9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Perfecte service mijn trafic, die ik niet bij hun gekocht heb, had last van rlink alles kosteloos verholpen en nog een kop koffie toe!
  • Reden bezoek Andere reden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Vriendelijk geholpen en antwoord op mijn vragen en ook terug gebeld zoals besproken
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij de aankoop van een renault Captur zijn wij op een fantastische wijze voorzien van duidelijke uitleg door Joeri Baas.\r\nOok bij de aflevering werd er veel aandacht besteed aan de uitleg van alles m.b.t. de Captur.\r\nHeel fijn.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Bij het aanmelden van mijn auto voor het volledige onderhoud bij stokman hoorn ben ik heel goed geholpen en alles werd netjes uitgelegt.\r\n\r\nIk had ook gelijk een aantal accessoires besteld en het word netjes geïnstalleerd door de mensen van stokman.\r\n\r\nKortom een heel mooi bedrijf met vriendelijk personeel.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Gewoon super goed. Ik ben al meer dan 40 jaar klant.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Nogmaals gefeliciteerd met de aankoop van uw Renault Captur.\r\nUw auto is inmiddels in Zwaag binnen gekomen en kunnen wij op 25 januari aan u leveren.\r\nEn dat hebben we geweten die bewuste 25 januari toen ik samen met mijn echtgenote voor haar eerste gloednieuwe auto gingen ophalen om 10.00u. Bij aankomst bleek dat onze verkoper zich ziek had gemeld waardoor we werden geholpen door een andere verkoper die niet op de hoogte was dat de auto voor mijn echtgenote bestemd was. Het op naam zetten van de auto kon alleen op mijn naam daar anders de korting geen doorgang kon plaatsvinden en de garage een probleem had als zij intern een audit kregen. Onze eigen verkoper wist dat de auto bestemt was voor mijn echtgenote maar daar had deze verkoper geen oren naar waardoor hij dus op mijn naam geregistreerd werd, wat achteraf dus onwaar bleek te zijn en hij gewoon op mijn echtgenote bij de RDW aangemeld had kunnen worden. Mijn echtgenote was al zeer ontdaan over dit voorval dus maar richting de spiksplinternieuwe auto gegaan.\r\nBij inspectie zag ik dat er een deuk in het rechter achter portier zat, we hebben het hier nog steeds over spiksplinternieuwe auto. De verkoper steeds nerveuser wordende omdat hij nog meer auto’s moest afleveren die dag en hij in tijdnood dreigde te komen belde gelijk een herstelbedrijf om de deuk er uit te halen als hij klaar was met zijn uitleg. Mijn echtgenote was er eigenlijk al helemaal klaar mee zeker toen we in de auto ook nog een metalen hamer vonden.\r\nNa dit alles dus teleurgesteld zonder nieuwe auto richting huis gegaan wachtend op een telefoontje als de auto weer terug was bij de garage nadat de deuk eruit was gehaald. Die middag werden we gebeld en wij weer naar de garage. En ja hoor de deuk was wel minder maar was nog steeds zichtbaar.\r\nDe verkoper gelijk weer weg met de auto en wij wachten tot hij weer terug kwam. Ik moet zeggen als je het weet zie je dat er een nog een oneffenheid inzit. Na evaluatie later met onze eigen verkoper en de verkoper die de wagen aan ons afleverde willen zij de auto wel overschrijven op naam van mijn echtgenote, maar dan wordt mijn vrouw 2e eigenaar en die deuk zijn ze bereid er een geheel nieuwe deur in te zetten wat wij beiden niet zien zitten. Het kwam erop neer dat niet moesten zeuren. Wat ons hierbij opviel was vooral de arrogante houding van onze eigen verkoper bij dit gesprek. Wees op je hoede als je een nieuwe auto koopt bij Stokman Hoorn dat je eerst gaat kijken alvorens je de papierwinkel invult het kan zijn dat je een schadeauto afgeleverd krijgt tot meerdere keren toe. Dus zeer teleurgesteld, niet gekregen wat belooft is en daar betaal je dan zoveel geld voor. Het is jammer dat je niet lager dan een 1 kan geven.\r\n
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Een service waar je u tegen zegt. Hier denken ze echt met je mee, zonder je op kosten te jagen. Dikke pluim.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
2

