Hele slechte tandarts praktijk

Heel nieuw locatie leuk en aardig maar je kan nergens je auto zomaar kwijt bij de maasstad. Tandarts kan niet goed nederlands. En zodra 1 patiënt afbelt rent de tandarts meteen naar huis en proberen ze de andere patiënten te verplaatsen. Ze denken alleen maar aan winst waarschijnlijk, want om de patienten geven ze niks! Als ik ga heb ik nergens last van. Dan rommelen ze wat in me mond en de dagen daarna heb ik ineens wel last van kies of pijn of valt ineens een vulling eruit die niet los zat en ik ook geen last van had. Tandarts tikte er keihard tegen aan met een metalen voorwerp en vroeg doet dit pijn? Achteraf gezien tikte hij er tegen aan om die vulling een beetje los te maken. Die viel er binnen 2 dagen uit. Slim he?! Verder doen ze niet wat je ze vraagt. Ik heb al diverse keren gevraagd of mijn verstandkies verwijderd kon worden. Nee daarvoor moest eerst andere kiezen behandelt worden. Een heel behandelplan waar mij verstandkies niet eens deel van uit maakte. Ik heb ook gevraagd om een correctie van een kies die niet goed afhandelt is door hun. Daar is tot nu toe ook niets mee gedaan. Ze kijken in me mond en zetten voort wat zij willen ( waar ze het meest geld mee verdienen). Na bijna 1 jaar belde de assistente voor een afspraak. Ik heb ze een jaar vermeden omdat ze de jaar ervoor heel veel geld aan me hadden verdiend met hun zogenaamde behandelplan. Ik was er helemaal klaar mee. Ze zei dat ik voor controle moest komen en de dame zegt ik maak gelijk een afspraak bij de mondhygiënist. Ik gaf aan: maar dat vind ik op dit moment niet nodig. Waarop ze me voorloog dat het wel moet bij een controle!. En achteraf kreeg ik de rekening van de mondhygiënist! Wat mij ook niet van te voren is gezegd! Al met al weet ik niet wat ze vorig jaar allemaal hebben uitgespookt. Want nu zegt de tandarts weer dat ik wortelkanaal behandelingen nodig heb. Terwijl bijna elke kies al aan de beurt is geweest 1 jaar daarvoor. Het is gewoon een praktijk van geld opklopperij.!

• de toegankelijkheid voor mensen die moeilijk ter been zijn N.v.t.
  • de wachtruimte (comfort stoelen, lectuur, isolatie tegen storende geluiden etc.) N.v.t.
  • de behandelruimte (hygiëne, privacy, comfort, behandelstoel etc.) N.v.t.
  • de persoonlijke hygiëne (door gebruik van schone handschoenen, mondkapje, schone kleding etc.)
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? nee, en uitloop werd niet gemeld
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Nee
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) tandarts
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? ja

Niet bekwaamheid

Mijn ervaring is dat jullie met criminelen organisatie in zee bnt gegaan nml INFOMEDICS, die verdient bloedgeld over de rug van patiënten die niet zo breed hebben als je in termijnen wil betalen. Daarom overweeg ik naar een andere tandarts over te stappen. Receptie is heel grof.

• de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en) N.v.t.
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) dit was mij niet duidelijk

Super geholpen

Goed geholpen. Aandacht voor mijn kind

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Bent u bij uw laatste bezoek binnen 15 minuten na de afgesproken tijd behandeld? ja

• het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Wist u bij uw laatste bezoek vooraf door welke zorgverlener (tandarts, mondhygiënist, preventieassistent) u zou worden onderzocht of behandeld? Ja

Betreft behandeling uitstekend.

Heel goede CERVISE .

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.
  • het rekening houden met uw eventuele angst of pijn tijdens de behandeling(en)
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? nee
  • Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Ben zeer te vreden over de behandeling

Tandarts Kim is een geweldige tandarts, doet zijn werk uitstekend,legt alles goed uit,wat hij gaat doen. Wil geen andere tandarts.

• de bejegening (vriendelijkheid, geduld, persoonlijke aandacht voor u)
  • de uitleg die u kreeg over de oorzaak van eventuele pijn of mondproblemen N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de verschillende behandelmogelijkheden N.v.t.
  • de informatie die u kreeg over de kosten van de behandeling (vanaf € 250,- is de zorgverlener hiertoe verplicht) N.v.t.

