Auto zag er weer prachtig uit.

Fijne communicatie, snelle reactie op vragen. Auto ziet er prachtig uit.

Uitstekende servive en een perfect resultaal

Schade aan het dak van de camper gerepareerd en gespoten. Het ziet er weer perfect uit

Fantastische koffie!!!

Na het halen van een potje verf nog een bakkie gedaan met de grote baas, beetje rare snuiter, maar wel erg lekkere koffie. Een dik verdiende 10

Snel en correct geholpen

Snelle service Staan direct voor je klaar Denken mee met de klant!!

Zeer correct in prijs en afwerkingsniveau

Het bedrijf gaat voor 100% voor de klant, zeer aan te bevelen, hart. gr. Gert.

Zeer prettig

Na een kleine aanrijding kon ik snel terecht bij garage Roseboom, bij aankomst stond er al een leenauto voor mij klaar, heel erg fijn, auto was snel gerepareerd en weer als nieuw! Bij evt volgende schade in de toekomst weet ik deze garage zeker te vinden! Bedankt!!

Heel erg bijzonder goed !

* snelle afspraak en eerste taxatie * heel mooi gerepareerd * toelichting op kosten en hoe en waar * auto zag er zowel buiten als binnen STRALEND uit toen ik hem op kwam halen

Goede ervaring

Heel goed geholpen. Goede communicatie en perfect afgeleverd.

Goed contact, perfect resultaat!

Bedrijf staat voor je klaar, denkt mee en levert goede kwaliteit werk!

Niks te klagen.

Prima gedaan.Prettig contact. Snel klaar.

Super geregeld

Voor mekaar

Professioneel, klantgericht!!!

Wij hadden schade aan onze vrachtauto, dit werd door autoschadebedrijf Roseboom vakkundig en snel hersteld, even wat onderdelen gebracht, en een dag later werd er al gebeld, dat de spullen klaar lagen, gespoten, gepoetst en al. Door de snelle service van autoschade Roseboom, konden wij weer snel de weg op!!! Top gedaan!!!

Erg tevreden met service en resultaat!

Snelle service, goed advies, uitstekend resultaat, volledig conform afspraken en prijsindicatie vooraf, en proactief ook niet zichtbare schade aangepakt. Kortom, erg tevreden!

Vakkundig en vriendelijk

Ondanks het feit dat mijn auto niet veel meer waard is maar er op zich nog netjes uitzag, heeft Roseboom de schade aan mijn auto heel goed en mooi gemaakt, en opgelost. Erg blij mee.

Weer een uitstekende ervaring

Op mijn splinternieuwe Mazda CX5 een kras. Zaterdagmorgen zonder afspraak even naar hun toegetreden. Maarten heeft de kras direct weg gepolijst en van zijn collega een heerlijke cappuccino gekregen. Weg kras en als service behandeld. Weer een super service.

Uitstekend advies en een perfect herstel

Een deskundig en eerlijk advies. Alle afspraken zijn nagekomen, de schade is perfect hersteld, de service en de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend!

Goede service. Vriendelijk en adequaat.

De schade is correct en op een plezierige manier afgehandeld. Door latere levering moest planning worden herzien. Dit is netjes overlegd en de schade is prima verholpen. Als ik een verbeterpuntje moet aangeven dan zou dit zijn om even een belletje te doen als een levering lang op zich laat wachten. Er moesten nl. nog lijstjes worden geplaatst die niet meegeleverd waren. Dit duurde uiteindelijk meer dan 2 weken. Omdat ik al die tijd niks hoorde, heb ik zelf gebeld. Wellicht een idee om in algemene zin altijd met een week even te bellen om te melden dat een bestelling nog niet binnen is gekomen? Dit laatste heb ik niet als naar ervaren want ik vond de afhandeling in z'n totaliteit helemaal top, maar in het kader van nóg betere service, zou dit een tip kunnen zijn.

Buitengewoon spuitwerk

Zeer tevreden over de Toyota proace die deze kanjers gerepareerd hebben! Vooral het spuitwerk was ongekend mooi! Een echte vak spuiter aan het werk geweest!

Zijscherm gespoten

Mooi strak gespoten en geen kleurverschil! Toppers!

Snel een afspraak kunnen maken, geweldige uitvoering van behandelen schade, onzichtbaar weggewerkt. Acceptabele prijs en fijn dat er een leenauto meegegeven wordt. Vriendelijke behandeling. Kortom een aanrader voor schadeproblemen.

Al jaren lang prettig en vertrouwd samenwerken met de heren van AS Roseboom

Al weer geruime tijd spuit Roseboom onze plaatmaterialen; een prettige en vertrouwde samenwerking waar wij blij mee zijn!

Top bedrijf

Voor het eerst een kunststof reparatie laten uitvoeren, voor beide partijen was het nieuw maar kan het niet meer van origineel onderscheiden.! Er wordt meegedacht en naar een oplossing gekeken. Een nieuw adres voor kunststof reparatie erbij.!

Prijs verhaal van t werk klopt allee niet

Werk is goed alleen de prijs klopt moet wat men zegt

Dik in orde

Afspraak = Afspraak. Mooi werk. Nette prijs