Netjes geholpen, je voelt je geen nummer

Camper voor een jaarbeurt naar Truckland gebracht. Dat doe ik al bijna 10 jaar. Je kan er doorgaans op een redelijke termijn terecht. Bij ontvangst voel je je geen nummer. Onderhoudsbeurt wordt netjes binnen de afgesproken tijd verricht. Ik vind het een prettige garage. Prijstechnisch vind ik ze wel wat duurder dan de "gewone" merkdealer.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Jammer van het tegenstrijdige verhaal over de kortingsactie via organisatie NKC. Zie opmerkingen.

• Deskundigheid/Vakmanschap

lekkage bij aflevering nieuwe auto

pas na enige dagen door onze chauffeur ontdekte lekkage

• Service N.v.t.
  • Deskundigheid/Vakmanschap N.v.t.

Vals werk

Meer werk zoeken in apk keuring

Altijd kundig en correct

Al jaren mijn Fiat Ducato camper in onderhoud bij truckland in Tilburg. Zeer kundige monteurs en eerlijk advies. Aanrader!

Was goed

ik ben heel tevreden hoe mijn servicebeurt is gegaan

Service met een glimlach

Altijd vriendelijk, meedenkend en klantvriendelijkheid. Professioneel.

Goede ontvangst Flexibele houding

niet gecominuceerd

div keren gebeld zou terug gebeld worden , moest er steeds zelf achteraan. met Remco en AB was het altijd prima geregeld. auto heeft 4 weken gestaan. terwijl er afgesproken was dat hij rijdbaar zou blijfen.

Netjes correct en snel.

De dame aan de balie vriendelijk en goed geregeld ( vakvrouw ). Monteurs vriendelijke behandeling ben zeker tevreden.

Slechte service

Slechte service als het om een iveco reparatie gaat in het weekend. Dan hebben ze niemand die aan een Iveco kan werken volgens de receptie. Hoeft niet mijn probleem te worden Wel is de auto gekocht bij TTA

Communicatie beneden peil

Nieuwe truck gekocht. Er zijn een aantal kleine dingen niet goed of niet naar wens. Deze zijn door ons op een lijstje gezet en afgegeven. Het is ons niet duidelijk wie de contactpersoon voor ons is, die gaat zorgen dat alles goed komt. Maar goed we zijn nieuw, dus het zal goed komen. Vervolgens kunnen we de truck gaan halen. Dat doen we met een chauffeur die toevallig vrij komt. Een dag later komt onze vaste chauffeur erachter dat maar een gedeelte van het lijstje is afgewerkt. Geen vragen/opmerkingen van Truckland... Moeten we weer opnieuw een afspraak maken. Dit is al meerdere keren gebeurd. Jammer.

heel slecht

slechte reparatie en aan de balie wordt je gewoon weg gejaagd

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed behulpzame en vriendelijke mensen

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goed tevreden over alles...

Goed tevreden over diensten die ik heb aangeboden gekregen.

Goede werkplaats

Goed en ervaren werknemers, komen afspraken na leveren goed werk af.

• Prijs/kwaliteit N.v.t.

Alles voor de beurt overleggen.

Vriendelijk en terzake kundig

Zeer vriendelijke en vakbekwame mensen, met hart voor het vak.

Goed en correct behandeld

• Deskundigheid/Vakmanschap

Freek heeft perfect apk & onderhoud gepleegd aan mijn camper. Ben zeer tevreden. Wacht nog op bestelde draaidop grijswatertank en 2x nwe achterlichten

In 1 week 2 keer dezelfde foutmelding

Foutmelding uit laten lezen door jullie gerepareerd en een week later hetzelfde probleem en wij mogen 2 keer betalen

Top!!

Goed.

Geen opmerkingen

plezierig en goed geholpen

Het is een fijne en betrouwbare garage om je Fiat Ducato (camper) hier in onderhoud te hebben.

Over Truckland - Werkplaats

Truckland is een begrip binnen de markt voor bedrijfsvoertuigen. Met een breed geografisch netwerk van vestigingen richt Truckland zich op de levering en het onderhoud van bedrijfsvoertuigen en alles wat daarmee verwant is. Door de multi-brand filosofie is in principe iedere vervoerswens passend in te vullen. Dit door het combineren van merkengamma’s, die in belangrijke mate complementair zijn aan elkaar. Voor gedegen advies met betrekking tot de aankoop van een vrachtwagen of bedrijfswagen is Truckland de aangewezen partner. Wij zijn officieel dealer/partner van toonaangevende merken in de transportwereld waaronder: DAF, TATRA, GINAF, Fiat Professional, Iveco, VW, MAN en Renders Trailers.

Over Truckland

Truckland is een begrip binnen de markt voor bedrijfsvoertuigen. Met een breed geografisch netwerk van vestigingen richt Truckland zich op de levering en het onderhoud van bedrijfsvoertuigen en alles wat daarmee verwant is. Door de multi-brand strategie is in principe iedere vervoerswens passend in te vullen. Dit door het combineren van merkengamma’s, die in belangrijke mate complementair zijn aan elkaar.