xxx

xxx

• Waar kent u Speakers Academy van? google
  • Naam geboekte spreker Jeroen Smit
  • Uw mening over spreker Ervaren, enthousiast, professioneel, heeft een mening

Goed doordachte presentie met humor gebracht.

Hoe je abstracte zaken concreet kunt maken. Dat is Pedro gelukt.

• Uitvoering N.v.t.
  • Naam geboekte spreker Pedro de Bruyckere
  • Uw mening over spreker Zie boven

Hadassah de Boer is een top gespreksleider

Hadassah de Boer is professioneel en vriendelijk. Ze zorgt proactief dat ze op de hoogte is van het onderwerp. Ze heeft een heel goede interactie met het publiek. Ze voelt de zaal goed aan.

• Waar kent u Speakers Academy van? ik googlede eigenlijk op Hadassah haar naam
  • Naam geboekte spreker Hadassah de Boer

Leuk!

Herold heeft een prettige persoonlijkheid en kreeg het publiek snel mee. Hij gaf structuur en had ook zijn grapjes mee! Fijne spreker!

• Waar kent u Speakers Academy van? Mijn directeur
  • Naam geboekte spreker Herold Dat
  • Uw mening over spreker Leuk!

Energiek, gedreven en passie voor het vak

• Waar kent u Speakers Academy van? Internet
  • Naam geboekte spreker Pierre Wind
  • Uw mening over spreker top

Inspirerend, onderbouwd en 100% raak.

Lezing was perfect afgestemd op de thema's die op de school spelen. We kunnen weer even verder...

• Services N.v.t.
  • Waar kent u Speakers Academy van? Sprekers
  • Naam geboekte spreker Pedro de Bruykere
  • Uw mening over spreker Super spreker

interessante en onderhoudende lezing

• Waar kent u Speakers Academy van? internet
  • Naam geboekte spreker Pedro De Bruyckere
  • Uw mening over spreker onderhoudend

inspirerend en innovatief

Geweldige lezing van Césare Peeren geboekt die enorm tot nadenken stemt. De speakers academy heeft heel goed meegedacht met welke sprekers ik voor ons evenement kon vragen. Alle complimenten!

• Waar kent u Speakers Academy van? via een collega
  • Naam geboekte spreker Césare Peeren
  • Uw mening over spreker zeer inspirerend en hij heeft zich enorm verdiept in de doelgroep en zelfs in de locatie. Prachtig maatwerk!

maatwerk en inspiratie!

Twee sprekers geboekt nadat de Academy heel goed geluisterd had waar ik naar zocht. Prachtig maatwerk geleverd met zeer inspirerende sprekers. Ook alle praktische punten heel goed geregeld!

• Waar kent u Speakers Academy van? collega raadde aan
  • Naam geboekte spreker Freek Teunen
  • Uw mening over spreker fris, inspirerend en zeer geschikt voor onze doelgroep. Had zich zeer goed voorbereid!

Inspirerend en nieuwe inzichten op een hele leuke manier gebracht!

Jan was top! Inspirerend en scherp. Hij heeft ons echt verder gebracht in het denken over en inzicht in de demografische trends die op ons afkomen. We zijn heel tevreden over zijn bijdrage.

• Naam geboekte spreker Jan Latten
  • Uw mening over spreker Uitstekend

Positief.

goede afstemming met het bureau. Wat lastig om content vooraf te krijgen en dit helemaal af te stemmen. uiteindelijke delivery was goed, positieve reacties. kwaliteit van de spreker erg hoog.

• Waar kent u Speakers Academy van? andere sprekers
  • Naam geboekte spreker Andre Kuipers
  • Uw mening over spreker super.

Heel goed, Demi de Wilde was uitstekend te bereiken voor communicatie vooraf en na het evenement en dacht goed mee over enkele moeilijkheden waar we tegenaan liepen.

• Waar kent u Speakers Academy van? Google
  • Naam geboekte spreker Joop Hazenberg
  • Uw mening over spreker Interessant verhaal, wist het goed toe te spitsen op het publiek en evenement. Goede dynamiek met de dagvoorzitter. Was ruim van tevoren aanwezig en bleef achteraf om met het publiek te spreken.

Doorbraak voor onze cultuur

Joost Hoebink heeft zijn rol als debatleider / gastheer goed ingevuld. Het is gelukt om een meer open, uitgesproken en ondernemende cultuur te creëren.

• Waar kent u Speakers Academy van? Via Rens de Jong
  • Naam geboekte spreker Joost Hoebink
  • Uw mening over spreker Fantastisch

Prachtige, enthousiaste en onderhoudende presentatie van de heer André Kuijpers

De heer André Kuijpers heeft een prachtige presentatie gegeven op ons 36e NVAM Nationaal Anesthesiecongres. Hij gaf inzicht over zijn motivatie, zijn streven en zijn leven als astronaut. Daarnaast ook de medische aspecten die hier bijkomen. André presenteerde met passie en humor waardoor ieder inclusief hijzelf de tijd vergat en alles een half uur uitliep. Zeer de moeite waard dus.

• Waar kent u Speakers Academy van? Website een eerdere boekingen
  • Naam geboekte spreker André Kuijpers

Gewelding

We hebben Jeroen Smit ervaren als een toegankelijk, gepassioneerde spreker. We hebben heel veel positieve reacties van onze collega's gekregen. Kortom het was een geslaagde dag!!!! Alleen maar lof

• Waar kent u Speakers Academy van? Via Collega's
  • Naam geboekte spreker Jeroen Smit
  • Uw mening over spreker Uitmuntend

Zeer inspirerend en boeiend

Bevlogen sprekers met kennis van zaken. Goede beantwoording tijdens vragenronde en discussie. Actuele onderwerpen.

