Hele fijne service!

Het ging een beetje stroef omdat ik niet heel duidelijk was. Maar onwijs goed geholpen en snel ook! Super goede service en mijn auto rijd weer goed. Ook kreeg ik een eerlijk advies wat in mijn voordeel is. Dus zeker een aanrader!

Beste Kaylee, Fijn dat het uiteindelijk is opgelost. Bedankt voor deze mooie beoordeling en de 5 sterren ! Team Stokman Hoorn.

hartstikke goed!

Wij hadden recentelijk (heel) serieuze problemen met onze Renault Zoe, en ondanks dat deze al uit de garantieperiode was is dit door Stokman uitermate goed en coulant opgepakt en opgelost. Hulde!

Beste Eelco, Hartelijk dank voor deze beoordeling en de 5 sterren ! Team Stokman Hoorn.

prima voortraject en prima aflevering, klantvriendelijk

Gehele proces klantvriendelijk, zowel voor aankoop, onderhandeling en aflevering. Geheel tevreden.

Beste Cor, Dank voor deze mooie beoordeling en nogmaals heel veel plezier met jullie mooie Dacia Duster ! Team Stokman Hoorn.

Soepel en vlot geholpen

Informatie opgehaald over een nieuwe Dacia Jogger Hybride en een proefrit gemaakt. Uiterst correct en vriendelijk geholpen door Michel.

Beste Jan, Dank voor deze aardige woorden. Mochten wij nog iets kunnen betekenen, dan horen wij dat natuurlijk graag ! mvg, Michel Stokman Hoorn.

Beetje dubbel

Goede ontvangst goede gesprekken. Goede afspraken die worden vastgelegd. Levertijd zou nov dec zijn werd uiteindelijk 14 april. Geen probleem. Waar ik me we aan erger is dat ik de auto in september 2022 heb besteld en bij aflevering de automaten niet voorradig waren en de elektrische trekhaak ook nog niet was geplaatst. Als deze beide items in september waren besteld had dit toch op tijd geregeld kunnen worden! !!

Beste Anne, Dank voor delen van jullie ervaring. Helaas hebben we te maken met leveringsproblemen op accessoires. Zoals besproken houden we u op de hoogte hierover. Nogmaals heel veel plezier met jullie mooie Renault Captur ! Team Stokman Hoorn.

Een vlotte, kundige autodealer die betrouwbaar overkomt.

Op een prettige manier met goed advies was de keuze voor een bepaalde auto snel gemaakt.

Beste Henriette, Nogmaals dank voor het vertrouwen en veel plezier met jullie nieuwe auto ! Team Stokman Hoorn.

Vrindelijk,professioneel, attent, niet opdringerig

Niets aan bovenstaande kwalificaties toe te voegen. Ook de ‘telefonistes’verdienen een compliment voor de wijze waarop ze me te woord stonden. Klantgericht,niet alleen maar zakelijk. Plezierig Dat heb ik wel anders meegemaakt. Verschil grote stad en provincie? Bedrijfscultuur? Bedankt. Succes met de zaken en fijne zonnige zomer!

Beste Hanne, Bedankt voor deze uitgebreide beoordeling en natuurlijk de 10 ! Nogmaals veel plezier met jullie nieuwe Renault Captur. Team Stokman Hoorn.

Zeer tevreden bij de aankoop van een Renault

Niels Kaan is een prima vent, duidelijke afspraken, netjes afgeleverd. De aangeschafte auto voldoet geheel aan de verwachtingen.

Beste Gerton, Dank voor deze mooie beoordeling. Leuk dat je weer bij Stokman terecht bent gekomen ! Team Stokman.

We zijn super geholpen. We mochten alles vragen ook als er thuis nog iets te binnen schot mochten we ze bellen

Beste Valeska, Dank voor deze mooie beoordeling en nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Twingo ! Team Stokman Hoorn.

Wederom prima

Goede ontvangst Prima koffie Deskundige behandeling Duidelijke uitleg werkzaamheden. Zo hoort een dealer te zijn. Ik heb in de wachtruimte potentiële klanten verteld over mijn ervaringen met renault en Stokman. Kan best zijn dat ik ze over de streep heb getrokken.. Haha.

Beste heer Leeman, Bedankt voor de mooie review en het meehelpen in de showroom ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Hoorn.

Top service!

Goede garage, top service! Een aanrader.

Beste Arie, Dank voor de review en de 5 sterren beoordeling ! Team Stokman Hoorn.

We werden er verlegen van....

Mijn Captur gaf aan dat de bandenspanning wat laag was. Ik woon in Monnickendam, maar vandaag was ik in de buurt. Geen afspraak maar meteen geholpen. Koffie gehad, na korte tijd kwam de chef ons naar de deur brengen en zei dat de batterij van de sleutel ook vervangen was. Kosten? Niets. Service. Waar vind je dat nog vandaag!? Bij zo'n dealer kom je graag no

Beste heer Leeman, Bedankt voor deze mooie review. Graag gedaan en tot de volgende keer ! Team Stokman Hoorn.

geweldige afhandeling /inruil

fijne duidelijke afspraken, mooie inruil goeie prijsafspraak en een mooie Renault Clio ervoor terug, ondanks de afstand Alkmaar/landgraaf alles super goed geregeld, een waar feestje om mijn nieuwe auto op te halen!!

