Filters

8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Reparatie en/of schadeherstel
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

goed. wat ik wel bezwaarlijk vond is dat het alameringssysteem (portier open) niet naar behoren werkt, de auto ouder is dan 2 jaar, en dan de resetkosten a €45 betaald moeten worden. als ik had geweten dat dit zo duur was had ik het niet gedaan. al dat moderne geknipper, je hebt er meer last van dan lust.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid N.v.t.
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
7

3 sterren: voldoende, een redelijke ervaring

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Weer prima en snel geholpen op afgesproken tijd. Had afspraak voor winterbanden en wintercheck. Koffie staat klaar en de krant kon ik niet eens helemaal uitlezen omdat alles weer mooi op tijd klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Weer prima en snel geholpen op afgesproken tijd. Had afspraak voor winterbanden en wintercheck. Koffie staat klaar en de krant kon ik niet eens helemaal uitlezen omdat alles weer mooi op tijd klaar was.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

prima

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Vriendelijk, correct en deskundig.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit N.v.t.
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
1

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Na het constateren van een fluitend geluid nabij het koelwater reservoir, zijn we langs de garage gereden om het te laten beoordelen zoals dit vermeld staat in de garantie voorwaarden dit tijdig te melden. Tevens schommelde de temperatuur op het display in de auto (wat nog steeds niet is opgelost). Vervolgens wordt er door 2 monteurs gekeken waar we bij stonden, en ze kunnen zo niet wat vinden. Ik krijg gebiedende wijs te horen de auto blijf hier, daar was geen discussie over mogelijk, ook niet toen ik aangaf dat ik 1,5 week later een beurt heb gepland. Dus het was niet onze eigen keuze de auto achter te laten. We kregen een leenauto mee waar we ook zelf niet om gevraagd hadden. Vervolgens de volgende dag gebeld aan het einde van de dag, er was nog niet naar de auto gekeken. Vervolgens de dag erop weer gebeld en toen waren ze aan het einde van de dag bezig, er was lang gezocht en een defect geconstateerd, een lekke dop van het koelvloeistof reservoir, wat gewoon onder de garantie valt. En er zou volgens Raymond een blaadje tussen de kap en de multiriem hebben gezeten. Wat naar mijn inzicht niet het fluitende geluid veroorzaakte volgens Raymond was dat de oorzaak, het geluid werd luider bij het gas geven, en dat dit geluid dan eerder van een lekke koelvloeistof dop komt, aangezien dit systeem onder druk staat en bij het gas geven de pomp harder gaat draaien en daardoor de druk verhoogt en daarmee het fluitende geluid harder wordt. Het vreemde is dat er op de factuur die we kregen geen koel reservoirdop vermeld stond maar dat ons in rekening wordt gebracht dat de kap van de multieriem is verwijderd en is terug geplaatst en dat daar een blaadje zou hebben gezeten. We hebben de nodige km’s gereden met het fluit geluid voor we bij de garage aankwamen, als dit een blaadje was geweest (wat een heel ander geluid zou maken) was deze na deze km’s wel weg gesleten en verdwenen. Bij het tonen van de factuur werd er met name gezegd door Raymond dat hij met de kosten van de leenauto zat. En het lijkt erop dat we daar voor betalen, we hebben in deze 2 dagen de nodige km’s gemaakt ivm afspraken en verplichtingen. Voor zover ik de garantie voorwaarden heb nagelezen is dat tot 3 dagen gedekt en hebben de auto 2 dagen moeten gebruiken doordat het zo lang duurde. En ik kan er ook niets aan doen dat een lekke dop niet eerder wordt opgemerkt bij het moment dat wij langs komen om het geluid te laten beoordelen. En dat dit pas twee dagen later wordt opgemerkt. En naar mijn inziens en met mijn kennis van auto’s was dat achteraf gezien de oorzaak van het geluid en had dit direct opgelost kunnen worden en is er door de garage zelf de fout gemaakt dit niet direct vast te stellen. Om die reden ben ik het niet eens met de gepeperde rekening van €104,91 en ook na dit met Raymond te hebben besproken was er niets mogelijk en moest gewoon betalen. Vond hem al een beetje vreemd doen, anders dan ik van hem gewend ben, alsof hij geen zuiver geweten had. Het bevreemd mij nog meer dat er gezegd werd dat de monteur uit eigen voorraad een koeldop had geplaatst en dat deze daarom niet op de factuur staat. Naar mijn inzicht staat deze er niet op, omdat dit de oorzaak was van het geluid. En het er daarmee te verdoezelen. Ik voel mij wederom flink belazerd door auto Fischer net als de keer dat ik €50 zou moeten betalen voor het anders instellen van de afstandsbediening van de auto, terwijl dit 2 seconden werk was. Ik ga deze factuur niet betalen en ga met volle vertrouwen een rechtsgang tegemoet als dit nodig is. Ben het spuug zat belazerd te worden. Desnoods breng ik Ford Nederland op de hoogte van deze praktijken en dat dit een blamage is van de naam Ford. Idem dito bij een gesprek met de verkoper bij de inruil van mijn huidige auto, tegen een auto met dezelfde nieuwwaarde als mijn auto. Is mijn auto €11.000 in waarde gezakt en de auto die in de showroom staat maar €3000 in drie jaar. Gelijkwaardige leeftijd en km stand en zelfde nieuwwaarde. Mijn auto full options, andere auto simpele basis uitvoering groter model. Terwijl dezelfde verkoper bij de verkoop van deze auto ons er inklap bare spiegels bij heeft verkocht en deuren die automatisch zouden open gaan die we ook nooit gekregen hebben. Keer op keer wordt je belazerd en opgelicht, slechte zaak en ze geven Ford geen goede naam. Graag zie ik een excuus en het in trekken van de factuur met nummer: 34035575 Vertrouwende erop dat dit netjes wordt opgelost. Met vriendelijk groet, Rudy Exterkate

