
Ervaren mensen die weten wat ze moeten doen en dit op professionele wijze laten zien en vertellen wat ze gaan doen en hoe waardoor je met Een goed gevoel naar deze tandartspraktijk gaat
PERFECT
Fijne praktijk
Wordt goed geholpen en geïnformeerd
De behandeling van de tandarts was op zich goed maar de vulling was te hoog maar volgens de tandarts niet want het papiertje tussen de kiezen zei dat het goed was . Uiteindelijk thuis toch een stukje afgebroken... De ervaringen met de mondhygiëniste zijn veel vervelender. Er werd een gingivitus geconstateerd en se behandeling die ze voorstelde zou+_ 1000/ 1500 euro kosten en werd niet vergoed door de zorgverzekering. Dat is wel iets om over na te denken maar de mondhygiëniste zette nogal druk op ons , bleef maar herhalen dat t mijn eigen schuld is als ik tanden verlies en wilde dat ik een contract ondertekende waarin stond dat het deze behandeling weigerde . Ik vind dit op zn zachtst gezegd bizar , de druk ,de dreigende toon staan me absloluut niet aan! Bovendien na navraag bij verschillende andere mondhygiënisten , blijkt dat dit zeer dubieus is . Reden om per direct deze praktijk te verlaten en het ook nooit aan te bevelen bij andere mensen. De assistentes zijn erg vriendelijk, praktijk netjes , schoon, alles is goed geregeld qua voorzieningen maar de werkwijze is erg slecht.
Altijd snel geholpen, vriendelijk assistentes en tandarts.
Ik had al de hele week last van mijn kies. S"morgens om half negen gebeld het verhaal uitgelegd en ik kon om 10 voor 9 terecht, echt super.
Zeer plezierig, zo goed als geen pijn tijdens de behandeling.
Het voelt vertrouwd en goed.
Laatste bezoek was top. Was zeer te spreken over mondhygiënisten. Ze was heel vriendelijk en bleef ook vragen of ik het vervelend vond of niet. Dat vind ik zelf prettig. Tandarts was ook top. Goed me gebit nagekeken en was dan ook snel klaar.
Altijd weer gezellig bij Nilai
Goed
Abc
Nilai is een hele fijne tandarts. Luistert goed, is vriendelijk en deskundig
Zie boven
Goed te bereiken en fijne werknemers !
Kreeg duidelijke uitleg over de behandeling en de kosten daarvan
Zowel de mondhygiënist als de tandarts zijn zeer deskundig en erg vriendelijk. Er wordt echt naar je geluisterd en meegedacht indien nodig. Daarnaast vind ik het ook leuk dat ik bij mijn voornaam word genoemd, komt toch net even wat persoonlijker over.
Altijd is alles goed. Heleen fixt mijn gebit elk half jaar en heb nog nooit een gaatje gehad dus kan niet anders dan heel goed zijn.
Prima ervaring, goede communicatie en goede behandeling.
goed
goede
Er is niets negatiefs te melden altijd super
Vriendelijke mensen en word altijd goed geholpen. De laatste keer kreeg ik een bitje tegen tandenknarsen en gebruik hem welke dag. Minder vaak gevoelige kiezen nu. Wel zou ik het waarderen als er voortaan een prijs wordt genoend, want ik schrok me een hoedje.
bij een probleem aan mijn gebit kon ik dezelfde dag nog terecht voor een behandeling
Havenkade 19
1973 AH Ijmuiden
Patiëntenvertellen.nl, dé tool waarmee u eenvoudig uw patiëntenenquête kunt afnemen. Met behulp van onze professionele ondersteuning kost het nauwelijks tijd. -Erkenning KRT, KNMT en KRM -Direct contact met Helpdesk -Mogelijkheid tot online publicatie
• Iedereen mag een review schrijven zolang er voldaan wordt aan de gebruikersvoorwaarden.
• Kiyoh & Klantenvertellen zijn onafhankelijke platformen en erkend Google reviewpartner. Of een review nu lovend is of juist kritisch – iedere stem telt.
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan.
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd.
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.