Beste Diana, Dank voor het leuke contact en nogmaals heel veel plezier met jullie mooie Clio ! Team Stokman Hoorn.

Warme ontvangst, goede uitleg over reparatie en de kosten. Vakkundige reparatie, volgens afspraak. Het wachten kan in de gezellige koffiecorner onder het genot van een kopje thee of koffie en het lezen van de daar aanwezige krant en of lectuur. Prima ervaringen.

Beste Nico, Hartelijk voor deze uitgebreide review over uw ervaring tijdens de reparatie. Graag tot de volgende keer ! Team Stokman Hoorn.

Klantvriendelijke garage en goede service.

Beste heer de Wilde, Dank voor uw review en het hoge cijfer ! Team Stokman Hoorn.

Zeer vriendelijk en goede service

Klantvriendelijk geholpen en keurig werkzaamheden uitgevoerd , ben zeer tevreden dank u wel

Fijne service

Fijne service en goed ontvangst.

Beste Jurgen, Dank voor deze mooie beoordeling over uw laatste bezoek ! Team Stokman Hoorn

Niet echt tevreden

Bij de wintercheck bleek in de achterband een reparatie prop te zitten die lekte. Er zou een nieuwe band op moeten die 289 euro zou kosten. Ik heb dat even laten zitten en ben naar de euromaster gegaan voor een secon opinien. Daar hebben ze een nieuwe plug in de band gelijmd en was de band weer als nieuw. Kosten 34,50. Waarom kon dit niet bij Stokman. Zit er over te denken om over te stappen naar een andere garage.

Beste Rob, Ons oordeel was dat dit uit veiligheidsoverweging en op betrouwbaarheid van de band niet de juiste oplossing zou zijn. Het lijkt er gezien uw reactie op dat dit wellicht verkeerd is ingeschat door ons. In dat geval bieden wij onze excuses aan voor deze beoordeling en fijn dat het nu zo is opgelost voor u. Wij hopen u in de toekomst weer bij Stokman te zien. Met vriendelijke groet, Team Stokman Hoorn.

Een dealer waar je tot je volle tevredenheid wordt gehopen!

Uitstekende, zeer klantvriendelijke dealer met een rimpelloze professionele service. Nette en duidelijke communicatie. Verkoopadviseur Joeri Baas heeft me op een prettige wijze geholpen bij de aanschaf van een Renault Megane en de inruil van mijn oude Opel Astra. Een verkoper die weet waar hij het over heeft. Alle lof voor Stokman!

Beste heer Diepeveen, Hartelijk dank voor uw uitgebreide review en de 5 sterren. Nogmaals heel veel plezier met uw Renault Megane ! Team Stokman Hoorn.

Wederom vakkundig geholpen.

Door de enorme vraag naar Capturs heb ik mijn auto 'noodgedwongen' elders gekocht. Maar dat maakte niet uit, voor een lakbescherming was ik hier toch aan het juiste adres. Mijn Captur werd als nieuw voorgereden. Weer helemaal blij mee P leeman Monnickendam. .

Geachte heer Leeman, Dank voor uw reactie. Natuurlijk veel plezier met uw nieuwe Captur en wij zien u graag weer terug voor onderhoud. Team Stokman Hoorn.

In het algemeen goed geholpen.

Bij de koop van de Renault twingo is het redelijk goed verlopen. Alleen jammer dat wij niet op allen e-mails antwoord hebben gehad. Bij aflevering, waren niet allen punten die afgesproken zijn behandelt. Daar moet de auto nog weer voor terug komen, bijna 3 weken later! Wij hadden wel verwacht dat die direct werd aangepakt, jammer. Je koopt toch een bijna nieuwe auto, en verwacht je wel de service van het bedrijf. Goede punt is wel dat het wordt opgelost, Niels bedankt hiervoor.

Beste Marko, Allereerst nogmaals dank voor het plezierige contact. Uiteraard lossen we de openstaande punten op. Bij vragen zijn jullie altijd welkom. Met vriendelijke groet, Niels namens Team Stokman Hoorn.

Prettige service

Verkoop verliep plezierig en voorspoedig!

Beste Barbara, Bedankt voor het mooie cijfer en nogmaals veel plezier met de Opel Karl ! Team Stokman Hoorn.

communicatie was goed, De levering was meerdere malen uitgesteld namelijk. Aflevering gebeurde vlot.

Bedankt voor uw hoge beoordeling. Nogmaals heel veel plezier met uw nieuwe Renault Arkana ! Team Stokman Hoorn

altijd prettig geholpen

Al jaren klant bij Stokman, eerst in Alkmaar en daarna in Hoorn Vriendelijke medewerkers, fijne ontvangstruimte voor een kop koffie en volgens afspraak geholpen

Bedankt voor uw hoge beoordeling en aardige woorden ! Team Stokman Hoorn.

Goede service !!!

Wij zijn zeer tevreden.

Bedankt voor uw mooie review ! Team Stokman.

Over Stokman Hoorn BV

Sinds 1960 zijn wij de officiële dealer voor Renault en Dacia voor de Kop van Noord Holland. Wij streven altijd naar de hoogste score en waarderen daarom uw input op onze dienstverlening !