Fijne en deskundige tandarts
Nieuwe vulling goed en snel klaar.
Ja wat kan ik hierover zeggen. Kom hier al zolang en nog nooit ontevreden geweest over wat dan ook.
Geen gedoe of gepush , dat hadden wij bij onze vorige tandarts wel. Alles gaat in goed overleg. Altijd vriendelijk. Enige minpuntje: afspraken meestal niet op tijd, loopt meestal uit.
Prima!!!
-
Niemand gaat voor zijn/haar plezier naar de mondhygienist en/of tandarts, maar dan is het toch fijn wanneer je op tijd en door uiters vriendelijke en deskundige vakspecialisten wordt geholpen
Al vele jaren bij tandarts Kuypers en zeer tevreden over hem! Hij is vriendelijk, rustig en geeft goede adviezen. De service is uitstekend en de medewerkers staan je vriendelijk te woord. Zou geen andere tandarts willen!
Goede ervaringen vriendelijke en behulpzame mondhygiëniste
Behandeling door mondhygiënist Yvonne, die tandarts Natasha er later bij haalde. Afspraak voor verdere behandeling is gemaakt. Als altijd zeer zorgvuldig gedaan!
Al Jaren super
Belde ivm pijn in mijn kies kon gelijk dezelfde dag terecht en werd s middags gebeld voor een vervolg afspraak
Goede uitleg.en goed advies
Rob is de rust zelve. Dus bezoek aan de tandarts is altijd relaxed.
Ik voel mij altijd gewaardeerd als client en vind dat de behandelingen erg professioneel worden uitgevoerd. Ik had laats een vraag over facings welke op een heel vriendelijke en professionele manier werden beantwoord waardoor ik voor mij zelf goed een conclusie kon maken.
Bij aankomst word je vriendelijk ontvangen en tijdens een behandeling krijg je vooraf en erna een duidelijlke uitleg.
De behandeling was goed maar het eindresultaat niet. Nadat de verdoving was uitgewerkt bleef ik pijn houden in de kies. Op vrijdag geholpen en moet nu met pijnstillers het weekend door. Vulling vervangen maar pijn gehouden. Moet dus opnieuw geholpen worden!
BEN AL JAREN BIJ KUYPERS MONDZORG, VOORHEEN TANDARTS MOL GEHAD, WAS PRIMA. MET TANDARTS EGAS ALS TUSSENPAUS NU BIJ TANDARTS STORM. HET BEVALT MIJ PRIMA, UITERST VRIENDELIJK, LEGT GOED UIT WAT ER GAAT GEBEUREN EN GEEFT EEN VOORPROEFJE OP WAT ER TE WACHTEN STAAT. iK BEN TEVREDEN EN GA NIET MET LOOD IN MIJN SCHOENEN NAAR DE TANDARTS.
Snel en op een prettige manier geholpen.
Ik had een stukje van mijn kies af en kon eigenlijk gelijk terecht. Naar gekeken en gelijk gerepareerd. Zonder pijn weer prettig naar huis. Super service
Een fijne praktijk
correcte benadering en (volgens mij) een goede behandeling
Straalt rust, begrip, toewijding uit! Verstaat zijn vak uitstekend!
Afgelopen week weer jaarlijks controle gehad bij Rob. En aansluitend mijn 2 jaarlijks bezoek bij Yvonne. Over beide zeer te spreken
Controle en behandeling van een oude vulling naar een nieuwe
Mozartstraat 3
4207 DS Gorinchem
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.