Mijn vrouw en ik, hebben prettige ervaringen met dit bedrijf. Wij hebben een nieuwe Kadjar Intens gekocht. Zeer klantvriendelijk en kundig personeel. Leuke sfeer in het bedrijf. Jammer dat de koffiehoek verdwijnt want dat was erg gezellig. Maar daar komt vast wat goeds voor terug.

Mijn auto had het helaas helemaal begeven en ik was nu op zoek naar een betrouwbare auto. Op advies van mijn garage kwam ik bij Stokman. Vriendelijke, betrouwbaar, duidelijk en deskundig advies. Ik rij nu alweer meer dan een maand heel tevreden in een gebruikte auto.

Na onze eigen auto total loss te hebben gereden, zochten we weer een Laguna 2.0 Turbo Estate. Stokman had de mooiste van dan de 7 beschikbare in Nederland. Het is de Laguna Intiale geworden en Stokman heeft de auto supernetjes afgeleverd. Zowel het telefonische contact als het bezoek aan de showroom hebben wij als prettig ervaren !

• Service N.v.t.

Ik heb in september mijn nieuwe auto opgehaald bij stok man. Ben erg tevreden hoe ik geholpen ben.

Uitstekende service. Zeer klantvriendelijk. Tijdens een onderhoudsbeurt krijg je een melding van stand van zaken. Gemaakte afspraken altijd correct.

Correecte behandeling tijdens verkoopgesprek. Rekening gehouden met wensen ten aanzien van afleveren. Kundige uitleg.

Stokman Alkmaar wl je vriend zijn. Zij doen wat ze zeggen met glimlach! Mensen maken Stokman, Stokman maakt auto\'s, samen zijn we vrienden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

klant is koning tot de koop is gesloten.Werd pas na 25 min. na afgesproken tijd geholpen met de aflevering van mijn nieuwe auto. Andere verkoop ging voor.Auto werd zonder overleg van een andere trekhaak geleverd.Is uiteindelijk voorzien van de afgesproken trekhaak.Had een armsteun besteld maar door interne communicatie is deze later besteld .etc.

Zeer goed. Klantgericht.

Mijn Dacia Duster had een 30.000 km beurt nodig en over enkele maanden APK. Op mijn verzoek gelijk APK laten keuren. De rekening was overeen met de offerte en viel dus niet tegen. Duster werd ook keurig gewassen. Verder geen bijzonderheden en de auto bevalt me prima.

Wij zijn goed, vriendellijk en deskundig geholpen, zodat wij de juiste keuze konden maken

Goede deskundige service en duidelijke communicatie! Naar mijn mening de Renault dealer uit mijn regio. Een dealer die liefde heeft voor de klant en de auto.

Deze week hebben wij een Dacia Sandero Stepway gekocht en zijn zeer tevreden over de afhandeling en de service van dit bedrijf. Gewoon top!!

Stokman Alkmaar is een betrouwbaar bedrijf met goede service en vakbekwame medewerkers ,reparaties worden met de klant goed besproken.

Veel aandacht en een goede service. Tristan bedankt !!!!

dacia logan occasion gekocht begin juni. alle tijd gekregen om rustig rond te kijken. Daarna netjes en klantvriendelijk geholpen. snel afgehandeld, binnen een week auto opgehaald. enkele kleinigheidjes geconstateerd. Snel naar tevredenheid opgelost. Een klantvriendelijk bedrijf.

2 sterren: slechter dan verwacht

Mijn Laguna hier laten uitlezen i.v.m. een storing 40 euro lichter en geen duidelijke oorzaak. Hadden dan mijn inziens de 40 euro ook niet in rekening moeten brengen daar ik nu voor iets betaald heb waar ik niks mee kan........

koop gebruikte dacia mcv en inruil sandero. alles was goed geregeld alleen er zou een stokman dacia pas bij zitten en die heb ik na 8 maanden nog steeds niet gekregen

Prima, goede verkoop en service afdeling

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

Informatie over aangeschafte occasion was onjuist op minstens 2 cruciale punten. Dat bleek achteraf. Een gesprek hierover bracht wel verheldering, maar geen tevredenheid. Een tijdens oplevering gemeld mogelijk defect aan de versnelling werd toen weggewuifd. Later nog wel zonder morren gerepareerd in de garantie (half jaar), maar daar moest helaas een keuring van de ANWB aan vooraf gaan. Jammer maar de 3 1/2 jaar oude auto heb ik na iets minder dan 6 maanden met flink verlies moeten inruilen, maar wel bij een andere dealer.