Ik kreeg het idee dat er rekening werd gehouden met hoe het voelt voor de patiënt en niet wat het snelst (en soms pijnlijker) is.
Er wordt goed naar je geluisterd, en mee gedacht. Zodat het resultaat uitmuntend is
Mozartstraat 3
4207 DS Gorinchem
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.