Prettige samenwerking

Goede ervaring met Speakers Academy: contact is soepel en prettig verlopen. Niets op aan te merken.

• Waar kent u Speakers Academy van? google search
  • Naam geboekte spreker Gerrit Hiemstra
  • Uw mening over spreker Goede spreker

Verrassende invalshoek

Daniel heeft ons zeer kunnen boeien. We hebben met elkaar via mooie invalshoeken de theorie achter teamvorming en leiderschap ontdenkt

• Naam geboekte spreker Daniel Seesink
  • Uw mening over spreker N.v.t.

Leuke hilarische lezing

Zeer leuke lezing tijdens onze veiligheidsdag. De overeenkomsten met apen en directie was hilarisch.

• Waar kent u Speakers Academy van? Secretaressecongres
  • Naam geboekte spreker Patrick van Veen
  • Uw mening over spreker Top

Mathijs is een hele goed spreker

Mathijs heeft een heel goed verhaal en met humor!

• Waar kent u Speakers Academy van? via via
  • Naam geboekte spreker Mathijs Bouman
  • Uw mening over spreker heel goed

Zeer prettig

Professioneel en vlot!

• Waar kent u Speakers Academy van? Collega's
  • Naam geboekte spreker Bas Kodden
  • Uw mening over spreker Zeer boeiend

Een inspirerende bijdrage aan ons event

Namens alle collega´s hartelijk bedankt voor de inspirerende bijdrage aan ons klantenevent voor het 100-jarig jubileum van Hermeta. Erg leuk dat André Kuipers een aantal parallellen qua jaartallen benoemde in zijn presentatie. Dit gaf het een persoonlijke tint. We hebben ongelofelijk veel leuke en mooie reacties gehad waarbij André Kuipers het hoogtepunt voor velen was! Zijn bijdrage heeft geholpen onze duurzame boodschap goed over te brengen en iedereen ondanks de warmte met een zeer fijn gevoel op weg naar huis te laten gaan!

• Naam geboekte spreker André Kuipers
  • Uw mening over spreker zie boven

Prettig, meedenkend en bevlogen spreker

Tom Middendorp is voor Gasunie een spreker die een boodschap meegeeft om over na te denken m.b.t. het beleid van onze firma. Een man bereisde man die zijn conclusie heeft getrokken m.b.t. klimaat en milieu.

• Naam geboekte spreker Tom Middendorp
  • Uw mening over spreker aangenaam en benaderbaar

Leiderschap dat inspireert: Het verhaal van Brian Furley

Brian Furley's verhaal is uniek in Nederland. Hij richt zich op een onderwerp dat misschien niet direct bekend is bij het grote publiek, maar zijn inspirerende manier van spreken zorgt ervoor dat hij mensen kan meenemen in zijn verhaal over hoe je door goed leiderschap het beste uit anderen kunt halen.

• Waar kent u Speakers Academy van? Via via
  • Naam geboekte spreker Brian Furley
  • Uw mening over spreker Hele fijne spreker, zeer goed benaderbaar & denkt graag mee om het verhaal aan te passen om het passend te maken voor het publiek

Amazing speaker, wonderful connection with our business, great energy!

We've contacted Martine for an hour keynote lecture on animal wisdom, where we've explained upfront the mission, vision and strategy of our own company. She managed to find the perfect balance between fun, inspiration and the link to our business. She wove in some of the key points of the day and did this with an amazing energy and enthusiasm. We've sent out a survey to all of our employers after the talk and they rated her an overal of 9.1 on 10. Honestly, it couldn't have been more perfect. A big big thanks to Martine!!

• Naam geboekte spreker Martine Van Zijll Langhout
  • Uw mening over spreker Perfect!

Inspirerende toegevoegde waarde

Prima samenwerking en presentatie. Duidelijk verhaal met ruimte voor inbreng van de groep. Samenwerking vooraf goed en constructief.

• Services N.v.t.
  • Waar kent u Speakers Academy van? via collega
  • Naam geboekte spreker Tom Palmaerts
  • Uw mening over spreker goed

Geweldige lezing door Andre Kuipers

Communicatie en samenwerking prima: snelle reacties en alles duidelijk. Andre had een geweldig verhaal en nam alle tijd om ook daarna nog met mensen in gesprek te gaan en foto's te (laten) maken. Wij hadden een zeer geslaagd evenement.

• Naam geboekte spreker Andre Kuipers
  • Uw mening over spreker Top

Heel fijn contact, snelle reacties en behulpzaam.

• Naam geboekte spreker Ruben Dingemans
  • Uw mening over spreker Alles perfect verlopen. Professioneel en kan zich perfect inleven in de opdracht.

Fascinerende lezing over digitalisering en privacy in China

Manya Koetse gaf een digitale lezing over digitalisering versus privacy in China. Fascinerende lezing. Veel voorbeelden uit de praktijk en professionele manier van presenteren.

• Naam geboekte spreker Manya Koetse
  • Uw mening over spreker Professioneel

Inspirerende sessie voor huisartsen

Goede spreker om verandering te motiveren. Informatief en motiverend zonder belerend te zijn.

• Waar kent u Speakers Academy van? meetings
  • Naam geboekte spreker Erik-Jan Vlieger
  • Uw mening over spreker zeer goed

Fijne samenwerking op alle vlakken.

