Goed en deskundig door de verkoper behandeld

Plezierig en deskundig behandeld door de verkoper hij nam voldoende tijd voor ons

Beste Theo, Nogmaals dank voor uw bezoek aan onze showroom. Mochten we toch nog iets kunnen betekenen, dan horen wij dat graag ! Team Stokman Hoorn.

Alle verwachtingen overtroffen

Bij de aanschaf van een occasion zijn wij vanaf het begin af aan fantastisch bijgestaan door John. Hij was geduldig, niet opdringerig, en beantwoordde al onze vragen met humor. We hadden aangegeven dat we de auto het liefst zo snel mogelijk wilden meenemen, maar door drukte moesten we eigenlijk 4 weken wachten op de aflevering of kregen we de keuze de auto alvast mee te nemen om later terug te komen voor de laatste check. Uiteindelijk gekozen om de auto over 4 weken mee te nemen. Maar door het fijne meedenken werden we later toch nog gebeld dat de auto eerder afgeleverd kon worden ondanks de drukte. Het scheelde niet veel met de aanvankelijke afleverdatum, maar het was erg prettig dat er blijkbaar ook tussendoor nog werd gedacht aan onze wensen. Tijdens de aflevering werden we weer fijn bijgestaan, werden eigenschappen van de auto uitgelegd, en al met al was alles snel afgehandeld. Een laatste blijk van de goede service was dat we een paar dagen na de aflevering nog werden gebeld voor een nieuwe sleutel voor de auto ter vervanging van een oude. Dit hadden we niet verwacht, maar was wel welkom. Echt een topervaring en alle lof voor deze vestiging!

Beste Patricia, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en de 5 sterren, daar doen we het voor ! Mochten er nog vragen zijn over bediening van de auto, dan kunnen jullie altijd langskomen. Team Stokman Hoorn.

Wij zijn prima geholpen.

Oke

Hartelijk dank voor uw mooie beoordeling ! Team Stokman Hoorn.

uitmunde service, zeer goed vakbekwaam personeel, luisteren heel goed naar wensen

personeel op en top vriendelijk. Verkoper luistert zeer goed naar je wensen. zeer goede uitstekende service, erg vriendelijk/behulpzaam. vakbekwaam personeel. Absoluut aan te raden!!

Beste Richard, Hartelijk dank voor deze mooie woorden en natuurlijk de 10 ! Team Stokman Hoorn.

Teleurstellend

Ik had vandaag een afspraak staan om mijn nieuwe sleutel op te halen en laten inleren. Dit is prima gedaan want het werkt. Maar ik krijg mijn auto terug en ik zie gelijk bij het instappen dat mijn deurpaneel beschadigd is allemaal gatjes,sneetjes,krassen en halen in het leer. De witte voering van de bekleding viel gelijk op tegen het zwarte leer. Heb ze er gelijk op gewezen en de monteur werdt er bij gehaald en die zegt gelijk dat ie het niet heeft gedaan. Het zal je gordel wel geweest zijn. Nou dit is echt onmogelijk. Er werdt gezegd dat het al zo was maar voor ik bij ze kwam zat er zeker geen schade op mijn deurpaneel op die plek. Dus dit wordt een getouw trek denk ik. Maar ik laat dit niet zo maar gaan want ik heb de auto net iets meer als een maand. Dus mijn ervaring met dit bedrijf is jammer genoeg negatief.

Vrijdag 8 december mijn mooie Renault captur occasion opgehaald en de auto was eerder rijklaar gemaakt dan ik dacht. Hierbij wil ik dhr. Thieme hartelijk bedanken voor de snelle afwikkeling…. en de auto rijdt SUPER

Beste Pieter, Hartelijk dank voor het delen van uw ervaring. Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Captur ! Team Stokman Hoorn.

Zeer vriendelijk personeel. Koffie staat altijd klaar en de wachttijden voor reparaties kloppen bijna altijd. Zeker een aanrader om hier een nieuwe auto of occasion te kopen.

Beste Pieter, Hartelijk dank voor deze mooie review en natuurlijk de aanbeveling ! Team Stokman Hoorn.

Zeer prettige ontvangst en onderhandelingen.

