Normalieter wel aardig, maar laatste ervaring heel slecht

Nog noot zo'n verkeerd persoon op de verkeerde plek meegemaakt als bij truckland noordwest. Geen flauw idee wat deze persoon voor toegevoegde waarde heeft voor jullie organisatie om de klanten tevreden te houden. Deze persoon komt erg autoritair over en weet niet hoe hij met klanten problemen op moet lossen naar ieders tevredenheid, ook is hij niet geschikt om met zijn directe collega's te werken en deze te motiveren te steunen wanneer er iets mis gegaan is. Dit betreft NIET het werkplaats en balie personeel maar de leidinggevende. Het heeft niet geholpen om weer eens een keer voor een nieuwe DAF te kiezen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Prutswerk belachelijk gewoon ,jammer dat ik geen fotos kan plaatsen

We waren onze camper 5 weken kwijt voor het vervangen van 2 injectors een druksensor 1 nieuwe dynamo,belachelijk gewoon,plus de halve motor gesloopt waar ik fotos van heb gemaakt , Het zelfde heb ik nu bij Buchli laten doen 2 injectors plus een bosch hogedrukbrandstof pomp laten plaatsen en nog wat andere werkzaam heden pakking kleppendeksel vervangen olie verversen plus nieuw olie filter plus uitlezen computer zonder mijn motor te demonteren Totaal uren zonder motor te slopen nog geen 10 uur rekening incl btw 2412euro ,truckland 3600euro voor 2 injectors druksensor en dynamo ,en dan krijg je camper terug na 5 weken dan zeikt aan de onderkant alle koelvloestof eruit ,prutswerk ! Zal daarom ook een revieuw plaatsen bij het camper forum en campercontact enzv enzv en die zogenaamde camper korting van 10% is een sigaar uit eigen doos ,voor brandstof problemen verwijs ik ook iedereen naar Buchli in Harderwijk dat zijn teminste vaklui en geen prutsers ,bij Buchli had ik mijn camper na 2 dagen terug en geen 5 weken ,ik kan wel een boek schrijven over truckland Heerhugowaard,en de rekening overleggen van 3600 euro en dan nog zeggen dat ik gemats ben ,stelletje idioten Ter compensatie hebben ze een gratis APK zonder reparatie aangeboden Truckland Heerhugowaard ,dat heb ik geweigerd en als rede opgegeven dat ik mijn camper dan zeker weer 5 weken kwijt ben en mijn halve motor gesloopt op niks af ,ik laat hem ergens anders keuren net zo als afgelopen jaar .En ik neem niks van mijn woorden terug het is en blijft prutswerk.

Zeer goed en anbevolen

Ben door nalatigheid eigen dealer bij Truckland gekomen en ben zeer goed te woord gestaan en duidelijke uitleg van de chef werkplaats. Reparatie naar volle tevredenheid verlopen.(nieuwe turbo) Ben dan ook zeer blij dat ik een adres heb waar ik in het vervolg mijn camper kan later onderhouden en tevens ook onze bedrijfsauto's.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Super schnell und sehr hilfsbereit

Wir sind ohne Termin mit einem Defekt an unserem Wohnmobil angekommen. Das Team hat uns warmherzig empfangen und konnte uns nach kurzer Zeit sagen was das Problem war. Am gleichen Tag wurde ein Ersatzteil aus Rotterdam per Kurier angefordert und geliefert, sodass wir nach kurzer Wartezeit weiterfahren und unseren Urlaub fortsetzen konnten. Danke an das Team!

Nota reparatie

De ervaring die ik met van Hooft Truckland heb is zeer slecht. Op het logo staat Fiat Professional. Dat is de reden dat ik mijn camper, Fiat Ducato daar naartoe heb gebracht voor reparatie. Er was totaal geen stroom, spanning meer op het motor systeem. Na onderzoek heeft men geconstateerd dat er een zekering stuk was van 150 amp.? Echter daar heeft men 1,75 , dus 1 uur en 45 minuten naar gezocht. Let wel ,Fiat Professional, . Daar was ik een beetje van geschrokken en dit ook aan de manager uitgelegd. Hij zou dit onderzoeken. Natuurlijk komt deze met een verklaring dat elektrische storing moeilijk te vinden zijn. Heeft ook nog vaag uitgelegd waar die zekering zou zitten. Dit was waarschijnlijk bij de professionals geen bekende zekering. Dus mocht u een elektrische storing hebben , denk na en lees deze review. Verder is de reparatie wel goed uitgevoerd. Accu vernieuw en apk gekeurd.

Duur

Offerte voor onderhoud en APK gehad fiat ducato, 640 euro!!!! Zijn ze helemaal//, wat zit er dan in, olie, alle filters en controle, pfft Dank u erg prijzig. Vorig jaar voor APK daar geweest, service was top maar deze offerte is echt erg duur.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Na jaren lang klant te zijn voelen we mekaar aan. En weten we van elkaar wat belangrijk is, waar in vertrouwen een belangrijk aspect is.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Erg behulpzaam en meedenkend.

Goede kennis van zaken, behulpzaam en meedenkend met de problemen. Erg tevreden!

