Zomaar even binnen gelopen na een teleurstellend bezoek aan een Renault garage in \'t midden vh land. Na een keurige benadering en gesprek waren we er al snel uit en was ik de tevreden eigenaar van een Kadjar. Opmerkingen over kleine puntjes aan de auto worden serieus genomen.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Nou prima 3 jaars beurtje plus een kenteken plaat vervangen alles top ! Tja en ook nog de auto gewassen nee echt alles prima!

Prettige verkoopgesprekken, goede prijs, afspraken keurig nagekomen. Aflevering met uitgebreide instructie. Wij zijn heel tevreden.

Al een aantal jaren zeer tevreden over de algehele dienstverlening. Zeer vriendelijke medewerkers. Goed advies betr. onderhoud, geen onnodige uitvoeringen. Auto altijd keurig gewassen en gezogen na onderhoud.

Na bij een algemene garage een Scenic uit 2008 gekocht te hebben heb ik zelf een audio box ingebouwd. Hiervoor bij Stokman iets laten activeren op de radio, dit werkte niet de eerste keer maar een paar dagen later kon ik weer langskomen en werd het netjes opgelost.

leuke gesprekken met verkopers. en nu een mooie kleur nieuwe Dacia lodgy stepway

Super. Zelfs een dag eerder afleveren werd geregeld ondanks dat Stokman bezig is met verbouwing van de showroom.

Mijn vrouw en ik, hebben prettige ervaringen met dit bedrijf. Wij hebben een nieuwe Kadjar Intens gekocht. Zeer klantvriendelijk en kundig personeel. Leuke sfeer in het bedrijf. Jammer dat de koffiehoek verdwijnt want dat was erg gezellig. Maar daar komt vast wat goeds voor terug.

Mijn auto had het helaas helemaal begeven en ik was nu op zoek naar een betrouwbare auto. Op advies van mijn garage kwam ik bij Stokman. Vriendelijke, betrouwbaar, duidelijk en deskundig advies. Ik rij nu alweer meer dan een maand heel tevreden in een gebruikte auto.

Na onze eigen auto total loss te hebben gereden, zochten we weer een Laguna 2.0 Turbo Estate. Stokman had de mooiste van dan de 7 beschikbare in Nederland. Het is de Laguna Intiale geworden en Stokman heeft de auto supernetjes afgeleverd. Zowel het telefonische contact als het bezoek aan de showroom hebben wij als prettig ervaren !

• Service N.v.t.

Ik heb in september mijn nieuwe auto opgehaald bij stok man. Ben erg tevreden hoe ik geholpen ben.

Uitstekende service. Zeer klantvriendelijk. Tijdens een onderhoudsbeurt krijg je een melding van stand van zaken. Gemaakte afspraken altijd correct.

Correecte behandeling tijdens verkoopgesprek. Rekening gehouden met wensen ten aanzien van afleveren. Kundige uitleg.

Stokman Alkmaar wl je vriend zijn. Zij doen wat ze zeggen met glimlach! Mensen maken Stokman, Stokman maakt auto\'s, samen zijn we vrienden.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

klant is koning tot de koop is gesloten.Werd pas na 25 min. na afgesproken tijd geholpen met de aflevering van mijn nieuwe auto. Andere verkoop ging voor.Auto werd zonder overleg van een andere trekhaak geleverd.Is uiteindelijk voorzien van de afgesproken trekhaak.Had een armsteun besteld maar door interne communicatie is deze later besteld .etc.

Zeer goed. Klantgericht.

Mijn Dacia Duster had een 30.000 km beurt nodig en over enkele maanden APK. Op mijn verzoek gelijk APK laten keuren. De rekening was overeen met de offerte en viel dus niet tegen. Duster werd ook keurig gewassen. Verder geen bijzonderheden en de auto bevalt me prima.

Wij zijn goed, vriendellijk en deskundig geholpen, zodat wij de juiste keuze konden maken

Goede deskundige service en duidelijke communicatie! Naar mijn mening de Renault dealer uit mijn regio. Een dealer die liefde heeft voor de klant en de auto.

Deze week hebben wij een Dacia Sandero Stepway gekocht en zijn zeer tevreden over de afhandeling en de service van dit bedrijf. Gewoon top!!