Goed bedrijf met medewerkers die echt meedenken en oplossingsgericht zijn. Er wordt aan alles gedacht en leenauto staat altijd klaar! Ik heb mijn eerste auto gekocht, maar ze legden alles prettig uit. Bij eventuele problemen kan ik altijd even contact opnemen.

Uitstekende service en zeer vriendelijk en kundig personeel

Zojuist een grote beurt en wat kleine reparaties laten uitvoeren. Prima uitgevoerd, snel, vakkundig, en zeer netjes gefactureerd. Absoluut een zaak om naar terug te gaan

Al enige tijd klant bij C107GO. Echt een TOP garage. \r\nGroot verschil tov “merk ”dealer. De rekening valt mee ipv tegen wat vaker het geval is bij Toyota.\r\nBij het ophalen geen onverwachte kosten… Extra werk is eerder service dan uurtje factuurtje. \r\nWerkzaamheden worden “gewoon” goed uitgevoerd waardoor je niet terug hoeft. \r\nOok is de auto netjes schoon en gewassen ipv vieze zwarte vingers op de lak. Mijn auto blijft hier in onderhoud. Echte liefhebbers voor het vak dit bedrijf. \r\n

Geweldige service tegen zeer redelijke prijzen

Kon direct terecht,zeer vriendelijk personeel, leen auto met waardebon voor Broodje Biezonder in het centrum.Auto keurig gemaakt en gewassen terug ontvangen.Prijs voor reparatie ook netjes, kortom een goed gevoel overgehouden van deze garage.

Geweldig goed bedrijf. Top service !! Heldere afspraken voor een betaalbare prijs. Zeer deskundig. TOP !!!

Erg aardige mensen, betrouwbaar, deskundig, afspraak is afspraak, scherpe prijzen. Leenauto gratis mee en een kortingsbon voor heerlijke broodjes, auto staat weer gewasssen klaar, wat wil je nog meer? Jullie hebben weer een klant erbij!

Ik heb o.a. een grote beurt aan de C1 laten uitvoeren. Een bedrijf die er niet op uit is een hoge factuur te kunnen schrijven. Men gaf duidelijke uitleg over de slijtage van de remblokken en schijven en lieten het ook zien. Een steuntje van de achterdemper werd gelast i.p.v. dat de achterdemper vervangen werd. Kortom een betrouwbare garage!

De koppeling van mijn citroen c1 automaat begon na 44000km te slippen. De citroen dealer vroeg meer dan het dubbele als bij C107GO.\r\nIk kon binnen 1 dag terecht in Lunteren. Ik heb ook een waardebon gekregen om in het dorp lekker te lunchen met een gratis leenauto.\r\nDe jongens zijn zeer vakkundig en zeer aan te bevelen. Bedankt jongens. Ik kom zeker terug.

Super goede service!

Heb een grote beurt laten doen. Ben heel erg tevreden. Kom zeker terug. Raad dit bedrijf zeker aan als je een C107GO hebt.

Super goed en snel geholpen.

Goede service, mijn auto rijdt weer super!\r\nBehulpzame jongens, denken mee in oplossingen.\r\nZonder twijfel kies ik de volgende keer deze garage weer.

Gemoedelijk, oude jongens krentenbrood. Zelden kom je dit nog tegen. Hart voor zijn zaak, wil ook graag helpen waar die kan, draait nergens zijn hand voor om. Ik kom graag weerom als het nodig is, al woon ik ver weg.

Zeer eerlijke en transparante garage. Deze jongens zijn echte experts op het gebied van de c1, 107 en aygo. Ben hier al vaak geweest voor onderhoud en reparaties en elke keer weer super goed geholpen. Als er onderdelen stuk zijn wordt altijd uitgelegd of laten ze zien/voelen waar het euvel zit. Vooraf aan de reparatie wordt altijd de (vaste) prijs aangegeven. Gisteren hebben ze bij mijn 107 een wiellager vervangen waarbij ik de hele reparatie mee mocht kijken. Qua prijs denk ik dat je hiervoor al gauw het dubbele kwijt bent bij een dealer. Verder is de gratis leenauto en de tegoedbon voor een broodje top!

Vanochtend om 8.15 een afspraak voor auto keuring en onderhoudsbeurt. Reed voor half 10 weg heb met wifi in de tussentijd wat gewerkt en wat gedronken. Zeer tevreden en vriendelijke mensen die gespecialiseerd zijn in dit type auto.

Prima!\r\nSnelle service terwijl je waagt met koffie.\r\nAuto ook nog eens netjes gewassen!\r\nDuidelijke uitleg en kennis van monteur

Uitstekende service, zeer klantvriendelijk, leenauto gratis (zonder de benzine uiteraard). Was mijn eerste bezoek, en dat is goed bevallen.

Perfect snel geholpen,weet waar ze mee bezig zijn.

Ik ben hier gaan kijken voor mijn eerste auto, want ik wilde graag een Aygo of 107 aanschaffen. Fijne en betrouwbare garage, waar ik mijn auto ook zeker zal brengen voor onderhoud. Goed advies, goede prijs en mannen die weten waar ze het over hebben!

Prima service!!