Wij werden geholpen door de heer R.Thieme. Veel vakkennis en een zeer prettige kennismaking met de Fa. Stokman. Wij waren ook content met de inruilwaarde voor onze oude auto. Het duurde door krap personeel en vakantie periode nog zo'n 4 1/2 week tot wij onze auto konden ophalen. Intussen bleven wij in onze oude auto rijden waar in de tussentijds een defect optrad. De Fa. Stokman heeft dat zeer coulant opgelost. Verder stond de auto prachtig ingepakt in een rode strik en kregen wij er nog een leuke attentie bij. Een warm welkom dus voor ons bij de Fa. Stokman in Hoorn.

Beste Gerard, Wat ontzettend leuk dat u deze uitgebreide beoordeling hebt geschreven ! We doen altijd ons best om een warm bad klaar te zetten. Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Captur ! Team Stokman Hoorn.

Uitstekend!

Prima service en uitleg bij aflevering van de auto!

Beste heer Buis, Bedankt voor deze mooie beoordeling ! Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Clio. Als er nog vragen zijn, kunt u altijd langskomen. Team Stokman Hoorn.

Fijne ervaring

Aardig personeel, duidelijk, komen afspraken na, tevreden over de aangekochte auto.

Beste mevrouw Houtzager, Dank voor deze mooie beoordeling. Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe auto ! Team Stokman Hoorn.

Ik vond het aankoopproces prettig.

Ik ben tevreden over de behandeling, die was prettig en ben ook tevreden over de aankoop.

Beste Greet, Dank voor de mooie review en nogmaals heel veel plezier met de nieuwe Renault Twingo ! Team Stokman Hoorn,

Gewoon goed

STOKMAN komt de afspraken gewoon na zoals het hoort. Kopje koffie, uitgebreid uitleg over de auto en geen geoh! Vriendelijk en kundige adviseur, dat ook.

Beste Bert, Dank voor deze mooie review en de 9 ! Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Kadjar. Team Stokman Hoorn.

Geweldige service!

Ik bracht mijn auto voor 2 nieuwe banden en ik kreeg hem van binnen en van buiten blinkend terug. Als dat geen service is..... Geweldig

Top garage

Met Garage Stokman Hoorn ben ik zeer tevreden. Je wordt vriendelijk geholpen. Ze denken met je mee. Ze zijn niet moeilijk. Als er iets niet naar wens is wordt het meteen goed opgelost. Service is super goed. Echt super tevreden. een aanrader voor iedereen.

Vriendelijk. Alles volgens afspraak. Keurige aflevering.

gewoon goed:))

erg prettig, goede verkopers, eerlijke deal ,beide partijen blij we zien elkaar voor het onderhoud :))

Beste Jeroen. Dank voor deze mooie beoordeling en nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Clio ! Team Stokman Hoorn

Afspraken worden nagekomen en een schone auto toe.

Alle afgesproken zaken die gedaan moesten worden waren afgehandeld. Keurig.

Beste Dick, Dank voor deze mooie beoordeling en natuurlijk de 5 sterren ! Team Stokman Hoorn.

Na een nare ervaring eerder op de dag in het filiaal in Hoorn, zijn we in het filiaal in Alkmaar geweldig opgevangen. De verkoper was op de hoogte van het voorval en nam uitgebreid en zeer gastvrij de tijd om ons verhaal te horen en zich te verexcuseren. We hebben uiteindelijk een fijne proefrit gemaakt en een vervolgafspraak. Super gedaan, fijne sfeer in de showroom, complimenten hoe jullie met een klacht omgaan, hartelijk dank!

Beste Roland, Graag gedaan en fijn dat we elkaar hebben gesproken. Mochten jullie nog meer informatie nodig hebben over de Dacia Jogger en de Private Lease mogelijkheden, dan horen we dat uiteraard graag ! Team Stokman Dacia.

Verbijsterend, geen ster

We komen aan, op de afgesproken tijd, meneer achter het bureau doet 5 minuten of hij ons niet waarneemt, loopt dan naar zijn collega waar wij een afspraak mee hadden en zei, ja, ik ben nu bezig, geen idee hoe lang dit nog duurt hoor mevrouw, andere man zegt, zal ik ze maar aan de koffie zetten? Of we er niet stonden!! Er zat ook een blonde mevrouw te werken in de showroom die ook geen gedag kon zeggen.We hebben ons enorm genegeerd en onbelangrijk gevoeld, komen we nooit meer terug.