Julie Brown rocked our stage. Het was heel erg inspirerend, motiverend en ontroerend. Ik kon nog uren naar haar luisteren! Ook haar toegankelijkheid op voorhand was super.

• Waar kent u Speakers Academy van? online
  • Naam geboekte spreker Julie Brown
  • Uw mening over spreker TOP!

Fijne begeleiding en een ruim aanbod

Mijn ervaring met SpeakersAcademy is erg positief. Ik heb contact gehad met Desmond. Hij heeft ons vanaf het eerste moment geholpen met informatie over de sprekers en heeft nieuwe suggesties aangedragen. Tot na het event hebben we contact gehad. Prettig contact en het gewenste resultaat: interessante sprekers op ons event.

• Naam geboekte spreker Steven van Belleghem, Aaron Mirck, Anne-Marie Fokkens
  • Uw mening over spreker Interessante sprekers en een goede dagvoorzitter. Zeer tevreden.

Wat een spetterende keynote, ook onze gasten waren erg te spreken.

Wat de deelnemers van ons event vonden van Ayca's keynote: "De sessie van Ayca Szapora was het meest inspirerend vanwege de snelheid en de diverse trucjes rond beeld en geluid in haar presentatie" "Ayca Szapora, meest inspirerend en het meest blijven hangen" "de sessie van Ayca was spetterend" "Ayca heeft echt een talent om iedereen met energie te laten afsluiten." "Acya maakte het verschil"

• Naam geboekte spreker Ayca Szapora
  • Uw mening over spreker Geweldige

Fijn bedrijf om mee samen te werken

Mijn eerste keer Speakers Academy was top! Eerste contact was meteen een klik. Snel schakelen, meedenken en duidelijke communicatie. Dat is heel fijn!

• Waar kent u Speakers Academy van? via collega
  • Naam geboekte spreker Marit Bouwmeester
  • Uw mening over spreker In een woord; Fantastisch! Marit weet de aandacht van iedereen te pakken en vooral vast te houden. We hebben een hele inspirerende presentatie gehad!

Soepele samenwerking

Alles soepel verlopen, hartelijk dank!

• Naam geboekte spreker Marianne Thieme
  • Uw mening over spreker Uitstekend, scherp, goed voorbereid

Positief, fijne en snelle afstemming met de spreker

Snel een passende spreker gevonden via Speakers Academy. Afhandeling en contact verliep soepel en efficiënt. Tevreden over de spreker die een passend verhaal had; authentiek, herkenbaar en persoonlijk.

• Naam geboekte spreker Pirjo de Winkel
  • Uw mening over spreker Goed, passend en super geïnteresseerd in ons verhaal.

Een ervaren spreker

De heer Hagedorn is een persoon met veel ervaring. Dat merk je vanaf de voorbespreking tot het moment dat hij op het podium stapt. De culturele verschillen tussen Nederland en Duitsland zijn zeer herkenbaar voor de exporterende deelnemers in de zaal. En de juridische en bureaucratische verschillen zorgen voor nieuwe inzichten.

• Naam geboekte spreker Axel Hagedorn
  • Uw mening over spreker N.v.t.

We hadden een zeer geslaagd evenement

Hennis heeft het onderwerp mooi ingeleid, en daarna zeer actief deelgenomen aan de paneldiscussie.

• Waar kent u Speakers Academy van? internet
  • Naam geboekte spreker Hennes de Ridder
  • Uw mening over spreker zeer goed

Fantastische samenwerking met Speakers Academy!

De bijdrage van Sabine was fantastisch, zeer boeiend. Wij hebben zeker positieve reacties ontvangen over haar aanwezigheid. Tijdens haar toespraak hingen de genodigde letterlijk aan haar lippen. Sabine had het publiek echt mee en hun volle aandacht vanwege de interessante inhoud.

• Naam geboekte spreker Sabine Oberhuber
  • Uw mening over spreker Fantastisch!

Vlotte en activerende dagvoorzitter

Ismail neemt de zaal mee in zijn verhaal. Hij betrekt iedereen actief en wegduiken is niet mogelijk. Ismail was in staat om een snelle, scherpe analyse te bespreken op het podium m.b.t. onze werksessies. Dank voor de mooie middag.

• Naam geboekte spreker Ismail
  • Uw mening over spreker goede dagvoorzitter

De interactie met het publiek: top

Het verhaal van Sabine paste naadloos in het thema van onze heidag. Ze heeft de goede ervaring en achtergrond en voelt goed aan wat er speelt in de zorg, ook op medisch specialist niveau. Heerlijk om haar met een gering Twents accent te horen vertellen temidden van veel echte Limburgers.

• Naam geboekte spreker Sabine Uitslag

Schiedamse Vest 67 71

3012BE Rotterdam

Over Speakers Academy

Speakers Academy collaborates with today's leading speakers on a variety of topics that engage everyone, in pursuit of our shared mission: Bringing Knowledge to the World. Through meaningful physical and digital lectures by our speakers, we contribute to knowledge transfer and the growth of awareness. We make knowledge sharing attractive and contribute to a simple and unburdening way of acquiring knowledge. Our ambition is to worldwide propagate the importance of embracing knowledge and stimulating awareness. People are always looking for knowledge with which they feel connected.