  • Aanbevelen? Nee
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Super! Vriendelijk en deskundig personeel. Medewerkers kennen de klanten.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Heb er een auto gekcoht en sindsien ook in de onderhoud gehad. Uitstekende servers.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

prima afspraak is afspraak uitleg heel duidelijk

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

V4ienddlijk en vakkundig personeel

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Ik ben prima geholpen!

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

Correct geholpen en geïnformeerd over een terugroep mbt software voor de koppeling. Alsmede gewezen op een lekje bij de waterpomp. Deze wordt volgende week binnen de garantie verholpen.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

mijn ervaring is zeer goed.

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Andere reden
8

4 sterren: goede service, goed behandeld

Goed geholpen door Jeroen Koele. Dit is de derde ford fiesta die gekocht is bij Auto Fischer

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Aanschaf nieuwe auto
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
9

4 sterren: goede service, goed behandeld

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK
10

5 sterren: perfect, zeker aan te bevelen

Serieuze vakmensen. Auto op tijd klaar en duidelijke uitleg bij de factuur

  • Aanbevelen? Ja
  • Service
  • Deskundigheid
  • Prijs/kwaliteit
  • Reden bezoek Onderhoud en/of APK

Bedrijfsgegevens

Haaksbergerstraat 153

7513 EL Enschede

534844435

[email protected]

Klantenvertellen Reviews

• Iedereen mag een review schrijven zolang er wordt voldaan aan de gebruikersvoorwaarden
• We voeren geautomatiseerde en handmatige controles uit om valse reviews zoveel mogelijk tegen te gaan
• Reviews die op eigen initiatief zijn geschreven worden direct online getoond en binnen 72 uur geverifieerd
• Meer weten hoe deze reviewpagina tot stand komt? Lees dan hier meer.
• Wil je meer weten? Bekijk ons privacybeleid en ontdek hoe we omgaan met gegevens en reviews.