Beste Roland, Helaas is dit bezoek niet goed verlopen. Inmiddels hebben we contact gehad hierover. Gelukkig is de herkansing een stuk beter verlopen. Team Stokman.

Aflevering volgens afspraak

De aflevering van de aangekochte demo Renault Twingo ZE, verliep gefaseerd i.v.m. de drukke werkplaats planning. Het was of wachten tot de werkplaats tijd had of alvast even 2 weken rijden en daarna de aflevering laten plaatsvinden. Dit was mogelijk aangezien de auto een demo was en dus ook al rond reed (misschien lastiger bij een nieuwe auto of een occassion). Vervangend vervoer was keurig geregeld en eenzelfde Twingo ZE stond klaar. Maandag gebracht en woensdag klaar helemaal zoals afgesproken en meer, inclusief een leuk geschenk. Top geregeld!

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en nogmaals heel veel plezier met de nieuwe elektrische Renault Twingo ! Team Stokman Alkmaar.

uitstekend geholpen door de mannen van de receptie

Precies zoals afgesproken stond er een vervangende auto klaar bij het brengen van mijn Renault voor zijn eerste servicebeurt. Keurige uitleg en op weg geholpen. In de middag bij het ophalen van de eigen auto wederom uiterst vriendelijk geholpen en keurig mee gelopen naar de eigen auto voor uitleg en wensen prettige dag verder. Dank voor de service mannen.

Beste Rob, Wat een mooie beoordeling, dank daarvoor ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Hoorn.

Geweldige ervaring

Voor het eerst binnen gestapt bij Renault Stokman Hoorn. Goed geholpen door verkoper Niels Kaan bij de aanschaf van een Clio Hybride. Bij aflevering gingen wat kleine dingen mis, maar dat is prima opgelost door Niels. Een tevreden klant dus.

Beste Willem, Hartelijk dank voor deze mooie review. Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Clio ! Team Stokman Hoorn.

prima service en klantvriendelijk

Bij eerste keer binnenkomst al heel welkom gevoeld. Heel ontspannen overal antwoord op gekregen. Koffie en een proefrit mogen maken. Met aflevering ook alles verzorgd. NU nog hopen op een Nederlandse uitgaven van het beschrijvingsboek van onze auto. Dan kan je hem echt persoonlijk maken de auto en chaecken waar alle lampjes of icoontjes voor staan.

Beste Sylvia, Dank voor deze mooie beoordeling, daar doen we het voor ! De Nederlandse handleiding is inmiddels per post onderweg, dus die kunnen jullie deze week op de mat verwachten. Nogmaals heel veel plezier met jullie mooie Renault Captur ! Team Stokman Hoorn.

Vriendelijke, meedenkende, kundig personeel

Ik ging kijken voor een Clio en kwam met een fantastische Captur thuis. Welke ik mooier vond en super-de-luxe was.

Beste Manfred, Nogmaals heel veel plezier met jullie mooie Renault Captur ! Dank voor het mooie cijfer. Team Stokman.

Prettige garage, vriendelijke medewerkers

Ben vanaf 2014 klant bij Stokman Hoorn na aanschaf van mijn eerste Renault Captur. Wordt hier altijd zeer vriendelijk te woord gestaan. Krijg altijd een prijsopgave en de werkzaamheden die zullen worden uitgevoerd. Reden waarom ik de werkzaamheden ook in de toekomst hier laat uitvoeren, een kwestie van vertrouwen.Dat heb ik in het verleden weleens anders meegemaakt.

Beste Frans, Hartelijk dank voor deze uitgebreide beoordeling en de 5 sterren ! Graag tot de volgende keer. Team Stokman Hoorn.

Over Stokman Hoorn BV

Sinds 1960 zijn wij de officiële dealer voor Renault en Dacia voor de Kop van Noord Holland. Wij streven altijd naar de hoogste score en waarderen daarom uw input op onze dienstverlening !