Excellent!!!

Altijd vriendelijk. Altijd duidelijk. Altijd zorgvuldig

Beste Jacob, Altijd graag gedaan !! Dank voor deze mooie beoordeling. Team Stokman Den Helder.

Goede en deskundig personeel

Grote klantvriendelijkheid en een zeer goede en snelle infoverstrekking. Hier zal het absoluut niet aan liggen. Top! Ondanks de grote scala aan modellen, zit er simpelweg geen model naar mijn voorkeur. Het ligt dus niet aan het personeel.

Beste heer Bechler, Dank voor uw mooie beoordeling ! We krijgen de komende 1,5 jaar nog veel nieuwe modellen van Renault en Dacia in de showroom. Misschien zit daar wat tussen ? Team Stokman Den Helder.

Grote klasse!

Zoals gewend : prima vriendelijke ontvangst. Duidelijke uitleg. Thuisgebracht! De medewerkers van Stokman Den Helder zijn van meer dan grote klasse! Houen zo!

Beste heer de Winter, Wat een mooie beoordeling, daar doen we het voor ! Dank voor de 5 sterren. Team Stokman Den Helder.

zeer klantvriendelijk

zeer klant vriendelijk men neemt alle tijd voor de klant.bij aflevering zeer uitgebreide uitleg van de auto.compliment aan verkoper hr prins

Beste Ronald, Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling en 10 !! Nogmaals heel veel plezier met de nieuwe Dacia. Als er nog vragen zijn, dan kunt u altijd even langskomen. Team Stokman Den Helder.

Goede begeleiding bij aankoop occasion.

Goed overleg en informatieoverdracht voorafgaand aan de besluitvorming tot aankoop van een occasion.

Beste Tine en Tinus, Dank voor deze mooie review. Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Captur ! Team Stokman Den Helder.

Lachend Avontuur: Garage Stokman Den Helder!

Mijn auto snakte naar onderhoud, dus reed ik naar Garage Stokman in Den Helder. Gwen begroette me alsof mijn auto een VIP was, luisterde met een glimlach naar mijn autodrama. Zijn ontvangst gaf mijn dag een boost. Terwijl mijn auto verwend werd, ontmoette ik Fred, medewerker met humor. Auto-expert en komiek in één. Hij kraakte mijn autocode en legde de fix uit met een knipoog. In de wachtkamer deelde ik lachsalvo's met mede-"autobandieten" die dol waren op Gwen en Fred. De sfeer was comedy club-waardig. Gwen kwam, grinnikend als auto-elf, melden dat alles gefikst was. Zijn energie gaf mijn dag kleur. Met dank aan Gwen en Fred reed ik weg, lachend achter het stuur. Garage Stokman is mijn vaste stop. Gwen en Fred toverden autozorgen om in lachplezier. Voor expertise, fun en gezelligheid is deze garage top.

De Dacia Sandero en haar berijder kwamen pas bij ons voorbij. En met deze mooie review maken zij ons ontzettend blij ! Dus graag tot de volgende keer. Team Stokman Den Helder.

Kwaliteit

Onderhoud van mijn Renault Captur besteed ik uit aan de Renault dealer. Daar heb ik geen spijt van. Daar het altijd naar behoren wordt uitgevoerd.

Top Service

Probleem snel gevonden en verholpen.

uitstekend geholpen, er wordt tijd voor je genomem .wij zijn zeer te vreden

zie boven

Goed!

Snelle service bij een storing!

Hel snelle, deskundige en vriendelijke oplossing van een probleempje

Direct na het telefoontje naar Stokman kn ik langskomen en ter plekke werd het probleem opgelost en zelfs vlak voor een vakantierit naar Frankrijk even een snelle extra check van de auto

Zeer goede ervaring er was tijd en aandacht om alles keurig en vriendelijk af te handelen.

Zeer goede ervaring. Er was tijd en aandacht om alles keurig af te handelen.

Beste Frits, Dank voor deze mooie review en de 10 ! Team Stokman Den Helder.

wel alle tijd.

Bij de andere filialen had men geen eens tijd om naar een klein defect te kijken en kon dit pas na een afspraak die een maand later pas kon worden ingeplant. Stokman Den Helder had wel zoveel klantservice om even er naar te kijken. Binnen een kwartiertje was het probleem opgelost. Dus 5 sterren voor Stokman Den Helder.

Beste Bram, Dank voor deze 5 sterren en fijn dat het toch opgelost is. Team Stokman Den Helder.

Proffesioneel autobedrijf.

Prima ontvangst en uitleg over de aangeboden auto,s. Na aankoop auto up to date informatie over aflevering van auto door verkoper.

