Heel slecht

In mijn oog daf dealer zaandam is geen dealer . Onze daf is niet met storingen geholpen hoewel ik hem special dealer wilde laten onderhouden voor netteheid echter kom ik achteraf een beslissing dat ik dit niet had moeten doen want auto is niet geholpen en niet gerepareerd .

• Deskundigheid/Vakmanschap

kan goed opschieten met de werkplaats chef en de magazijn man.

klantvriendelijk, top services en eerlijk advies

klantvriendelijk, top services en eerlijk advies

matig

matig

Wordt goed geholpen

Wordt netjes en goed geholpen

Zeer slechte service

Trucks in garantie met problemen worden gewoon weggewimpeld met smoezen. Al met al zeer slecht geregeld bij truckland Schiphol. Truckland velsen daarentegen is het super goed geregeld. Complimenten aan die jongens daar!!!

• Deskundigheid/Vakmanschap

te snelle en daardoor onjuiste diagnose

afstandsbediening sleutel werkte niet. Sleutel kon niet uitgelezen worden waardoor de monteur concludeerde dat de electronica van de sleutel defect was en dus de sleutel vervangen moest worden. Kosten: ca. €300 Omdat ik twijfelde aan de juistheid van de diagnose en ook de kosten nogal hoog vond ben ik naar een sleutelspecialist gegaan. Deze heeft de batterij vervangen en de contactpunten bijgesteld. Kosten: €5 Nadat ik de sleutel op zijn advies in het contactslot gereset had werkte alles weer. En dat is nu, weken later, nog steeds het geval

• Deskundigheid/Vakmanschap

Werk er graag mee samen in Beerse

Goede samen werking . Prijs bewuste oplossingen .

Storing probleem is opgelost

Mijn daf geeft vaak storingen, na het onderzoek gelukkig is opgelost

goede ervaring

Over het algemeen doet men wat men zegt en kan ik flexibel omgaan met de afspraken als dat nodig is. Bij de reparatie van de airco was niet meteen een juiste diagnose beschikbaar. Goede en prettige persoonlijke behandeling in de werkplaats. Zouden jullie ook een opel Blitz uit 1957 willen servicen/repareren ? Groet Hans namens Ascent 0653894043

Goede snelle service

Snel en deskundig geholpen

Mijn ervaring is goed

• Deskundigheid/Vakmanschap

We hebben een goede service ontvangen en het geschil op de rekening is naar onze volle tevredenheid opgelost door Truck service Almere

• Deskundigheid/Vakmanschap

Uitstekende afhandeling van het motorprobleem

In eerste instantie dacht men aan reparatiekosten van ongeveer €400 a 500. Het bleek een eenvoudiger motor probleem. De kosten waren veel lager

Prima, snel en accuraat

Goed advies en snelle actie - reactie.

Prima Service

Reparatie tijdens de avonduren was geen probleem zodat we 's ochtends gelijk weer konden rijden!

Altijd een goede relatie met Truckland Zaandam

Kan altijd terecht bij de bedrijfsleider en Receptie en ook de andere medewerkers in de garage altijd behulpzaam van A tot Z een goede vestiging Zaandam

• Deskundigheid/Vakmanschap

Goede service, vriendelijk en goede uitleg over de gemaakte kosten

Prima service. En duidelijke uitleg over de rekening

Snelle service

Prima geholpen en vriendelijk personeel.

Denken met je mee ..

• Deskundigheid/Vakmanschap

Truckland helpt me altijd zeer goed

Truckland koppelt deskundigheid aan een zeer goede klantbenadering. Verbeterpunt: Als je een leenauto meegeeft aan een Amsterdammer, zeg er dan bij dat de klant niet moet vergeten om parkeergeld te betalen, al dan niet via een bezoekersregeling of het omzetten van het kenteken bij de gemeente. Door dat te vergeten (ik denk voor mijn eigen huis nooit aan parkeergeld) loop je een trefzekere kans op meerdere boetes.

• Deskundigheid/Vakmanschap

Altijd goede ervaring gehad met alle contacten bij daf garage beerse

• Deskundigheid/Vakmanschap

Zoals al jaren gewend is de service weer super

Alles wordt van a tot z geregeld. 2 nieuwe bussen zijn netjes voor de deur afgeleverd door de heer Steur.

Niet best

waardeloos dat er geen onderdelen meer op voorraad zijn

Alles piekfijn in orde!

Heel prettig idee dat mijn auto in onderhoud is bij een professioneel team, waar ik alle vertrouwen in heb. Met name Edwin verdient voor mij een 10!

Over Truckland - Werkplaats

Truckland is een begrip binnen de markt voor bedrijfsvoertuigen. Met een breed geografisch netwerk van vestigingen richt Truckland zich op de levering en het onderhoud van bedrijfsvoertuigen en alles wat daarmee verwant is. Door de multi-brand filosofie is in principe iedere vervoerswens passend in te vullen. Dit door het combineren van merkengamma’s, die in belangrijke mate complementair zijn aan elkaar. Voor gedegen advies met betrekking tot de aankoop van een vrachtwagen of bedrijfswagen is Truckland de aangewezen partner. Wij zijn officieel dealer/partner van toonaangevende merken in de transportwereld waaronder: DAF, TATRA, GINAF, Fiat Professional, Iveco, VW, MAN en Renders Trailers.

Over Truckland

Truckland is een begrip binnen de markt voor bedrijfsvoertuigen. Met een breed geografisch netwerk van vestigingen richt Truckland zich op de levering en het onderhoud van bedrijfsvoertuigen en alles wat daarmee verwant is. Door de multi-brand strategie is in principe iedere vervoerswens passend in te vullen. Dit door het combineren van merkengamma’s, die in belangrijke mate complementair zijn aan elkaar.