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf U vraagt mij om een gunstige review te schrijven over uw Renault garage en dealer Stokman te Hoorn-Zwaag.\r\nNou ik kan u mededelen, dat ik zeer veel problemen intussen heb ondervonden met o.a. een van heren van de receptie over een kras welke op mijn Renault Mégane Grand Tour 02-ST-DK is ontstaan, nadat deze auto bij u in de reparatie is geweest voor een probleem aan de airco installatie. Die bewuste meneer van de receptie afkomstig uit Wieringerwerf, welk ik ter plaatse erbij riep om die kras te bekijken, gaf doodleuk aan de opmerking: Joh, ja, dat kan overal wel zijn ontstaan zo\\\'n kras op een auto\\\" en hij deed verder niets. Ook nadat ik hem had gevraagd had of hij niet even service kon verlenen om middels een zwarte lakstift deze kras te laten verwijderen. Hij beloofde mij deze zwarte lakstift alsnog te bestellen, daar deze niet in voorraad was. Tot op heden aan toe, heb ik , behalve nadat ik hem gisterenmiddag persoonlijk zelf op 21 juni in de middag had opgebeld, niets vernomen, en dat hij het vervelende gesprek wat hij ondervond tussen ondergetekende en hemzelf, wilde afdoen met de mededeling: Ik gooi zo de telefoon op de haak en wens dit telefoongesprek te beëindigen \\\". Noemt u dit gedrag nu klantvriendelijk ? Nee, dus. !! Ook werden verschillende andere afspraken nauwelijks of niet nagekomen, met als reden, het is hier zo stervend druk in de garage en we hebben al 2 vacatures lopen gedurende 2 maanden voor automonteurs en daar komt niemand op af. Is dit nu ons probleem , soms ? Ik dacht van niet. Het is een probleem voor Stokman te Hoorn-Zwaag denken wij zo. ??\r\nWij hebben derhalve ook besloten , om over te stappen naar de Stokman vestiging te Den-Helder , welke ook voor ons dichterbij ligt ten opzichte van Den-Oever en de afspraak pas op 10 juli van mijn a.s echtgenote met haar Clio 36-XV-RG te annuleren voor het repareren van stand 4 , welk defect is van haar ventilatie systeem nu juist met dit hete weer en dus haar airco niet op volle toeren kan draaien. Ondergetekende belde vervolgens de vestiging op Stokman te Den-Helder op en kreeg daar een zeer sympathieke medewerker, receptionist aan de lijn dat zij, als garage echter wel met haar Clio reeds veel eerder in Den-Helder op 29 juni al terecht kan komen in plaats van pas op 10 juli in Hoorn en dit euvel ongeveer 1 uurtje zal duren. Is dit nu service, ik dacht het niet. Echter wel TOP VAN RENAULT STOKMAN DEN-HELDER. !\r\n\r\n
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aan een auto kan altijd iets kapot gaan, zo ook aan die van mij. Wat een service. Leenauto mee naar huis en toen ik mijn auto weer kwam ophalen was deze van binnen en van buiten schoongemaakt! Wat een aangename verrassing.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Langs Stokman geweest omdat mijn dimlichten het opgegeven hadden. De schakelaar was de boosdoener en omdat er geen nieuwe op de plank lag werd een nieuwe auto de donor waardoor ik met werkende lichten kon vertrekken. Dit is service oftewel klantgericht denken.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Aanschaf van een gebruikte Sandero Step way.\r\nIk kreeg de info die ik vroeg zonder dat men opdringerig werd zo had ik de tijd om een overwogen beslissing te maken, waar ik geen spijt van heb.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Na aanschaf van mijn scenic bleken de achterbanden niet geheel rond te zijn.Dit was na twee weken en later na vier maanden door twee verschillende monteurs gekonstateerd.\r\nBij de wintercontrole dit nogmaals aangekaart en twee nieuwe banden er onder gekregen.\r\nGarantie zij de medewerker u hoeft niets te betalen.\r\nTop van deze garage en van deze service. Voor mij een tien waard.
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Uitstekend contact met de receptie.\r\nAl jaren klant!
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen Dinsdag 2 auto\'s opgehaalt.\r\nGoede inruil voor mijn oude auto\'s.\r\nFijn geholpen goede service.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf familie Dijkstra. Wij geven een goede beoordeling over de aankoop van onze Renault Clio. Goede uitleg over de auto en zijn erg tevreden.
  • Reden bezoek Aanschaf gebruikte auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ophanging van kentekenplaat was stuk, deze werd gratis voor me vervangen. Klasse
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Ik kom nu al ong. 3 jaar bij jullie, eerst Obdam en nu Stokman, en ik kan niets anders zeggen dan prima service, vriendelijke medewerkers aan de balie, goede verkopers en goed geschoolde medewerkers in de garage.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf De service vind ik uitstekend. Je wordt altijd heel vriendelijk geholpen en alles is mogelijk! Een echt aanrader
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Erg behulpzaam en werdt erg snel geholpen door vakundig personeel.
  • Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Klasse mannen, mijn lekke band werd meteen gerepareerd waardoor ik niet te laat voor mijn afspraak was.
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Fijne service van de mannen van de werkplaatsbalie en verkoop om de tijd te nemen om mij het navigatiesysteem nogmaals uit te leggen. Ik ging met een fijn gevoel weer de deur uit.
  • Reden bezoek Andere reden
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Beschrijf de ervaringen met dit bedrijf Afgelopen zaterdag in de showroom van Stokman Hoorn geweest. Ik had interesse in de Renault Kadjar. Bij binnenkomst werdt er niks gezegd door de medewerkers. Ik ben vervolgens maar zelf gaan kijken naar deze auto, en wachte ondertussen tot er een medewerker naar mij toe kwam om mij te helpen. Na 20 minuten te hebben gewacht ben ik er vandoor gegaan. Terwijl de medewerkers mij aankeken en niets (zelfs geen gedag) zeiden, ben ik de showroom uitgelopen en naar een andere auto dealer gegaan. Geen Renault voor mij.
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto

Filter op taal

Klantenvertellen Reviews

• Alle klanten mogen beoordelen
• Beoordelingen moeten voldoen aan de gebruikersvoorwaarden en het privacybeleid
• We voeren controles uit om valse beoordelingen zoveel mogelijk tegen te gaan: lees meer
• Onvoldoendes (reviewscore lager dan 6) zijn 7 dagen na plaatsing zichtbaar op deze pagina