Snel beschikbaar, inhoudelijk prikkelend.

- Fijn dat Ilyaz op een zo korte termijn aanwezig kon zijn - In de aankondiging hebben we aan de zaal aangeven dat Ilyaz (begrijpelijk) geen maatwerk presentatie kon geven; in zijn verhaal benoemde hij dat zelf ook nog een paar keer (en ook bijvoorbeeld dat hij ‘bij langere voorbereiding een ander verhaal had kunnen houden’). Dat had niet gehoeven en had de indruk kunnen geven dat zijn verhaal voor ons minder passend was. - Dat was overigens niet het geval, we hebben positieve reacties gekregen over de inhoud, de manier van presenteren en de interactie. - Punt van aandacht is dat enkele genoemde voorbeelden mogelijk wat actueler hadden kunnen zijn. Klein punt.

• Waar kent u Speakers Academy van? Via via
  • Naam geboekte spreker Ilyaz Nasrullah
  • Uw mening over spreker Ruim voldoende.

zeer bevlogen en inspirerend

nam uitvoerig de tijd en het ging ook heel interactief. is zeer goed ontvangen door het MT van Van Wijhe

• Waar kent u Speakers Academy van? Via Pieter Cobelens
  • Naam geboekte spreker Pieter Cobelens
  • Uw mening over spreker heel goed

Verfrissend

• Naam geboekte spreker Edith Bosch
  • Uw mening over spreker Met Edith hadden wij een scherp spreker, energiek, krachtig, verbindend en met humor. Naast haar persoonlijkheid wist ze het publiek te boeien, maar ook te binden. Wij hebben veel enthousiaste reacties van genodigden mogen ontvangen en ieder gaf aan dat ze ook met een boodschap naar huis gingen. Edith maakt impact!

Fijne organisatie om mee samen te werken

Contact verloopt soepel en snel, offerte was duidelijk en ook aan de opvolging wordt aandacht gegeven.

• Naam geboekte spreker Leen Zevenbergen
  • Uw mening over spreker Spreker met inhoud, aanrader voor een informele setting.

Snel, persoonlijk en proffesioneel!

Erg tevreden met Speakers Academy, reageren vlot en waardeer het persoonlijk contact ter voorbereiding.

• Naam geboekte spreker Jeroen Scheer
  • Uw mening over spreker Inspirerend

Inspiring Conversations and Insightful Stories

We had the opportunity to host André Kuipers at our conference dinner. André shared engaging stories both during his presentation and while mingling with guests before and after. His approachability was warmly received by everyone. His experiences offered a distinct viewpoint that led to meaningful discussions, leaving attendees contemplating space exploration and our role in the world with a fresh perspective. The evening with André rounded off our thought-provoking day nicely, leaving attendees with a sense of inspiration. André's evident enthusiasm for sharing insights and connecting with people made the event both memorable and enjoyable.

• Would you recommend us? Yes
  • Internet search
  • André Kuipers
  • Brilliant

Goed geregeld, actief contact

Goed geregeld, actief contact, leuke spreker!

• Uitvoering
  • Waar kent u Speakers Academy van? via potentiele spreker (Andy van den Dobbelsteen)
  • Naam geboekte spreker Bas Ruijssenaars
  • Uw mening over spreker Zeer goed

Een zeer interessante en intrigerende workshop met een mooi kijkje in het menselijk brein.

• Naam geboekte spreker Michel Verheijden
  • Uw mening over spreker Mooie kerel met een heel goed verhaal en leuke presentatie hiervan

Passende lezing van Pedro De Bruyckere bij het jubileum van Oudes & Onderwijs

Ouders & Onderwijs vierde het 10-jarig bestaansjubileum. Een van onze speerpunten is een goede samenwerking tussen ouders en school ten bate van de ontwikkeling van het kind. De lezing vna Pedro sloot hier uitstekend bij aan. Bovendien gebracht met de nodige humor, altijd belangrijk bij een event. Pedro stond bij ons als een-na-laatste gepland, dat was goed getimed. Daardoor werden aanwezigen weer actief getriggerd :-)

• Naam geboekte spreker Pedro De Bruyckere
  • Uw mening over spreker Hel geschikt

Fadoua is een ervaren en enthousiaste dagvoorzitter.

Ze weet inhoudelijke thema’s snel eigen te maken en denkt mee tijdens de voorbereiding van het event. Fadoua is sterk in time management maar tegelijkertijd weet ze ruimte te houden voor spontane momenten in het programma. Kort om, ik kijk terug op een zeer prettige samenwerking.

• Waar kent u Speakers Academy van? N.v.t.
  • Naam geboekte spreker N.v.t.
  • Uw mening over spreker N.v.t.

Een boeiende spreker, met veel inhoudelijke kennis!

Don is een boeiende spreker. Het is wel duidelijk dat hij heel kennis heeft van en weet over digitale oorlogsvoering. Het contact met speakers academy omtrent deze spreker is ook prettig verlopen.

• Naam geboekte spreker Don Eijndhoven
  • Uw mening over spreker Prima

zakelijk

Voldoende communicatie en begeleiding naar een deal

• Waar kent u Speakers Academy van? mond op mond
  • Naam geboekte spreker Jelle Kuipers
  • Uw mening over spreker verrassend en boeiend

Interessante lezing over Focus voor collega's

Speakers Academy heeft mij geholpen bij het vinden van een interessante spreker die een lezing kon geven voor onze collega's.

