geweldige service

Zeer behulpzaam

perfecte service en klantvriendelijkheid

na een jaar 'ertussenuit', weer terug op het 'oude en vertrouwde nest' voelt prima

Wow,dit is echt service!

Vrijdagmiddag langs geweest om een wiel terug te plaatsen. Hadden direct tijd en werd uiterst vriendelijk ontvangen. Meteen koffie aangeboden gekregen. Ook werden we nog verrast met een tompouce. Binnen korte tijd was de auto weer gereed.Bij vertrek is meneer nog meegelopen naar de auto. Dit is service zoals het hoort. Een voorbeeld voor velen!

Uitstekend!

Zeer vriendelijke en geduldige verkoper. Mooi bedrijf. En helemaal gelukkig met mijn nieuwe Twingo.

Heel goed en fijn personeel van verkoper tot de werkster.

Wij hebben inmiddels onze 5 nieuwe clio bij Stokman Den Helder gekocht en zijn over de afhandeling van de verkoop en onderhoud zeer tevreden. Moet er bij vertellen dat we ook geen problemen hebben gehad met onze clio's. Zowel met de verkopers Rob Thieme en Gert Jan Seegers een prettig gesproken met duidelijke uitleg. Ook met Ronald, chef werkplaats een goed contact.

We zijn vriendelijk geholpen onze vragen zijn op rustige en duidelijke manier beantwoord. Bij het ophalen van de nieuwe auto werd alles rustig uitgelegd. We zijn zeer tevreden.

Geweldig, uitstekende service

Op zoek naar een Dacia Duster met bepalende kenmerken zijn we in Helmond niet erg prettig geholpen. Daarbij was Stokman in Den Helder een ware verademing. Kalm en rustig werden zaken toegelicht, een uitgebreide proefrit, aanvullende vragen werden serieus beantwoord en vragen omtrent inruilauto\'s werden goed voorzien van adviezen. De aantoonbaarheid van feiten werd nimmer betwist en direct getoond. Daarnaast was de milde humor ook een factor die het onderhoud prettig maakte. Kortom: een bedrijf wat ons vertrouwen heeft gewonnen.

Bezocht i.v.m. wat kleine reparaties aan elders gekochte occasion. Vriendelijk en deskundig geholpen en reparaties zijn boven verwachting uitgevoerd. Een los zittend knopje van de raambediening wat ik niet eens vernoemd had hebben ze zelfs gerepareerd.

Uitstekende service, betrouwbaar, duidelijk en klantvriendelijk!

Bij het opleveren van de Twingo een prima en duidelijke uitleg gehad over het functioneren van de auto, en zeker niet onbelangrijk de bediening en instelling van het R & GO pakket, nu 1 week later nog geen opleveringsschoonheidsfoutjes kunnen ontdekken. Wij zijn blij met onze derde Twingo.

04-07-2016 Nieuwe Clio gekocht. Prima ontvangen bij koop en aflevering. Verder nog geen ervaringen.

Buitengewoon klantvriendelijk en goede service.

zeer correcte, vriendelijke benadering voor mij als vaste klant. alles wordt naar wens ingevuld en een zeer persoonlijke benadering. wij fam. de goed zijn zeer blij met de mensen van stokman den helder.

Auto aangeschaft in Wieringenwerf. daar waren problemen mee. maar zeer netjes afgehandeld door Stokman Den Helder. Ook de reparaties worden zorgvuldig afgehandeld.

Aanschaf 2e nieuwe auto na 5 jaar. Zou zeker niet terug gekomen zijn als de service, kwaliteit, deskundigheid en vriendelijkheid niet in orde waren.

Ik ben zeer tevreden, over de afhandeling van het onderhoud en reparatie van mijn scenic. In de eerste helft van het jaar 2015.

Hartelijk dank voor de uitstekende service! Rob, bedankt voor alle uitleg en wij zullen jullie zeker aanbevelen!