Beste heer Barneveld. Dank voor deze mooie beoordeling. Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Captur ! Team Stokman Den Helder.

Bij stokman wordt je vriendelijk geholpen, de monteurs zijn zeer goed, en vriendelijk.

Deze renault scenic is onze 7e renault, een zeer fijne auto.

Beste Henk, Fijn dat jullie al zolang klant zijn ! Dank voor deze mooie review. Team Stokman Den Helder.

Heel vriendelijk geholpen

De verkoper gaf ons de volledige aandacht en was zeer deskundig. Doordat wij door een autobrand geen vervoer meer hadden konden wij de leenauto gebruiken zolang als nodig. Hele goede service.

Beste John, Dank voor deze mooie beoordeling en de 10 ! Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Renault Captur. Team Stokman Den Helder.

vriendelijk, helder, snel en duidelijk

Beste Threes, Bedankt voor de 5 sterren ! Team Stokman Den Helder.

Goeie serieuze afspraken kunnrn maken over langere periode welke allemaal naar tevredrnheid zijn afgehandeld. Bedankt Jan en Fred

Beste Eric, Graag gedaan en tot de volgende keer ! Hartelijke groet, Jan & Fred.

top garage

Ik heb mijn auto bij renault Stokman in Den Helder gekocht Prima garage ze nemen echt de tijd voor je Alles werd duidelijk uit gelegd en als je iets niet weet kun je altijd bellen Na 1 week nadat ik mijn auto had gekocht werd ik gebeld hoe de auto beviel erg attent

Beste Marianne, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Nogmaals heel veel plezier met jullie nieuwe Captur ! Team Stokman Den Helder.

fantastische ontvangst en uitleg

de auto die wij op het oog hadden, stond in Den Helder. Wij zijn daar naar toe gegaan en kregen daar een zeer mooie auto voorgeschoteld en een heel goede uitleg en fantastische ontvangst. De auto werd 10 dagen later afgeleverd en keurig in Alkmaar waar wij vaker kopen aan ons overgedragen, weer door de geweldige verkoper.

Beste Carel en Tineke, Hartelijk dank voor deze beoordeling en natuurlijk de 5 sterren. Heel veel plezier met jullie mooie Renault Clio ! Team Stokman.

Top garage

Waren al een keer langs gewees met een fout melding in de vorige Renault die we in Purmerend hadden gekocht. Toen al heel fijn geholpen. Nu er een andere auto moest kopen was Stokman de eerste keus om eens te gaan kijken. Heel vriendelijk ontvangen. Ze namen alle tijd voor ons. De keuze was snel gemaakt. Het hele proces van aankoop verliep meer dan prettig en alles werd heel duidelijk besproken en uitgelegt. Ook bij de aflevering van de auto.

Hartelijk dank voor uw uitgebreide beoordeling en het mooie cijfer ! Nogmaals heel veel plezier met uw nieuwe Twingo. Team Stokman Den Helder.

Betrouwbaar en deskundige medewerkers

Goede afspraken gemaakt allemaal nagekomen Goede uitleg gekregen van de werkzaamheden en rekeningVriendelijke werknemers.

Top Kwaliteit en prima service bij Stokman

De hele ervaring van kopen tot afleveren was dik in orde. Met een klantvriendelijke benadering werden al onze vragen in het eerste gesprek netjes beantwoord. Daarna werd ons een goede eerlijke offerte geboden. De prijs-kwaliteit verhouding is in orde. Bij het ophalen van de auto werd ruim de tijd genomen voor uitleg van de auto. Deze hele ervaring zorgde ervoor dat wij ons als klant zeer gewaardeerd voelden. Ook na het ontdekken van een kleine storing na aflevering werden we direct geholpen en werd een oplossing voor het probleem gezocht. Alles is naar tevredenheid afgehandeld. De service is prima en zorgt voor vertrouwen in het bedrijf.

Beste George, Enorm bedankt voor deze uitgebreide beoordeling. We zijn blij dat u zo tevreden bent. Nogmaals veel plezier met de nieuwe auto ! Team Stokman Den Helder.

Ik vind dat het een fijn befrijf

Fijn personeel

Beste Ron, bedankt voor uw compliment en de 5 sterren ! Team Stokman Den Helder.

goede verkoper

de auto waarvoor we kwamen was niet voor ons geschikt, maar toch vond de verkoper een model wat wel bij ons paste, hij was zeer kundig bezig. Aflevering was ook volgens planning Dus we zijn zeer tevreden over de auto en de verkoper

Over Stokman Den Helder B.V.

Sinds 1960 zijn wij de officiële dealer voor Renault en Dacia voor de Kop van Noord Holland. Wij streven altijd naar de hoogste score en waarderen daarom uw input op onze dienstverlening !