-
professioneel
Ik was bij Kim de mondhygiëniste en ze hielp me goed en luisterde naar mijn wens om te verdoven met zalf .
Ik moet een aantal vullingen laten vervangen en dat gaat heel netjes en in goed overleg
Geen opmerkingen
goed
Yvonne een geweldige mondhygieniste!! Heel goed in haar werk, en heeft altijd een praatje zeer betrokken
Hartelijk dank voor uw positieve review. Wat fijn om te horen dat u zo tevreden bent over Yvonne en haar betrokkenheid tijdens de behandelingen. We geven uw compliment graag aan haar door! Vriendelijke groet, Kuypers Mondzorg
Kim is een hele goede mondhygiënist een super leuke en gezellige meid
Ik heb de behandeling ervaren als zeer professioneel. Uiteraard zou je dat altijd mogen verwachten maar helaas is dat niet altijd zo. Er werd uitgebreid de tijd genomen, heel prettig.
Kroon was los en kon nog de volgende dag al voor een noodoplossing terecht.
Onze zoon Maik Roggeveen inmiddels 12 jaar ging al.alleen toen hij 11 jaar was alleen naar de tandarts. Romina en de tandartsAssistente ( sorry weet je naam niet) maar zijn zo aardig dat hij zich op zn gemak voelt en er daardoor alleen naar toe gaat. Dus wij zijn super blij met hun. Romina en de assistente, Maik is fan van jullie. Jullie zijn gewoon lief en gezellig wat alles minder eng maakt om naar jullie heen te gaan. Dikke pluim voor jullie.
Hartelijk dank voor uw mooie review. Wat fijn om te horen dat Maik zich zo op zijn gemak voelt bij Romina en onze assistente, en dat het bezoek aan de tandarts daardoor een positieve ervaring voor hem is. We geven uw complimenten graag aan hen door, zulke woorden maken ons team extra trots! Vriendelijke groet, Kuypers Mondzorg
zijn vriendelijk, luisteren naar je en stellen je op je gemak.
Cees was weer super,maar het tandtechnisch laboratorium waar jullie mee samen is het slechtste bedrijf waar ik ooit mee te maken heb gehad . Heb nu 2 nieuwe boven gebit en onder gebit laten aan maken door hun,heb in mijn leven nog nooit zo slechte aflevering gehad,en ook hun rebase kan ik alleen slecht over oordelen Het is geen plus punt voor jullie praktijk. Heb laatst weer netjes mijn rekening betaald,maar denk toch andere stappen te gaan onder nemen,als dit niet op correcte wijze opgelost gaat worden
Hartelijk dank voor uw bericht. Fijn om te lezen dat u tevreden bent over Cees. Tegelijkertijd vinden wij het erg vervelend om te horen dat u niet tevreden het tandtechnisch laboratorium. Dat is uiteraard niet de ervaring die wij voor onze patiënten wensen. Wij nemen uw klacht serieus en willen dit graag persoonlijk met u bespreken. Wilt u telefonisch contact met ons opnemen, zodat we samen de situatie kunnen doornemen. Met vriendelijke groet, Kuypers Mondzorg
Ik ben voor controle geweest en moet terug komen omdat een vulling los zit
Je komt, gaat liggen en wordt gecontroleerd, Een gebit zonder gaatjes wordt al snel begeerd. Natascha, proffesioneel en vriendelijk als ze is, Kijkt alles na en naderhand is alles weer fris. Achteraf een foto maken om transparant te kijken, Verborgen en versleten plekjes met vorig jaar Vergelijken, Alles goed, ga door zoals je doet. Laten we een nieuwe afspraak maken? Leuk contact, in de wachtkamer gehad. Zo doen we goede zaken!
Fijn
0 tijd, uitleg of persoonlijk contact. Handelingen zoals foto maken worden gedaan zonder overleg. Door deze ervaring ga ik de praktijk ook verlaten.
Bedankt dat u uw ervaring met ons deelt. Het spijt ons te horen dat u zich niet gezien of gehoord voelde tijdens uw bezoek. We nemen dit serieus en nodigen u uit om contact met ons op te nemen, zodat we samen kunnen kijken naar een passende oplossing. Vriendelijke groet, Kuypers Mondzorg
Alle behandeling zeer goed uitgevoerd! Erg tevreden
Fijne kundige en ervaren tandarts
Vriendelijk vakkundig en duidelijk in de uitleg
Altijd een prettige ervaring. Nemen de tijd en nemen goed door wat de eventuele knelpunten zijn. Professioneel personeel.
Nu bij de derde persoon van deze praktijk. Van goed via beter naar best.
Vriendelijke en geduldige benadering.
Prettig
Deze tandarts is de allerbeste! Aardig Vriendelijk en heel erg rustig. Geen angst zo fijn
Mozartstraat 3
4207 DS Gorinchem
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.