• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom nu al ong. 3 jaar bij jullie, eerst Obdam en nu Stokman, en ik kan niets anders zeggen dan prima service, vriendelijke medewerkers aan de balie, goede verkopers en goed geschoolde medewerkers in de garage.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De service vind ik uitstekend. Je wordt altijd heel vriendelijk geholpen en alles is mogelijk! Een echt aanrader

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg behulpzaam en werdt erg snel geholpen door vakundig personeel.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klasse mannen, mijn lekke band werd meteen gerepareerd waardoor ik niet te laat voor mijn afspraak was.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne service van de mannen van de werkplaatsbalie en verkoop om de tijd te nemen om mij het navigatiesysteem nogmaals uit te leggen. Ik ging met een fijn gevoel weer de deur uit.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zaterdag in de showroom van Stokman Hoorn geweest. Ik had interesse in de Renault Kadjar. Bij binnenkomst werdt er niks gezegd door de medewerkers. Ik ben vervolgens maar zelf gaan kijken naar deze auto, en wachte ondertussen tot er een medewerker naar mij toe kwam om mij te helpen. Na 20 minuten te hebben gewacht ben ik er vandoor gegaan. Terwijl de medewerkers mij aankeken en niets (zelfs geen gedag) zeiden, ben ik de showroom uitgelopen en naar een andere auto dealer gegaan. Geen Renault voor mij.

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf 2 weken geleden een nieuwe Clio gekocht die binnen 1.5 week is geleverd. Hierdoor kon onze vakantie toch nog doorgaan. Mijn dank hiervoor. Helaas is er administratief van alles fout gegaan. Dit zou door de dealer geregeld zijn, maar na contact van mijn kant met de Renault verzekeringsmaatschappij bleek dat de dealer hier wel wat steekjes heeft laten vallen. Jammer, geeft een nare bijsmaak.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Problemen met mijn linker richtingaanwijzer direct verholpen ondanks dat mijn Clio van een dealer uit Zoetermeer komt. Tevens werd door de monteur nog een vastgelopen stuk gereedschap weer bruilbaar gemaakt. Waar kom je dit nog tegen? En dat alles als gratisservice.\r\nChapeau voor Stokman.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf nieuwe auto,afstellen trekhaak en montage onderdeel hiervan.\r\nVriendelijk,behulpzaam en vakkundig.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk, meedenkend, behulpzaam en altijd een schone auto als ik m weer ophaal na een beurt.\r\n\r\n

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed ontvangst. Heel fijn geholpen voor de 2e keer en altijd oog voor wat de klant wilt.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Deskundige hulp, vriendelijk en niet opdringerig.\r\nEen Dacia Sandero Stepway aangeschaft via dit bedrijf.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Als nieuwe klant ben ik voorlopig zeer tevreden met onze nieuwe\r\nDacia Logan MCV. Hij rijdt echt goed. De verkopers waren deskundig, attent en - helaas - scherp op de inruilprijs van mijn\r\noude auto. Ik hoop dat men net zo scherp is bij de prijzen voor het onderhoud van de nieuwe!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gemoedelijk en vrijblijvend goed advies zonder opdringerig te zijn .

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf onderhoud en prijs vergelijking bij de andereen garage\r\nzit wel een verschil service aan de balie bij alex is goed \r\nalleen deze heeft geen vrijheid met de klant en dat is heel slecht\r\nvoor de klant met 3 auto s de heer engel heeft het laaste wordt\r\nen hout de klant zo als mij niet in huis als zo door gaat

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom al jaren bij Stokman Hoorn, voorheen Obdam. Altijd vriendelijk te woord gestaan zowel door Alex van de werkplaats als Ralph van de verkoop afdeling. Ik kom graag bij deze garage. Ga zo door heren.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Al 15 jaar klant, misschien wel meer, en waarom: beste dealer van Nederland, vooral de verkopen Ralph Manders, en beste werkplaats van Nederland. Ongelofflijk goede service, altijd vriendelijk, altijd bereid om te helpen.\r\nVandaag onze nieuwe Dacia Sandero Stepway opgehaald.\r\n\r\nGa zo door!

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vooralsnog zijn mijn ervaringen ronduit positief. Vriendelijk, behulpzaam en attent personeel. Dat heb ik in mijn autorijke leven wel eens anders meegemaakt. Prachtauto trouwens, mijn stralend rode Clio Estate.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Prima geholpen o.a. door de heer Gieling

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Goed geadviseerd en geholpen door Raymond

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Mijn megane was onterecht afgekeurd. Bij een andere garage lieten ze ook nog zien dat het geen afkeur mocht zijn.

• Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na jarenlang Opel te hebben gereden overgestapt naar Renault.\r\nOnze eerste ervaring met dit bedrijf zijn zeer positief.\r\n\r\nVooral Tristan krijgt van ons een pluim !\r\nJammer dat hij nu in Alkmaar werkt.