
goede ervaringen met het product zelf: de auto - deskundig en klantvriendelijk personeel bij garage. wordt goed geholpen ook bij kleine reparaties of vragen. telefonisch contact bijna altijd frusterend, duurt te lang voordat de telefoon wordt opgenomen, doorverbinden duurt lang of mislukt, soms moet je terugbellen, etc. etc. receptie niet altijd bemand, en soms niet klantvriendelijk
Vriendelijk en correct en ook vermeldenswaard de wasbeurt van de auto na een controlebeurt wat zeer op prijs wordt gesteld.
Vriendelijke mensen, uitstekende ervaringen, hulpvaardig.
Goed, meestal goed meedenekend. Bereid naar het zoeken van oplossingen
Toevallig ben ik bij Stokman Alkmaar terecht gekomen en ik had nooit verwacht dat ik ooit de loftrompet zou uiten over een om het even welke autodealer dan ook.Maar wat een geweldig bedrijf is Stokman Alkmaar. December een occassion gekocht. Helaas korte tijd daarna pech in die zin dat mijn rechterzijraam niet meer omhoog kwam. Op Oudejaarsdag. Renault route service gebeld, kwamen, provesorisch gerepareerd. Maar wel goed.Begin nieuwe jaar gebeld met service afdeling, geen gemekker en zo ingericht dat het voor mijn gemakkelijk uitkwam. Kortgeleden - eigen schuld, dikke bult - achteruitrijden paaltje niet gezien, wel geraakt. Wederom goed meegedacht, geschikte leenauto, keurig gerepareerd en .... binnnen en buiten gereinigd teruggekregen. Nog niet eerder meegemaakt, blij verrast. Maar waar het vooral om gaat, is de vriendelijkheid waarmee de mensen van Stokman je tegemoet treden. Vanaf het eerste contact op de occassionafdeling tot aan de receptie van de service afdeling. Als je moet wachten ook de medewerkers die langslopen geven door een groet aan dat ze je gezien hebben. Heel apart. Je krijgt het gevo0el dat je echt klant bent geen nummer. Mensen van Stokman...Grote Klasse!!! (
3 jaar geleden een gebruikte auto aangeschaft incluis 2 jaar topgarantie. Nu 3 jaar verder meer dan 30% van de aanschafwaarde aan onderhoud gehad, alles buiten de garantie bepalingen. Helaas wordt er geen ruimte geboden om gesamenlijk tot een oplossing te komen. Garantie verschillen worden verwezen naar Top Garantie, blijkbaar een apart bedrijf. Kastje naar de muur gevoel. Bij een persoonlijk gesprek geeft men aan dat de onderhoudskosten niet bijzonder zijn. Voor de lease rijder die niet zelf hoeft te betalen een prima garage. Maar voor de particulier die de rekening zelf moet betalen een veel te dure garage.
Voor et kopen van een auto bent u aan het juiste adres...met een knip oog want op het moment dat de garantie afloopt ben u aan de buurt!
Opeens had mijn vrouw een zwarte display voor zich. Geen snelheid af te lezen, geen kilometerstand, geen controle op (knipper)lichten die aan of uit stonden, cruise control niet inzichtelijk enz., enz. Meteen naar de garage gereden en al snel was duidelijk dat het geen zekering was, maar een kapotte display. Iets dat sporadisch voor komt. Marco H. vertelde mijn vrouw direct dat dit veel geld zou gaan kosten, maar er was nog ergens een brief van het hoofdkantoor over de display. We zouden nog horen. De volgende dag, nadat we ons pasgeboren kleinzoon hadden bezocht, even langs Stokman om te informeren of ze als iets meer wisten met betrekking tot het vervangen van de display. Gelukkig hadden we nog de TomTom, zodat we in ieder geval onze snelheid in de gaten konden houden. Marco hielp ons weer en liet ons eerst een beetje schrikken voor wat betreft de kosten, maar als snel liet hij weten dat Renault een groot deel voor haar rekening zou nemen. Daar waren we blij mee. Maar dat niet alleen. Ondertussen feliciteerde hij ons ook met onze kleinzoon. Dat was heel attent van hem! Twee dagen later konden we de auto al brengen, terwijl er een gratis fiets klaar stond. Die hadden we echter niet nodig. \'s Middags de auto opgehaald. Tot onze verrassing was zoals bij Stokman gebruikelijk niet alleen de binnenkant schoon gemaakt, maar ook nog eens de buitenkant. We rijden nu een kleine twee weken met de nieuwe display en we moeten constateren, dat de auto nog nooit zo lekker heeft gereden. De motor lijkt soepeler te lopen, de verwarming lijkt het beter te doen. Het voelt aan als een nieuwe auto. Al met al vinden we Stokman Alkmaar nog steeds een uitstekende garage en dealer. Je wordt er altijd zeer prettig geholpen. Zelfs als de auto in onderhoud gaat, wordt er bij constatering van wat grotere uitgaven altijd keurig even met je gebeld.
Auto is keurig afgeleverd en na een garantiereparatie was de auto wederom helemaal schoongemaakt van binnen en buiten. Dus service is zeer goed. Tot heden zeer tevreden.
zijnj zeer tevreden. rijden al 50 jaar Renault
prima auto,zeer tevreden daarover. heb mijn bedenkingen over de onderhandelwijze van dienstdoende verkoper,afspraken zijn anders op papier dan afgesproken. auto was niet rijklaar op afgesproken datum, waardoor ik nog een keer terug moest. kreeg toen wel een keurige leenauto mee.
verkoop afdeling prima, onderhoud met name de balie weinig service en klantgericht
Goede ervaring, netjes te woord gestaan en houden zich aan afspraken. Auto is goed gerepareerd.
Wolvenkoog 4-6
1822 BE Alkmaar
Sinds 1960 zijn wij de officiële dealer voor Renault en Dacia voor de Kop van Noord Holland. Wij streven altijd naar de hoogste score en waarderen daarom uw input op onze dienstverlening !
• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.