• Naam geboekte spreker Mark Tigchelaar
  • Uw mening over spreker Het was een hele interessante en leuke lezing!

Goed, snel en prettig contact.

Goed, snel en prettig contact.

• Naam geboekte spreker Leen Zevenbergen
  • Uw mening over spreker WOW - Wat een spreker. De inspiratie knettert door de gehele zaal. Aanrader!

Great lecture connecting Finance and Wildlife insights

We, NIBC Bank’s Risk, Legal and Compliance departments, enjoyed an absolutely inspirational lecture by Martine Van Zijll Langhout during our annual off-site. She taught us about learning from wildlife and provided reflection on teamwork, leadership and highlighted the importance of diversity. But also, just as in nature – the importance of embracing elderly people as they have the knowledge and experience. In fact, we often behave like animals and move around in the ‘office jungle’ where we - just as animals do - are weighing and managing risks every day. To conclude, there is a lot that we can learn from wildlife, not only in our professional but also in our private lives. Many thanks Martine Van Zijll Langhout for your fantastic speech and inspiring us during our great off-site

• Waar kent u Speakers Academy van? Internet
  • Naam geboekte spreker Martine Van Zijll Langhout
  • Uw mening over spreker Fantastisch

anderhalf uur lang geboeid!

Edith kwam spreken op een bijeenkomst van ons netwerk Business Women NH. Vooraf heeft ze gebeld en uitgebreid de onderwerpen en invalshoeken van haar verhaal doorgenomen. Ze voelde goed aan wat de groep zou aanspreken. Ze heeft ons anderhalf uur toegesproken, Ze deed dit vanuit haar eigen persoonlijke verhaal, en persoonlijke ontwikkeling. Het was geen moment saai en ze heeft onze aandacht volledig bij zich weten te houden. bedankt Edith!

• Services N.v.t.
  • Waar kent u Speakers Academy van? google
  • Naam geboekte spreker Edith Bosch
  • Uw mening over spreker boeiend van begin tot eind

Zeer prettig

Heel fijn hoe de Academy meedenkt en meewerkt. Er wordt gedacht in mogelijkheden en dat maakt hen een prettige partner.

• Waar kent u Speakers Academy van? Van eerdere boekingen
  • Naam geboekte spreker Aragorn Meulendijks
  • Uw mening over spreker Bevlogen, Aragorn pakt je en laat je niet meer los.

fijne lezing die vooral afgestemd was op het niveau van de studenten.

• Waar kent u Speakers Academy van? eerdere lezing
  • Naam geboekte spreker Gerrit Hiemstra
  • Uw mening over spreker goed

Waardevolle sprekers

Wij hebben vaak fijn contact en ze leveren goede sprekers.

• Naam geboekte spreker Gerrit Hiemstra
  • Uw mening over spreker Professionele spreker

Ismail is een geweldige spreker met veel kennis, humor en een duidelijke visie!

Ismail weet een groep te inspireren met zijn verhaal. Hij weet waar hij over spreekt, heeft veel kennis en is up to date m.b.t. laatste stand van zaken en nieuwe inzichten. Is gericht op verbinding en weet de luisteraar te boeien en te inspireren.

• Waar kent u Speakers Academy van? Gezocht op de spreker
  • Naam geboekte spreker Ismail
  • Uw mening over spreker Fantastische spreker

Precies op maat en naar verwachting

Heldere en snelle communicatie. Goed contact met Pablo en erg inhoudelijk en goed verhaal. Precies de aanvulling welke wij nodig hadden voor het event.

• Naam geboekte spreker Pablo van der Lugt
  • Uw mening over spreker top!

Alles is volgens afspraak verlopen.

De bemiddeling tussen ons als opdrachtgever en de spreker door de Speakers Academy is prima verlopen. Wij hadden wel zelf de spreker aangedragen, dus de Speakers Academy heeft met name de contractuele vastlegging voor ons verzorgt. Dat is allemaal netjes conform afspraak verlopen.

• Advies/meedenken N.v.t.
  • Naam geboekte spreker Pedro De Bruyckere
  • Uw mening over spreker Prima spreker, voldeed aan het doel / de verwachting

Inspiratie en zelfreflectie

De feedback vanuit de deelnemers was positief. Het verhaal van Ismail is als inspirerend en verhelderend ervaren. In het onderwijs mag het soms wat zakelijker, zacht op de relatie, hard op de inhoud. Het besef dat we nooit volledig onbevooroordeeld zijn

• Waar kent u Speakers Academy van? google
  • Naam geboekte spreker Ismail Aghzanay
  • Uw mening over spreker Positief

snel en fijn contact

Snel en fijn contact met de speakers academy gehad. Schakelen snel en komen de afspraken goed na.

• Waar kent u Speakers Academy van? internet
  • Naam geboekte spreker cecile cremer
  • Uw mening over spreker prima

Snelle adequate opvolging n.a.v. aanvraag.

• Waar kent u Speakers Academy van? Eerder mee samengewerkt
  • Naam geboekte spreker Pablo vd Lugt
  • Uw mening over spreker Zeer boeiend

Over Speakers Academy

Welkom in de wondere wereld van Speakers Academy®. We vertegenwoordigen de meest invloedrijke experts en autoriteiten van de wereld. Samen met onze sprekers creëren we betekenisvolle en innovatieve verhalen voor onze Nederlandse en internationale klanten en hun publiek. Verhalen die verteld moeten worden en om onze missie ‘Bringing Knowledge to the World’ uit te dragen.