Specialistisch, vriendelijk en flexibel

Het is nooit leuk om naar de mondhygiënist te gaan omdat het vaak vervelend is als ze in je mond bezig zijn. Maar door een leuke meid als Kim ga ik nooit met tegenzin. Groet Lion

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.)
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort behandelstoel etc.)
  • de persoonlijke hygiëne, (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Mondhygiënist

Bedankt voor uw positieve feedback! We zijn blij dat Kim heeft bijgedragen aan een aangename ervaring tijdens uw bezoek. Als u weer een afspraak heeft, staan we klaar om u met dezelfde zorg te ontvangen. Met vriendelijke groet, Kuypers Mondzorg

Vakkundig

Niets op aan te merken.

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Nee
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Preventieassistent

Dank voor uw positieve feedback! We zijn blij dat u onze service als vakkundig heeft ervaren. Als u in de toekomst weer hulp nodig heeft, staan we voor u klaar. Met vriendelijke groet, Kuypers Mondzorg

deskundig en vriendelijk zoals altijd

Jarenlange ervaring met Kuypers mondzorg, betrokken bij de patient en geeft vertrouwen bij iedere behandeling

• het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Tandarts

Dank u wel voor uw mooie woorden! We zijn vereerd dat u al jarenlang vertrouwt op onze mondzorgpraktijk. Met vriendelijke groet, Kuypers Mondzorg

goed meisje

Snel en efficiënt

Bij binnenkomst heb ik totaal niet lang hoeven wachten. Vriendelijk ontvangst, heeft mijn tanden goed bekeken, kon me uitleg geven over een verkleuring en heeft ook mijn tandsteen verwijderd. Erg tevreden!

• de uitleg die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Hartelijk dank voor uw positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat uw ervaring bij ons als snel en efficiënt is ervaren. Ons team streeft er altijd naar om een vriendelijk en gastvrij ontvangst te bieden, en we zijn blij dat u tevreden was met onze service. Met vriendelijke groet, Kuypers Mondzorg

behandeling was prima

behandeling was prima

Prima behandelaar

Prima behandelaar - zowel op gebied van mondhygiëne als tandheelkunde. Altijd duidelijke uitleg vooraf en tijdens behandeling.

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • In hoeverre bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling N.v.t.
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Bedankt voor de positieve review! We waarderen het enorm. Met vriendelijke groet, Kuypers Mondzorg

Altijd goed geholpen en vriendelijke mensen.

We komen al jaren bij tandarts Kuypers en naar volle tevredenheid. Hij legt altijd uit wat hij gaat doen, is vriendelijk, net als de rest van het team.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Bedankt voor uw positieve feedback! We stellen het op prijs dat u al jaren tevreden bent over onze dienstverlening. We zullen ons best blijven doen om u en al onze patiënten goed te blijven helpen. Tot ziens bij uw volgende afspraak! Met vriendelijke groet, Kuypers Mondzorg

Prettig

De tandarts was heel beleefd en rustig en heeft ook goed geluisterd naar wat ik eng vind en probeerde daar goed on heen te werken zodat ik er zo min mogelijk laat van had

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service en dat onze tandarts je goed heeft geholpen. Jouw comfort staat bij ons altijd voorop. We kijken ernaar uit om je bij je volgende bezoek weer van dienst te zijn. Met vriendelijke groet, Kuypers Mondzorg

Voor het eerst hier geweest en hartelijk ontvangen.

Vriendelijk personeel

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn blij dat je tevreden bent met onze service. Met vriendelijke groet, Kuypers Mondzorg

Zoals in overige vragen al gemeld was de behandeling heel goed: deskundig en zorgvuldig.

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.

Gewoon goed

Fijne en kundige medewerkers. Zowel tandartsen,assistenten, mondhygiëniste en baliemedewerksters allemaal even vriendelijk

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Bedankt voor je positieve feedback! We zijn verheugd te horen dat je tevreden bent met onze service en ons team. We streven er altijd naar om vriendelijk en professioneel te zijn in al onze interacties. Als je in de toekomst weer bij ons langskomt, staan we graag weer voor je klaar. Met vriendelijke groet, Kuypers Mondzorg

Top tandarts

Gewoon prima en deskundige tandarts.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Een fijne , rustige en begripvolle tandarts.

Zie de beoordeling.

Bedankt voor je vriendelijke woorden! Met vriendelijke groet, Kuypers Mondzorg

Goede sfeer, goede aandacht en kundige behandeling.

Prima………

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Niet van toepassing
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.

Bedankt voor je vriendelijke woorden! We zijn verheugd te horen dat je de sfeer bij ons prettig vond, dat je de aandacht waardeert en tevreden bent met de kundige behandeling die je hebt ontvangen. Als er in de toekomst iets is waarbij we je kunnen helpen, staan we altijd voor je klaar. Met vriendelijke groet, Kuypers Mondzorg

top

Makkelijk en snel een afspraak maken

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? Ja
  • Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? Ondergebit klemde nog
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) Klinisch tandprotheticus

Professioneel, meedenkend en vriendelijk

Hele fijne tandarts, ben zeer tevreden over de service in het algemeen.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Wat fijn om te horen dat u tevreden bent over onze service! Bedankt voor uw positieve feedback, we streven er altijd naar om professioneel, meedenkend en vriendelijk te zijn. We kijken ernaar uit om u weer te mogen verwelkomen in onze praktijk. Met vriendelijke groet, Kuypers Mondzorg

Zorgvuldig en pijnloos

Ik was vooraf beïnvloed door negatieve en belerende verhalen over een bezoek aan een mondhygiënist, waardoor ik eigenlijk nooit naar de mondhygiëniste ging. Maar ik werd door de tandarts echt verzocht om een afspraak te maken. Inmiddels ga ik al een tijdje om de 4 maanden naar Yvonne. Zij is belangstellend, empatisch, kundig, legt goed uit en doet alles uiterst voorzichtig en secuur. Zij heeft mijn negatieve idee over de mondhygiëniste, absoluut om weten te draaien. Dat maakt dat ik nu trouw elke 4 maanden kom. En met zeer goed resultaat!

Vriendelijk en deskundig

Natasha is een tandarts die de zeer rustig en daardoor geruststellend overkomt.

• Indien dit het geval is, kunt u dit nog wat toelichten? N.v.t.

Een praktijk om aan te bevelen .

Goed georganiseerde praktijk met kundig vriendelijk personeel. Alles gaat in goede overleg en de zorg is van hoog niveau .

Vriendelijk en deskundig

Makkelijk om een afspraak te maken, je kan op korte termijn terecht en ook kleine kinderen worden in alle rust behandeld.

Heel tevreden

Vriendelijke en persoonlijke aanpak, voel me op mijn gemak en dat zegt wel wat :)

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.

Zeer kundig en klantvriendelijk

Kan ook voor spoed goed terecht. Behandelplan inclusief kosten en alternatieven wordt goed besproken. Zeer kundig, goed bereikbaar en vriendelijk.

Prina

Over Patiëntenvertellen 2024

Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie

• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier.