Fijne garage

Kleine beurt Capture. Had van een instantie vernomen dat de voorbanden moeten worden vervangen. Vroeg dat na afloop aan de heer Visser. Hij zei dat het nog niet nodig is. Dat is ook service hè! Dank

Beste heer Bais. Dank voor uw positieve review ! Team Stokman.

Prima.

Prima geholpen.

Spatzuiver

Duidelijke taal zonder spatie

Hartelijk dank voor deze mooie beoordeling. Team Stokman

Top service en advies!

Wij zijn in het hele proces van het kopen van onze nieuwe Renault Clio goed en met veel kennis bij gestaan door Marscha... ze is heel vakkundig en denkt mee met de situatie waarin je zit. Zo komen we al jaren met een goed gevoel bij Stokman Alkmaar voor het onderhoud van onze auto!

Bedankt voor uw uitgebreide reactie en de 5 sterren ! Nogmaals veel plezier met de Clio !

goede en snelle service

goede en snelle service . ik kon er onder het genot van een bakkie koffie op wachten.

Hartelijk dank voor de beoordeling met 5 sterren en aardige woorden ! Team Stokman.

Zeer tevreden over de service!

Prima geholpen en auto weer netjes schoon teruggekregen.

prima geholpen, goede service

prima geholpen goede service

Zeer tevreden over de kosteloos uitgevoerde winter check en het vriendelijke personeel.

Prima!

Altijd prettige sfeer, klantvriendelijk en lekkere koffie!

Goede betrouwbare service. Aardige vriendelijke medewerkers

Goed jaarlijks onderhoud inclusief zomer, en wintercheck.

goed geholpen.

vriendelijk, ter zake kundig en adequaar

klantvriendelijk

De ontvangst is altijd zeer vriendelijk! Er wordt goed advies gegeven.

goed en vriendelijk geholpen

ik had een storing op mijn ruitensproeier hij werkte niet meer dus een afspraak gemaakt ik kreeg keurig een leenauto mee want ik woon in de wieringermeer en de zelfde dag werd ruitensproeier gerepareerd heel tevreden over de afhandeling

Zeer tevreden klant

Ik ben al vele jaren een zeer tevreden klant van Renault Stokman Alkmaar

Zeer goed!

Vriendelijk personeel en heel behulpzaam; men neemt alle tijd. Ook het schoon afleveren van auto na reparatie/controle.

Bedankt voor uw hoge sterrenbeoordeling , daar doen we het voor !

Reparatie goed verlopen

Prima op de hoogte gehouden over het meerwerk

Mag het ook in sterren? Vijf sterren !

Door de bonus bij Stokman in de vorm van een uitstekend kopje koffie zal ik altijd Renault blijven rijden (hier een knipoog denken). Beste groet, Dick de Scally

Prima, snel en netjes

Helderen en vriendelijke communicatie. Technisch goed uitgevoerd.

Dank voor uw positieve feedback en de 5 sterren !

Uitstekende garage, prima service

Heel vriendelijk personeel en goede service.

Bedankt voor het mooie cijfer en de aardige woorden over ons team !

In 1 woord geweldig

Zeer goed geholpen door Dhr Otto, alles snel geregeld en de nieuwe auto binnen 2 weken geleverd (was een showroom auto)

Beste Rik, dank voor de mooie review en heel veel plezier met de Sandero ! Team Stokman

Prima 60.000 km beurt gehad.

60.000 km beurt uitgevoerd en afgerond op de afgesproken tijd en volgens van te voren opgegeven kosten.

Optimaal, heel positief

Vlot, deskundig, grappig ook, enomr leuke mensen, prima.

Geweldige garage

Zeer vriendelijk en vakkundig personeel.

Helemaal top

Topper

Vriendelijk en kennis van zaken!

Ik heb eigenlijk nooit problemen met, met name de service! Deze keer was er echter iets mis gegaan. Men was de afspraak om ook de winterbanden te monteren vergeten! Dit is echter de volgende dag naar tevredenheid herstelt! Foutje goed herstelt dus!

Over Stokman Alkmaar BV

Sinds 1960 zijn wij de officiële dealer voor Renault en Dacia voor de Kop van Noord Holland. Wij streven altijd naar de hoogste score en waarderen daarom uw input op onze dienstverlening !