Aanrader voor camperaars

Distributie en multiriem vakkundig vervangen voor wel heel nette prijs alsmede APK keuring. Als NKC lid 10% korting gehad. Kom hier zeker terug.

Super Service

Staan altijd voor je klaar!

Fitted a Bear Lock but screwed up my Pioneer head unit

Took my Fiat Ducato campervan to the Almere branch to have a Bear Lock fitted. My Pioneer head unit was working fine, however after fitting, the reverse camera on the pioneer screen stopped working, then the pioneer unit completely froze. Nothing is working. No navigation, music or camera. They couldn’t find the problem, and now I have to find somewhere else who can resolve this. Totally unacceptable. Unfortunately I only found the pioneer system was not working as I was leaving and had already paid 700 Euros. I am very dissatisfied and unhappy. In my view if you screw something up you fix it and not expect the customer to have to deal with it

• Deskundigheid/Vakmanschap

As we discussed, this was an issue with the Pioneer unit. Not our work on your vehicle.

Super personeel

Denken goed mee

Ik heb een klacht gemeld via de mail.

Na twee weken en twee mailtjes, met het verzoek om contact met mij op te nemen of minimaal een ontvangst bevestiging te mailen, probeer ik het eens op deze manier.

verkoopafdeling laat te wensen over

3 weken gesmeekt om een offerte voor 2 ducatos na 17 jaar klant te zijn geweest, na uiteindelijk 3 weken een prijs gekregen die 1000 euro verschilde met 2 nw. Mercedes sprinters. Na een telefoontje van de verkoper na het uitbrengen van de offerte, kreeg ik te horen dat je klanten verloor en er weer nw. bijkwamen !!!! Ben gauw overgestapt naar Mercedes die dat wel waardeert

Onze Ducato had vermogens problemen en reed als een dweil. Een andere garage had een onderdeel vervangen en gezegd dat het probleem verholpen was. Niet dus. Kort voor de zomervakantie konden we bij Truckland terecht. Daar zitten mannen, die ff wat verder denken dan wat de computer zegt. Correcte communicatie, goed doorgevraagd, zelf nagedacht, uitgeprobeerd en opgelost! We gingen weer de Alpen over alsof het een verkeersdrempeltje was. Hulde voor André en zijn collega's!

Bedrijfswagens zijn goed onderhouden bij Truckland. Ik ben al jaren vaste klant en nog altijd zeer tevreden met hun diensten!

goede service en vriendelijke benadering

camper voor de 1e maal in onderhoud na aankoop 2e hands, super behandeld, alle vragen worden netjes afgewerkt, helemaal nagekeken airco gereinigd en servicebeurt, dat er nkc korting werd gegeven was een aangename verrassing. ook een mobiliteitspas ontvangen. fijn om te weten dat we weer een jaar onbekommerd kunnen genieten van de camper.

Personeel staat klant met raad en daad bij, niets is er teveel :-)

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe truck

• Reden bezoek Aanschaf nieuwe truck

Zeer fijne behandeling bij aankoop en ondersteuning in Wognum voor mijn standairco.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Tijdelijk een huurauto gehad waarvan de sleutel niet meer herkend werd. Resultaat een ruilauto waarvan onze medewerker zelf de factuur geincasseerd kreeg. Garantiegeval van Fiat, maar tot op heden is het geld na 3 maanden nog steeds niet teruggestort. Ook na meerdere keren het verhaal uitgelegd te hebben maar geen reactie over de afwikkeling, laat staan dat we het geld terug op de rekening hebben.

• Reden bezoek Andere reden

Ik ben erg tevreden met Truckland. Ik heb hier nieuwe onderdelen besteld voor mijn auto en dit werd snel geleverd en ook nog gemonteerd.

• Reden bezoek Aankoop onderdelen en/of accessoires

Sinds 3 jaar klant voor onderhoud Fiat Ducato (Motorhome). Correcte afspraken, goede service en er werken vakmannen in de garage.

Over Truckland

Truckland is een begrip binnen de markt voor bedrijfsvoertuigen. Met een breed geografisch netwerk van vestigingen richt Truckland zich op de levering en het onderhoud van bedrijfsvoertuigen en alles wat daarmee verwant is. Door de multi-brand filosofie is in principe iedere vervoerswens passend in te vullen. Dit door het combineren van merkengamma’s, die in belangrijke mate complementair zijn aan elkaar. Voor gedegen advies met betrekking tot de aankoop van een vrachtwagen of bedrijfswagen is Truckland de aangewezen partner. Wij zijn officieel dealer/partner van toonaangevende merken in de transportwereld waaronder: DAF, TATRA, GINAF, Fiat Professional, Iveco, VW, MAN en Renders Trailers.

Over Truckland

Truckland is een begrip binnen de markt voor bedrijfsvoertuigen. Met een breed geografisch netwerk van vestigingen richt Truckland zich op de levering en het onderhoud van bedrijfsvoertuigen en alles wat daarmee verwant is. Door de multi-brand strategie is in principe iedere vervoerswens passend in te vullen. Dit door het combineren van merkengamma’s, die in belangrijke mate complementair zijn aan elkaar.