• Waar kent u Speakers Academy van? Eerdere boekingen
  • Naam geboekte spreker Rob de Wijk en Arend-Jan Boekestijn
  • Uw mening over spreker Deskundig, boeiend met humoristische twist

Een goede ervaring! Snel schakelen & fijn contact

• Naam geboekte spreker Dit maal Mathijs Bouman & Jeroen Smit
  • Uw mening over spreker Erg goed!

Uitstekende spreker!

Uitstekende spreker. Was er op tijd, deed een goed verhaal. Over de prijs werd meegedacht. Fotomateriaal hebben we niet om gevraagd, maar ook niet ontvangen. Ik weet niet zeker of dat was afgesproken. Uiteindelijk is het prima. Wat voor mij beter had gekund was als de kilometervergoeding niet zo duur zou zijn. Kostendekkend zou logischer zijn.

• Waar kent u Speakers Academy van? Ik kende de spreker
  • Naam geboekte spreker Pedro de Bruyckere
  • Uw mening over spreker Zeer goede spreker

Hele fijne ervaring!

Onze organisatie heeft genoten van de mooie motivational speech van Maarten van der Weijden. Maureen Zuidhof van Speakers Academy is ons contactpersoon geweest gedurende het proces. De samenwerking verliep erg prettig en vlot! Bij een volgende motivational speaker, zullen wij zeker aan Speakers Academy denken. Bedankt!

• Waar kent u Speakers Academy van? Google
  • Naam geboekte spreker Maarten van der Weijden
  • Uw mening over spreker Indrukwekkend!

Nina blijft onze steun en toeverlaat!

Dikke complimenten naar Nina van Speakers. Ze blijft iedere keer onze steun en toeverlaat als we op zoek zijn naar inspirerende en vooral passende sprekers. Hoe hectisch het ook is aan onze kant, ze weet ons toch iedere keer weer van perfect maatwerk te voorzien.

• Waar kent u Speakers Academy van? Vast sprekersbureau
  • Naam geboekte spreker Mark Wijsman
  • Uw mening over spreker Mark was gedurende een 3 daags event onze dagvoorzitter tijdens het plenaire deel. Ondanks alle hectiek was Mark het rustpuntje op het podium.

Algemeen inspiratie

Ik had gedacht dat we meer zouden inzoomen op de Limburgse economische ontwikkelingen zoals we ook hebben besproken in het vooroverleg. Richard bleef te algemeen in de trendsetting. Voor degene die het verhaal nog nooit hadden gehoord een prima verhaal, maar voor de gevraagde doelstelling niet helemaal uit de verf gekomen. Er werd wel af en toe gememoreerd naar de Campussen die Limburg rijk is. Dit had nog nadrukkelijker gemogen en breder uitgedragen gemogen.

• Waar kent u Speakers Academy van? Rabobank
  • Naam geboekte spreker Richard van Hooijdonk
  • Uw mening over spreker Zie aantekeningen

Wat wij zochten, vonden wij

Wij zochten een passende verrassing voor onze assistenten in de vorm van een motiverende spreker die met woorden ruimte, positiviteit, kracht en moed zou creëren. Dat is gelukt!

• Waar kent u Speakers Academy van? Via mijn manager
  • Naam geboekte spreker Hélène Oosterhuis
  • Uw mening over spreker Een gedreven en empatische spreker die mensen aan het denken zet.

Geweldig!!

André trad op voor ruim 300 Rabobank gepensioneerden in het Auditorium van Rabobank Nederland. Natuurlijk een fantastische plek met alle denkbare faciliteiten, maar nu ook met een geweldige spreker!! André boeide van het begin tot het eind en onze voorzitter moest er op gegeven moment een eind aan maken. Positief bedoeld hoor!! Ook bij de borrel na de presentatie bleef André tot het eind en was er alle gelegenheid voor de deelnemers om met hem in gesprek te gaan en dat gebeurde ook in hoge mate en ook met hem op de foto gaan was geen probleem. We hebben super genoten van zijn aanwezigheid!

• Uitvoering N.v.t.
  • Waar kent u Speakers Academy van? periodieke magazine
  • Naam geboekte spreker André Kuipers
  • Uw mening over spreker zie hierboven, super

Inspirerend en enthousiast ontvangen door onze medewerkers

De bijeenkomst was zeer geslaagd en het verhaal van Marc Lammers erg inspirerend! We hebben vele goede reacties gehad.

• Waar kent u Speakers Academy van? Vorig jaar
  • Naam geboekte spreker Marc Lammers

zeer professioneel

professioneel

• Waar kent u Speakers Academy van? web
  • Naam geboekte spreker Jasmijn Rijcke
  • Uw mening over spreker uitstekend

Over Speakers Academy

Welkom in de wondere wereld van Speakers Academy®. We vertegenwoordigen de meest invloedrijke experts en autoriteiten van de wereld. Samen met onze sprekers creëren we betekenisvolle en innovatieve verhalen voor onze Nederlandse en internationale klanten en hun publiek. Verhalen die verteld moeten worden en om onze missie ‘Bringing Knowledge to the World’ uit te dragen.