Het was een warm welkom

Het was mijn eerste keer in de praktijk,het voelde als een warm welkom. Ik had mij vergist in de afspraak,ik was een paar dagen te vroeg. De receptioniste heeft mij er tussen gepland,erg bedankt hiervoor! Warme groet, Geesje

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) N.v.t.
  • Had u na de behandeling complicaties, of meer pijn dan waarop u (eventueel) door de zorgverlener was voorbereid? N.v.t.

Topper

Altijd heel vriendelijk en zeker met een mooie resultaat

• de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan
  • Door welke zorgverlener bent u onderzocht of behandeld? (als dit er meer zijn geweest, klikt u dan de zorgverlener aan die u als laatste heeft onderzocht of behandeld) mondhygiënist

Tevreden

Leuke tandarts vriendelijk ook voor de kinderen voelde zich op hun gemak

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Vriendelijk en goed geholpen.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Zeer goed en professioneel en vriendelijk

Ik ben zeer tevreden en kan het iedereen aanraden, zeer professioneel en goed

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Nette en goede behandeling.

Deskundig

Deskundig met de benodigde vaardigheden

In één woord 'GEWELDIG'

De tandarts werkt vlot, nauwkeurig, vertelt precies wat er gebeurd en vraagt regelmatig of alles in orde is daar ik de keuze kreeg of ik het vullen van mijn kies met of zonder verdoving wilde laten doen en voor zonder had gekozen. Ondanks dat het soms wat gevoelig was vond ik het beter dan de tijd met een verdoofde mond te lopen.

• de bereikbaarheid (telefonisch/e-mail) N.v.t.

Joanna

Heel lief en heeft veel geduld me zoontje is helemaal Blij met haar

Fantastisch team

Assistentes, tandartsen en niet te vergeten de baliemedewerkster zijn allemaal toppers!!

Altijd heel goed

Top service in alle opzichten!

Goeie gerichte aanpak

İk ben goed behandeld door de mondhygienist en wordt goed bijgehouden.

Geweldig.

Goede ontvangst. Zeer goede service op het gebied van het reinigen van het gebit. Enorm tevreden.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? ja

Diëtiste die kijkt naar mijn voorkeuren

De Diëtiste die kijkt naar mijn voorkeuren, maar toch ook mij weet te stimuleren en doelen te stellen die haalbaar zijn voor mij. Resultaten zijn ook volgens haar verwachtingen.

• de termijn voor het maken van een afspraak
  • hoe u te woord bent gestaan aan de telefoon/balie N.v.t.
  • het rekening houden met uw wensen bij de keuze voor een bepaalde behandeling
  • de zorgvuldigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.
  • de deskundigheid waarmee de controle of behandeling is gedaan N.v.t.

service gaat zeer achteruit

tot voor kort was ik zeer tevreden over deze tandarts. vriendelijke mensen, goed bereikbaar en snelle hulp bij problemen. sinds kort is het echter hopeloos. slecht bereikbaar, op voicemail wordt niet teruggebeld, e-mail niet beantwoord. nu met constante pijn, nog steeds ruim week na trekken kies, waarschijnlijk ontsteking, eerste mogelijkheid afspraak is over 5(!) dagen.

Communicatie

Ik vind het heel jammer de laatste tijd wat er gebeurt in uw praktijk. Afspraak gemaakt voor woensdag en dinsdag. ( ben patient van zusje dante) dinsdag 5 min voor afspraak stond ik voor de deur lange hilleweg. Geen gehoor zij gaan pas 1 juni vertrekken gebeld blijkt dat ik op lombardijen afspraak heb. Werd niet verteld toen ik de afspraak maakte. Volgende dag mijn moeder gebracht moet naar spoed ziekenhuis gaan. Receptie zei het is laat moet volg. dag. Ik zei kan niet het is spoed maak niet uit welke ziekenhuis. Zonder overleg aan de telefoon afspraak gemaakt voor volg. dag om 9.20. Ik zei dat kan niet want mijn moeder dialiseerd die dag. Ik vond het zo erg alsof ik niet bestaat dat zij zomaar een afspraak maakt. Ben vertrokken en zelf bij erasmus afspraak gemaakt mocht ook gelijk komen omdat mij moeder ziek en oud is hadden zij begrijp zo hoort het ook. Hoopt dat het beter zal gaan als het straks maasstadweg open gaat. Van zusje dante was ik heel erg tevreden dat ik heel mijn familie meenam naar de praktijk.

• Bent u tevreden over het uiteindelijke resultaat van de behandeling? N.v.t.

Ben heel blij en tevreden

Zeer tevreden top geweldig

aardig vriendelijke personeel

goed en perfect services

Goede ervaring

Over PatiëntenVertellen

PatiëntenVertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkend door de KNMT -KRT erkend -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie